SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Til helga blir det tap på dere Spurs er i siget. Å det er ikke vi? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Tottenham kan bli tøffe, men etter alt jeg har opplevd denne sesongen nekter jeg å tro at det er de som gjør slutt på formen vår. Spørs i hvilken form Torres er i, og hva slags formasjon Rafa finner på. Savner noen sikkelige 4-0 seiere i år, det er godt med seire men målorgier er ikke til å forakte. Noe ala Besiktas i fjor hadde gjort seg Jeg gleder meg til kampen nå, dette er en sesong som kan bli alt for oss. Vi har vist at vi klarer å vinne kamper som vi ikke klarte i fjor, vi har vist at det er PL det skal satses på og vi har vist at vi klarer å spille med skader på nøkkelspillere. Nå må vi vise at ny manager-effekten også kan takles. Hvis vi greier å overvinne et slikt Tottenham-lag, så har vi mye av det som skal til for å ta gull. Det gjelder å vinne nå, og ikke dabbe av til 0-0 kamper nå. Tottenham kommer til å gi alt, og hvis vi gjør det tviler jeg ikke på at dette blir 3 nye poeng. Det eneste jeg er redd for nå er Bentleys skuddfot, og Redknapp-effekten. Arsenal fikk kjenne det godt, og tviler ikke på at vi får kjenne det. Da er det godt å ha El Niño, Masche, Stevie G, Kuyt den uslitne og Carra. Carra mot Chelsea var sykt, han var i alle Chelseas angrep og stoppet flere av dem på egenhånd. Endret 30. oktober 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Storseierne kommer sikkert snart. Vi har jo møtt hard motstand en god stund nå. Stoke kampen skulle ha blitt vunnet med mange mål da. Edit: På en mer personlig nivå. Kjøpte Fifa 09 idag. Danielzu. Add meg om noen vil ta et slag Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 @ Kjetil, stemmer. Savner noen sikkelige 4-0 seiere i år, .... Det gjør jeg også. Noe av grunnen til jeg var småsur etter Pompey kampen, er for at jeg blir vannvittig bekymret når vi ikke scorer mål. Sier ikke at vi skal slå Pompey 4-0, men 2-0 kunne vert greit, og kansje begge målene før pause. Som dere sier skal det blir deilig å få Torres tilbake, men vi kan ikke bare stole på ham. Samtidig har vi vist at vi kan vinne de vanskligeste kampene uten ham også, det er de "obligatoriske" seier kampene vi sliter. Pompey: Carra var på raid, Carra ffs! Han hadde til og med avslutning på mål. Om det var på pga de "udugelige" () lagkammeratene som tente ham eller om han bare fikk muligheten er jeg usikker på Danielzu: Bruk abc tv, viser alle mål i kongekvalitet. Legg merke til kommentatoren på 4-2 til Arsenal Tror vi tar Tottenham, ivertfall om Torres er med. Det blir ikke lett, de viste tydelig at det gjelder å holde forkus til fløyta går. Kansje vi må havne i minus i målprotokollen for så å gi dem et Nightmare av de skjeldne i andreomgangen. Slipp talentene til i Ligacupen! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Til helga blir det tap på dere Spurs er i siget. Var det ikke det eksakt samme som du sa om Pompey-kampen? Jeg tror ikke vi går på sesongens første tap på White Hart Lane. Sjansen er der så klart, men jeg tror ikke det skjer. Jeg tror uavgjort er et ganske sannsynlig resultat, men jeg tror vi kan vinne igjen. Vi har en enorm selvtillit og vi er virkelig i siget uten å spille engang i nærheten av hva vi kan gjøre. Jeg tror det taktiske kan ende opp med å avgjøre kampen på lørdag. Og så må vi for all del ikke bli høye på pæra av å ligge på topp og dermed tro ting ordner seg selv, det er en farlig tanke. Tottenham kommer definitivt til å kjempe. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha. Tottenham i siget? De skapte INGEN sjangser mot Arsenal. Mål nr 1: Langskudd fra Bentley, keepertabbe. Mål nr 2: Langskudd som Almunia slår rett frem, keepertabbe. Mål nr 3: Clichy finter seg selv, folk jogger etter Jenas som scorer på langskudd. Mål nr 4: folk jogger etter Modric som skyter et langskudd, ingen følger returen. I forsvar var de en katastrofe. Vi vinner lett på Lørdag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da jeg skrev det, trodde jeg pompey hadde hjemmebane Hewitt. Men de klarte jo nesten uavgjort på Anfield, såeh, hadde nok blitt en annen kamp i sør. Windydancer: Fint at du tror det. Tottenham har ikke en mye dårligere tropp en Liverpool. Før eller siden snur det og jeg tror det skjedde på Emirates. Happy Harry kommer til å peppre gutta sine med selvtillit før Pool kampen og det vil gi utslag. Det og et white harte lane publikum som kommer til å være deres 12 mann. Vent å se. Skal quote denne kommentaren etter kampen. Når sist vant Pool 4-0 i en PL kamp egentlig? Før jeg ble født elns. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da jeg skrev det, trodde jeg pompey hadde hjemmebane Hewitt. Men de klarte jo nesten uavgjort på Anfield, såeh, hadde nok blitt en annen kamp i sør. Selvfølgelig hadde det blitt en annen kamp på Fratton Park. Pompey skapte knapt en sjanse i går, de hadde nok greid 1-2 halvsjanser på Fratton Park. Windydancer: Fint at du tror det. Tottenham har ikke en mye dårligere tropp en Liverpool. Før eller siden snur det og jeg tror det skjedde på Emirates. Happy Harry kommer til å peppre gutta sine med selvtillit før Pool kampen og det vil gi utslag. Det og et white harte lane publikum som kommer til å være deres 12 mann. Tottenham har et godt lag, men ikke i nærheten av vårt. Men White Hart Lane er en skummel bane, ja. Tottenham er et godt lag. Vent å se. Skal quote denne kommentaren etter kampen. Da regner jeg med at du gjør det selv om du tar feil? Når sist vant Pool 4-0 i en PL kamp egentlig? Før jeg ble født elns. I mars i år tror jeg vel er siste gang vi vant akkurat 4-0 i PL. Men ja, av og til virker det jo som om du ble født i april/mai, "såeh" ... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tottenham kommer til å gi alt, og hvis vi gjør det tviler jeg ikke på at dette blir 3 nye poeng. Det eneste jeg er redd for nå er Bentleys skuddfot, og Redknapp-effekten. Arsenal fikk kjenne det godt, og tviler ikke på at vi får kjenne det. Det einaste Arsenal fekk kjenne var sin eigen arroganse. Håpar dykk grusar Tottenham, noko som kjem til å skje også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hjelp! Skjer med avataren min? Ser jo helt homo ut. Torres er jo bredere enn han er høy. Og hvordan fikk jeg den avataren igjen, så plutselig? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skal komme med et rå tips her og nå, 3-1 til Liverpool over Tottenham om Torres spiller. Forundrer meg ikke om Tottenham scorer først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Torres bli innbytter. Tror ikke han spiller fra start. Tipper 2-0 til Pool. Game kan sutre et annet sted. (tør å påstå at Hull er mer i siget enn Tottenham) Endret 30. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Torres bli innbytter. Tror ikke han spiller fra start. Tipper 2-0 til Pool. Game kan sutre et annet sted. (Når vant united 4-0 sist da?) Mot WBA for to serierunder siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fant det ut selv. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hjelp! Skjer med avataren min? Ser jo helt homo ut. Torres er jo bredere enn han er høy. Og hvordan fikk jeg den avataren igjen, så plutselig? Det er vel ikke Torres du har bilde av nå... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hjelp! Skjer med avataren min? Ser jo helt homo ut. Torres er jo bredere enn han er høy. Og hvordan fikk jeg den avataren igjen, så plutselig? Det er vel ikke Torres du har bilde av nå... Jo, El nino i Spania-drakt. Men bildet er dradd og strekt Skal finne ny avatar til i morra. Eller forresten, man kan vel bare bytte et visst antall ganger? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fant det ut selv. Så neste gang tenker vi oss om to ganger før vi snakker sier slikt om det mestscorende laget i PL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fant det ut selv. Så neste gang tenker vi oss om to ganger før vi snakker sier slikt om det mestscorende laget i PL Så man har ikke lov og komme med spørsmål før man er *ut etter å ta noen*? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Da jeg skrev det, trodde jeg pompey hadde hjemmebane Hewitt. Men de klarte jo nesten uavgjort på Anfield, såeh, hadde nok blitt en annen kamp i sør. Selvfølgelig hadde det blitt en annen kamp på Fratton Park. Pompey skapte knapt en sjanse i går, de hadde nok greid 1-2 halvsjanser på Fratton Park. Windydancer: Fint at du tror det. Tottenham har ikke en mye dårligere tropp en Liverpool. Før eller siden snur det og jeg tror det skjedde på Emirates. Happy Harry kommer til å peppre gutta sine med selvtillit før Pool kampen og det vil gi utslag. Det og et white harte lane publikum som kommer til å være deres 12 mann. Tottenham har et godt lag, men ikke i nærheten av vårt. Men White Hart Lane er en skummel bane, ja. Tottenham er et godt lag. Vent å se. Skal quote denne kommentaren etter kampen. Da regner jeg med at du gjør det selv om du tar feil? Når sist vant Pool 4-0 i en PL kamp egentlig? Før jeg ble født elns. I mars i år tror jeg vel er siste gang vi vant akkurat 4-0 i PL. Men ja, av og til virker det jo som om du ble født i april/mai, "såeh" ... Sånn avansert quoting orker jeg ikke, så svarer avsnittene dine i kronologisk rekkefølge. 1) De hadde 1-2 brukbare muligheter på Anfield. 2) I nærheten, jo. 3) I will 4) I Mars ja. Frister å sjekke det opp og se om det egentlig er enda lengre siden. Jeg ble forresten født i Desember 99. Danielzu: Yeah right. Endret 30. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fant det ut selv. Så neste gang tenker vi oss om to ganger før vi snakker sier slikt om det mestscorende laget i PL Så man har ikke lov og komme med spørsmål før man er *ut etter å ta noen*? For det var ikke ment sarkastisk i det heeeeeele tatt fra din side Suresure, neste gang du skal fortelle eventyr må du begynne med "det var en gang" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå