Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nok vert et bra lag det ja, men litt mye å ha nytt blod på begge backer i samme kamp. Venstrebacken er viktigest etter min mening.

Men nå må jeg stikke på jobb, får kun sett CL kampen de neste 14 dagene, så trenger noen fyldige referat ;)

Edit: Venstre backen ofcoures!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Degen kan finne på å overraske, men jeg synes det muligens blir litt for risikabelt å spille med han fra start mot Spurs på lørdag. Som sagt er ligacupkampen en strålende annledning. Håper på dette laget mot Tottenham.

--------Reina--------

Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio

Kuyt-Mascherano-Gerrard-Riera

------Torres/Babel/Keane-----

Tror dette laget kan bite godt fra seg, vanskelig å vrake Alonso i den formen han er i og det kan meget vel bli en 4-2-3-1 formasjon, men jeg tror vi bør spille med to spisser.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Som sagt, er nærmest umulig å sette ut Alonso nå om dagen, men jeg tror 4-4-2 vil være den beste formasjonen å stille i på White Hart Lane og at Mascherano som defansivt anker gjør seg best. Hvis ikke Torres blir klar tror jeg vi bør spille med to spisser som dermed fører til at en midtbanespiller må ut. Skulle Torres bli klar til spill fra start vil saken stille seg annerledes og vi kan evt. stille som dette.

--------Reina--------

Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio

-----Mascherano-Alonso------

Kuyt--Gerrard--Riera--

------Torres-----

Lenke til kommentar
Tror du Benitez setter ut Keane?

Vanskelig å si, men det er en kabal som skal gå opp. Vraker han ikke Keane, blir han etter all sansynlighet nødt til å vrake enten Mascherano eller Alonso (mulighet for at Keane spiller alene på topp om Torres ikke blir klar).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...