Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Masche er verdens bedte defensive midtbanespiller. Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hadde nok vert et bra lag det ja, men litt mye å ha nytt blod på begge backer i samme kamp. Venstrebacken er viktigest etter min mening. Men nå må jeg stikke på jobb, får kun sett CL kampen de neste 14 dagene, så trenger noen fyldige referat Edit: Venstre backen ofcoures! Endret 30. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Degen og Insua må kastes i ilden begge to God tur hvor enn du skal. Oljeplattform eller? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Degen og Insua må kastes i ilden begge to Insua ja, men Degen vil jeg ikke kaste ut mot ett Tottenham med blod på tann. Han har ikke noe PL spill i det hele tatt. Kan heller få prøve seg i ligaacupen mot Tottene Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sa jo ikke hvilken Spurskamp da Nei du har kanskje et poeng. Insua på lørdag og Degen i CC. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Degen kan finne på å overraske, men jeg synes det muligens blir litt for risikabelt å spille med han fra start mot Spurs på lørdag. Som sagt er ligacupkampen en strålende annledning. Håper på dette laget mot Tottenham. --------Reina-------- Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio Kuyt-Mascherano-Gerrard-Riera ------Torres/Babel/Keane----- Tror dette laget kan bite godt fra seg, vanskelig å vrake Alonso i den formen han er i og det kan meget vel bli en 4-2-3-1 formasjon, men jeg tror vi bør spille med to spisser. Endret 30. oktober 2008 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Synes Arbeloa gjør seg bedre og bedre for hver kamp han spiller je,g Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Å benke Alonso er rett og slett ikke en mulighet engang. Alonso SKAL spille. For en form den gutten er i. Dette laget skal trakke ut på WHL i helgen; Reina Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio Mascherano - Alonso Kuyt - Gerrard - Riera Keane Så langt Torres ikke er 100% Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Alonso må spille mot Tottenham ja. Canal+ gjorde forresten rett å cise Arsenal-Tottenham. Se på så mange mål! Og så spesielle da http://www.youtube.com/watch?v=LV2S4YG_6-Y Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kommer jo ikke til å benke Keane heller dersom Torres skulle komme tilbake. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Benke Alonso? No way. En av våre aller beste spillere denne sesongen, uten tvil. Spør du meg. Og jeg synes absolutt det kan forsvares at Lucas spilte i stedet for Masche i går. Masche kan ikke spille ALLE kamper og Lucas spilte dessuten ganske bra. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Han har ikke spilt alle kamper heller. Joda, greit med Lucas i går selv om han akkurat ikke imponerte. Leser på .no at han sier det var hans beste kamp. Klarer ikke å bli enig i det. Newcastle i fjor da var han bedre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei, men han spiller de aller fleste og han spiller de største og viktigste. Vi skal klare å slå Portsmouth uten Masche altså, og det gjorde vi også. Men han må spille mot Spurs, men det synes jeg Alonso må også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror dere ikke Xabi kan ha godt av en hvilekamp mot Spurs da? Tror Mascherano vil gjøre en minst like god jobb. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Som sagt, er nærmest umulig å sette ut Alonso nå om dagen, men jeg tror 4-4-2 vil være den beste formasjonen å stille i på White Hart Lane og at Mascherano som defansivt anker gjør seg best. Hvis ikke Torres blir klar tror jeg vi bør spille med to spisser som dermed fører til at en midtbanespiller må ut. Skulle Torres bli klar til spill fra start vil saken stille seg annerledes og vi kan evt. stille som dette. --------Reina-------- Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio -----Mascherano-Alonso------ Kuyt--Gerrard--Riera-- ------Torres----- Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror du Benitez setter ut Keane? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Til helga blir det tap på dere Spurs er i siget. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror du Benitez setter ut Keane? Vanskelig å si, men det er en kabal som skal gå opp. Vraker han ikke Keane, blir han etter all sansynlighet nødt til å vrake enten Mascherano eller Alonso (mulighet for at Keane spiller alene på topp om Torres ikke blir klar). Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Til helga blir det tap på dere Spurs er i siget. Det kan faktisk fort bli det. Spurs har fått trenerkicket og virker farlige. I tillegg er det en av mange kamper på kort tid. Må si jeg frykter den kampen. Blir spennende! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Liker at Benitz tar seg tid til å komme å snakke med fansen på ulike fora. Det står det respekt av. Hvis han frykter Spurs gjør jeg det også. Benitez er helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå