Benitez Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er ordet "flaks" oppbrukt for lang tid fremover. Det er ikke en kjeft fra United-tråden som har vært her inne å skrevet at vi har flaks hele tiden de siste ukene. Blir så utrolig lei av å lese det samme hele tiden. Kan dere ikke bare la det ligge frem til helga sånn at vi slipper å lese om det i morgen tidlig også? Amen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har skrevet at Pool IKKE hadde flaks i dag, telles det? Tullete å rope flaks hele tiden, men at det har vært endel kamper i år hvor vi har hatt "rett" i flaksepraten er utvilsomt. Selv om kampen i dag var dårlig, var dere tross alt det førende lag i 90min og hadde et par brukbare sjangser. 1-0 var et rettferdig resultat. Se, vi kan vi også Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) At vi ikke klemmer den ballen i mål uten hjelp er jo vår egen feil, at vi ikke akkurat hadde marginene med oss stemmer jo. Men med en litt anderledes lagoppstilling tror jeg dette ville sett anderledes ut. I første omgang hadde ikke Pompey en jævla sjanse, og jeg syns ikke de forsvarte seg så heroisk. Vi hadde noen Åååååå-sjanser, men må prøve å dra fram kreativiteten. BB: Arbeloa ? Eneste jeg fikk med meg var at han gjorde en god brøler. ..., men jævlig at Masche er på benken. Hvor skulle han ellers ha vert? Jager deg ikke, ser bare ikke ut som vi er enige gitt Målene er jo kommet på ABC. På 4-2 til Arsenal sier kommentatoren, Are you keeping up with this? Måtte flire da Endret 30. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Huff. Streaming var håpløst, så jeg bestemte meg for å se kampen i reprise. Jeg satt i senga og så et kvarter, men plutselig våknet jeg og det var et halvt minutt igjen av ordinær tid Fikk sett 7 minutter med høydepunkter, og det virket i alle fall som om vi var overlegne på de. P'mouth hadde en sjanse som ble vist der Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Var sikkert i andreomgang, må ha vert en halvsjanse Blir ofte sånn når små barn skal være oppe lenge *mobb* *mobb* Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha Var i første omgang, en person som headet rett på Reina fra 5-6 meter. Ikke Crouch, tror det var en neger... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Stemmer, null kraft i den headingen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei, var ikke noe farlig Sier det meste om kampen føler jeg. Forbanna at ikke jeg drakk mer kaffi i går kveld. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Masche kunne spilt i stedenfor Lucas. Arbeloa har vært meget god i hele høst og fortjener mer kreditt enn han har fått, han sprang opp og ned høyresiden i 90 minutter i går kveld, og var mye innvolvert fremover på banen, samt han var solid bakover. Derfor får han BB av meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hadde vi virkelig trengt Mascherano i går? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Han er bedre enn Lucas (offensivt og defensivt), men nei Egentlig ikke siden vi nå har 3 poeng i lomma så er jeg fornøyd uansett Skulle bare ønske vi kunne spille bedre offensivt, menmen det kommer seg vel. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bare tull, vi skulle hatt Pennant-gerrard-alonso-Riera Kuyt-Babel Fra start! Ble smått forbanna når jeg så lagoppstillingen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Benayoun burde vel i alle fall hatt et mål i går. Alene med James der Jaja, som du sier, 3 poeng, 8 p foran scum. Livet er herlig Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bare tull, vi skulle hatt Pennant-gerrard-alonso-Riera Kuyt-Babel Fra start! Ble smått forbanna når jeg så lagoppstillingen. Vi spilte ikke 4-4-2 og jeg vil gjerne høre den som synes det er best å bruke Lucas/Alonso i stedenfor Masche/Alonso i en 4-2-3-1. Det laget der hadde jeg ikke hatt noen problemer med, men jeg var uenig med Rafa sine valg både førsteellevern og bytte Benayoun/Babel. Kunne heller byttet ut Kuyt med Keane siden Kuyt sleit så foran mål som han gjorde. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Rafa ville vel spare Masch til Spurs Dessuten er jeg for at talentene skal få tillitt på A-laget. Håper snart Insua kan få sjansen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 DET tror jeg du vet at jeg også mener Inusa er Masche spiller nok mot Spurs ja Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kuyt slet for at vingene ikke gjorde jobben sin, han blir for alene. Alle vet Kuyt kan score mål, noe Keane forsatt har tilgode å gjøre i PL. Keane kunne godt ha spilt, men ikke alene på topp. Babel hadde noen veldige rykk og var meget god til tider. Men han er en driblefant og mistet ballen en del ganger også. Riera legger inn tidliger, men han er også litt driblefant. Må gå inn på kant og slå ut 45 grader, så har vi Alonso, Gerrard, og lukas som kunne brent den i nettet. Som for eksmpel (tror det var Lukas) slo litt tilbake til Alonso og han satt den like utenfor. Var ikke 45 though, men de stanga ivertfall ikke i midtforsvaret. At vi ikke spilte 4-4-2 vet jeg, men vi skulle spilt det etter min mening. Det blir nesten i praksis 4-3-3. Masche er veldig mye bedre en Lukas deffansivt, litt usikker på det offansive. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Håper å se dette laget på lørdag: ------------- Reina ------------- Degen - Carragher - Agger - Insua Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera --------- Torres - Babel ---------- Hadde vært en drøm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Han er bedre enn Lucas offensivt også, tenker på pasninger og kreativitet. Han er one of a kind that Masche-boy Edit: Kjetil hvorfor vil du ta ut Arby og sette inn Degen? Endret 30. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå