tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hewitt, er forsåvidt enig. Og ja, uflaks. Jeg syns det. Har jeg sagt at dere ikke hadde uflaks i dag med stolpeskudd og press i 90 min? Nei, men måten målene kom på trengte dere flaks til, og det er dumt å si det dere ikke fikk det på målene (spesielt mot Chelsea ja). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var flaks at Everton traff stanga og ikke vant 2-1 sist helg også da. Flaks finner vi så fort vi vil finne det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei? Var det ikke en redning? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Blir mer riktig å konkludere ETTER kampen om dere hadde marginene på deres side eller ikke. Under en kamp er det flaks og uflaks hele tiden om vi tenker oss om, og da blir det litt feil å påpeike det når noen situasjoner blir litt mere flaks eller uflaks enn andre. Det er marginene og flaksen/uflaksen som gjør fotballen så tilfeldig og interresant. Ballen er rund, og det er derfor vi elsker denne sporten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jaja, får vel lar det være etter det Zalt sier her. Men skjønner hva dere sier. Blir litt lei ordet flaks jeg og. (spesielt her i tråden ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei? Var det ikke en redning? Via keeper og akkurat i stanga. Etter din egen definosjon blir det flaks. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei? Var det ikke en redning? Via keeper og akkurat i stanga. Etter din egen definosjon blir det flaks. redder keeper og i stanga, er det dyktighet. Ergo ikke flaks..Men CARE i det jeg legger meg, snakkes folkens og god natt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Nei, er heller uflaks for laget som skyter, ikke flaks for det andre laget. Men som sagt, nok EDIT: og ja, en redning er en redning. Endret 29. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, er heller uflaks for laget som skyter, ikke flaks for det andre laget. Men som sagt, nok EDIT: og ja, en redning er en redning. kan sies på den måten og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vis et lag har uflaks,så har motsatte laget flaks. Tviler på at SAR bergenet at ballen gikk stang ut(DA har han baller da) Så kanskje United-fansen kan roe ned flaksnakket? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) "Vis et lag har uflaks,så har motsatte laget flaks. " Nei, er ikke enig i det du sier så dermed er vi uenige. Endret 29. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vis et lag har uflaks,så har motsatte laget flaks. Tviler på at SAR bergenet at ballen gikk stang ut(DA har han baller da) Så kanskje United-fansen kan roe ned flaksnakket? leser du ikke innlegga mine? har prøvd å stoppe denne diskusjonen, men visse personer her bare fortsetter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vis et lag har uflaks,så har motsatte laget flaks. Tviler på at SAR bergenet at ballen gikk stang ut(DA har han baller da) Så kanskje United-fansen kan roe ned flaksnakket? leser du ikke innlegga mine? har prøvd å stoppe denne diskusjonen, men visse personer her bare fortsetter Nei,siden du skrev samtidig som meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jaja, 8p over oss på tabellen ja. Kan tenke meg det smaker ja. (Er klar over vi har en hengekamp) Enjoy it while it lasts Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fy faen for et kjedelig lag Liverpool er. Spiller så kjedelig at det heeelt til å spy av. Til og med Chelsea har blitt mer underholdene enn Pool. Mitt tips til deg godeste Game; la vær å se kampene våre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Deilig dette altså. Fant ikke noe stream, så valgte å se reprisa og jeg klarte faktisk å ikke få med meg resultatet før det heller. Styrer kampen, men det er irriterende at vi ikke klarer å avgjøre tidligere. Men, ble nå hvertfall 3poeng! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Enig. Deilig med 3 poeng, men vi burde ha scooret flere mål og avgjort tidligere. Hadde det vært i fjor hadde det vært en typisk uavgjortkamp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er ordet "flaks" oppbrukt for lang tid fremover. Det er ikke en kjeft fra United-tråden som har vært her inne å skrevet at vi har flaks hele tiden de siste ukene. Blir så utrolig lei av å lese det samme hele tiden. Kan dere ikke bare la det ligge frem til helga sånn at vi slipper å lese om det i morgen tidlig også? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Frustrerende kamp. Nok en gang er Alonso MOM for min del. Sweetness at Diop driter seg ut. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Reva lagoppstilling, kjedelig kamp. 2 spisser er noe jeg har prøvd å formidle i det siste. Vi har uflaks som ikke scorer mål, og er heldige at pompey har en tulling som spiller vollyball på Anfield, men flaks er det ikke. 3 poeng er jo alltid kjekt. Var foresten en mare å ungå å få vite resultatet, men det gikk Nattinatt, skulle vert i seng for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå