Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hewitt, er forsåvidt enig. Og ja, uflaks. Jeg syns det. Har jeg sagt at dere ikke hadde uflaks i dag med stolpeskudd og press i 90 min? Nei, men måten målene kom på trengte dere flaks til, og det er dumt å si det dere ikke fikk det på målene (spesielt mot Chelsea ja).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir mer riktig å konkludere ETTER kampen om dere hadde marginene på deres side eller ikke. Under en kamp er det flaks og uflaks hele tiden om vi tenker oss om, og da blir det litt feil å påpeike det når noen situasjoner blir litt mere flaks eller uflaks enn andre. Det er marginene og flaksen/uflaksen som gjør fotballen så tilfeldig og interresant. Ballen er rund, og det er derfor vi elsker denne sporten :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vis et lag har uflaks,så har motsatte laget flaks.

Tviler på at SAR bergenet at ballen gikk stang ut(DA har han baller da)

Så kanskje United-fansen kan roe ned flaksnakket?

Lenke til kommentar

leser du ikke innlegga mine? har prøvd å stoppe denne diskusjonen, men visse personer her bare fortsetter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

leser du ikke innlegga mine? har prøvd å stoppe denne diskusjonen, men visse personer her bare fortsetter

Nei,siden du skrev samtidig som meg.

Lenke til kommentar

Nå er ordet "flaks" oppbrukt for lang tid fremover. Det er ikke en kjeft fra United-tråden som har vært her inne å skrevet at vi har flaks hele tiden de siste ukene. Blir så utrolig lei av å lese det samme hele tiden. Kan dere ikke bare la det ligge frem til helga sånn at vi slipper å lese om det i morgen tidlig også? :)

Lenke til kommentar

Reva lagoppstilling, kjedelig kamp. 2 spisser er noe jeg har prøvd å formidle i det siste. Vi har uflaks som ikke scorer mål, og er heldige at pompey har en tulling som spiller vollyball på Anfield, men flaks er det ikke.

3 poeng er jo alltid kjekt. Var foresten en mare å ungå å få vite resultatet, men det gikk :)

Nattinatt, skulle vert i seng for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...