Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fy faen for et kjedelig lag Liverpool er. Spiller så kjedelig at det heeelt til å spy av. Til og med Chelsea har blitt mer underholdene enn Pool. meeen, "gratulere" med 3p Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi har da forskjellige spillestiler. Men undrer meg at Rafa, som er spansk, har en defansiv spillestil. Men vi får resultater ut av det. Vil nå ikke si at Chelsea-kampen var drittfotball fra Pool's side, der hadde vi klassespill til tider. Men det er mot "små" lagene vi spiller gørr kjedelig og utnytter null sjanser. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er ikkje så kjedlig å vinne da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Nei det er det ikke. Og det er deilig for dere, kan jeg tenke meg. Men herregud, så negativt å holde inn 1-0 mot Pompey hjemme. Og spille negativt. Som Game sier, har Chelsea vært mer gøy å se i det siste enn dere. Chelsea som vant 2 PL på rad (og greit, kanskje dere vinner den i år pga, akkurat det) med 1-0 fotball; er det ønsket? Endret 29. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fy faen for et kjedelig lag Liverpool er. Spiller så kjedelig at det heeelt til å spy av. Til og med Chelsea har blitt mer underholdene enn Pool. meeen, "gratulere" med 3p Er veldig enig med deg, i hvertfall mot lag som legger seg bakpå. Vi får ikke ballen til å gå fort nok. Da blir det ikke mål mot kompakte lag med 10 mann bak ballen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Selvfølgelig hadde det vert gøy om Liverpool hadde spillt litt mer offansivt. Men det viktigeste vil vel alltid være å vinne, så får det andre komme etterpå. Liverpool spiller mye fin fotball til tider. Endret 29. oktober 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei det er det ikke. Og det er deilig for dere, kan jeg tenke meg. Men herregud, så negativt å holde inn 1-0 mot Pompey hjemme. Og spille negativt. Som Game sier, har Chelsea vært mer gøy å se i det siste enn dere. Chelsea som vant 2 PL på rad (og greit, kanskje dere vinner den i år pga, akkurat det) med 1-0 fotball; er det ønsket? United var vel expert på 1-0 kamper ifjord. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi spilte ræva i dag. Men mot Stoke synes nå jeg at vi spilte brukbart til tider. Spesielt i første omgang. Og det er liten tvil at vi har MYE mer å gå på. Vi må bare være tålmodige så kommer storspillet etterhvert. Synd at Torres skulle bli skadet når han og Keane begynte å finne tonen sammen. Reina Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio Kuyt - Gerrard - Masche - Riera Keane - Torres/Babel Denne ellevern mot Tottene så er jeg glad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kom nettopp hjem fra puben(eneste puben i nord-europa som viste Liverpool-kampen) Kjempe-stemmning. Liverpool eide kampen, men sliter fremdeles med siste touch før målet. Kuyt,keane og Jøden skulle ha nettet. årets første straffe(tror jeg) til Pool- 1-0. Greit resultat. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Daniel: Det forbauser meg at du skriver "Keane" med liten forbokstav, mens du skriver "jøden" med stor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan ikke skrive Jøden med liten bokstav da. Er jo uhørt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Omg. Så det nå. Papa dumme Diouf. Målscorerne siste to kampene i praksis: 1. (denne her tok jeg fra Red Cafe som jeg lo mye av) D. Flection 2. P. Diop Keep it goin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eh... What? (kan være alkoholen,men hva F snakker du om?) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Top of the league. ... oisann, jeg vant visst. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Chelsea 0 -1 bare pga. deflection. Og 1-0 i dag var bare pga. Papa bouba diop skulle leke håndball i 2 sek. Det er faen ekkelt å tenke på Hehe Hewitt. Jeg vet du er en av de som kan innrømme at begge målene var litt altfor mye flaks på. Og jeg snakker ikke om kampen generelt, bare om de 2 hendelser som faktisk vinner de 6p. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Deflectionmål er flaks, ja. At en Pompey-spiller ikke kan spille fotball er IKKE flaks. Flaksbegrepet sitter ekstremt løst hos dere om dagen, begynner dere å bli litt desperate? Og vi fortjente å vinne i dag. Det er flaks for Pompey at vi ikke vinner med 2-3 mål. Vi hadde en i stanga blant annet. Oisann, uflaks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) deflection er flaks.(selv om jeg mener flaks blir feil å si,men men) men ikke straffen. Endret 29. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 deflection er flaks. men ikke straffen. vil ikke opne den diskusjonen igjen, men at han fyren handser er da sannelig ikke dyktighet fra deres side? Kaller det heller å ha flaks i den forstand at han mister hode.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Litt enig i det. Det er mer tilfeldigheter enn det er flaks, selv om vi jo er heldige at den popper innom en spiller ... Men alt er jo flaks i dag. Å bli feil idømt et straffespark, eller feil annullert mål for motstanderen, det er mer flaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå