tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Benitez, har brukt reiseshop begge gangene jeg har vært på Old Trafford. NO problems for min del. Svarer e-mailene mine innen 5 min osv. Fikk kampbillettene på kampdagen på hotellet, 3 netter første gang og 2 den andre. Og hotellet var mer enn god nok, "Premier Inn", ganske kjent. For min del, er det bare gogogo hvis du er klar å betale det lille ekstra og la de ordne både bill. og hotell for deg Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Heldigvis bor jeg i Trondheim, så da får jeg sett kampen på Three Lions som vanlig. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ok takk for svar tc47 Men vet du mer spesifikt hva slags muffens du har hørt om reiseshop Hewitt? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Klare for 3 nye poeng i kveld? Tror det blir plankekjøring. Håper vi fortsetter der vi slapp i helgen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Plankekjøring på Fratton Park? Nehh Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Spiller på Anfield da... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 aaahh, men daså. Plankekjøring tror jeg ikke på uansett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er faktisk ganske nervøs foran denne kampen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Alltid nervøs foran kamper mot antatt dårligere motstand. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Alltid nervøs foran kamper mot antatt dårligere motstand. Er man ikke nervøs mot større lag også? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahahaha, Darren Farley sitter i Setanta studioet og gjør "impressions" av Gerrard, Rafa, Alonso. Fy faen som jeg digger den mannen der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da stakk jeg til Three Lions for å se kampen. YNWA Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Hyypia, Lucas, Alonso, Gerrard, Kuyt, Babel, Pennant. Subs: Cavalieri, Agger, Dossena, Mascherano, Keane, Benayoun, Riera. Skjønner ikke noe av dette laget Rafa. Regner med at det er 4-2-3-1 med Kuyt på topp. Bra at Pennant og Babel starter, men jævlig at Riera, Agger og Masche er på benken. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ok takk for svar tc47 Men vet du mer spesifikt hva slags muffens du har hørt om reiseshop Hewitt? Det er bare det vanlige som gjelder nesten alle slike svartebørsselskap - folk som ikke har fått billetten, folk som har fått billetten ekstremt sent, dårlige plasser, etc. Men for all del, jeg tror nok ikke de lurer deg, hadde de gjort det med overlegg så hadde de ikke overlevd lenge. Men de tar jo sitt da. Er sikker på at du kan spare minst en tusenlapp, kanskje mer, ved å ordne det selv. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ett noe svakt lag. Skal ikke se bort ifra at det blir poengtap. Pessimisten har talt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Roteringspolitikken er tilbake! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er sikkert penger å spare som Hewitt sier ved å ordne alt selv. Men vi var ganske fornøyde ihvertfall; spesielt andre gangen da vi vikk til spesiell tilbud til Arsenal kampen i FA Cupen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvorfor er Agger på benken da.. han trenger å spille seg litt varm i trøya igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå