Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Benitez, har brukt reiseshop begge gangene jeg har vært på Old Trafford. NO problems for min del. Svarer e-mailene mine innen 5 min osv. Fikk kampbillettene på kampdagen på hotellet, 3 netter første gang og 2 den andre. Og hotellet var mer enn god nok, "Premier Inn", ganske kjent.

For min del, er det bare gogogo hvis du er klar å betale det lille ekstra og la de ordne både bill. og hotell for deg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Hyypia, Lucas, Alonso, Gerrard, Kuyt, Babel, Pennant.

Subs: Cavalieri, Agger, Dossena, Mascherano, Keane, Benayoun, Riera.

Skjønner ikke noe av dette laget Rafa. Regner med at det er 4-2-3-1 med Kuyt på topp. Bra at Pennant og Babel starter, men jævlig at Riera, Agger og Masche er på benken.

Lenke til kommentar
Ok takk for svar tc47 :) Men vet du mer spesifikt hva slags muffens du har hørt om reiseshop Hewitt?

Det er bare det vanlige som gjelder nesten alle slike svartebørsselskap - folk som ikke har fått billetten, folk som har fått billetten ekstremt sent, dårlige plasser, etc. Men for all del, jeg tror nok ikke de lurer deg, hadde de gjort det med overlegg så hadde de ikke overlevd lenge.

Men de tar jo sitt da. Er sikker på at du kan spare minst en tusenlapp, kanskje mer, ved å ordne det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...