Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liker nå Benayoun jeg. Tingen med Bønna er at han somregel er veldig ujevn, untatt i denne sesongen hvor han bare har vært jevnt dårlig.

Benayoun storspilte og nettet ofte i silly season. Sist sesong var han meget go i noen kamper, og usynlig i andre. Om Babel er en superreserve, så er Benayoun en overaskelsereserve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du føler han er god nok for Liverpool mao? Fordi hvis du spør meg om Sheasy er god nok for Utd, sier jeg nei kvalitetsmessig men at jeg bare vil beholde han fordi han er versatil og spiller hvor som helst man ber han til å spille. Og er derfor veldig lojal, og er alltid klar over at han må være på benken mer enn banen.

EDIT: Fant et pluss når det gjelder i morgen kveld btw, Hull - Chelsea starter jo 15 minutter tidligere enn alle andre "topp 4" kampene :D Så får ihvertfall sett noe med den gode følelsen at man ikke går glipp av noe på andre kanalen! :whistle:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Spådom: Mens Daniel sitter på skolebenken og holder junior i ro (eller, HAN holder den nok neppe i ro, men han har særeie for øyeblikket), har nok Hewitt fått dippa joysticken i det siste, siden han har vært i et så usedvanlig godt humør. Denne ønsker jeg gjerne svar på: Ble det noen latina babes i Madrid?

Hahaha, må si jeg lo litt der. Har da faen ikke vært i noe bedre humør enn vanlig jeg. Til tross for hva det av og til kan se ut som på forumet, er jeg omtrent alltid blid (unntatt når vi taper, men det gjør vi jo ikke for tiden). Om jeg viser det eller ei kommer bare an på hvordan dere oppfører dere. :p

Og nei, ikke noe latinababes i Madrid. Ingen kunne jo engelsk, selv om jeg faktisk kan si "hvor mye?" på spansk. :D Men det er kanskje noen som gjør meg blid her hjemme? ;)

Nei faen, nå skal vi ikke begynne å diskutere dette også ...

Lenke til kommentar
Og nei, ikke noe latinababes i Madrid. Ingen kunne jo engelsk, selv om jeg faktisk kan si "hvor mye?" på spansk. :D Men det er kanskje noen som gjør meg blid her hjemme? ;)

Nei faen, nå skal vi ikke begynne å diskutere dette også ...

Meeeeee :p

Du kan jo også si Yo amante Liverpool y nosotros ganador la liga en año ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mr C:

Sa jeg liker han, sa ikke at han er god nok. Vil ikke selge han uten å få inn en ny(bedre) spiller. Ser helst å ha han til neste sesong.

EDIT; Jefecito: Nice :thumbup:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hø? :scared: @ Jefecito

Sa jeg liker han, sa ikke at han er god nok. Vil ikke selge han uten å få inn en ny(bedre) spiller. Ser helst å ha han til neste sesong.

Ok da skjønner jeg litt av hva du mener. Han er altså ikke god nok for å spille på Liverpool; det var poenget, og da er vi enige :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Liker nå Benayoun jeg. Tingen med Bønna er at han somregel er veldig ujevn, untatt i denne sesongen hvor han bare har vært jevnt dårlig.

Benayoun storspilte og nettet ofte i silly season. Sist sesong var han meget go i noen kamper, og usynlig i andre. Om Babel er en superreserve, så er Benayoun en overaskelsereserve.

Voronin var nå også ganske god i pre-season i fjor. ;)

Kan banne på at Bønna spiller i dag og at han spiller ræv, men at han ikke blir bytta ut i det hele tatt, men at Rafa heller bytter ut Gerrard, Alonso, Kuyt eller noen av de andre "litt" bedre spillerne. Garantert. :p

Lenke til kommentar

En bra artikkel på nettavisen faktisk, er jo verdt et nyhetsoppslag i seg selv.

Den var bra ja, liten tvil om at han har vert stor for oss denne sesongen. Samme glød ser det faktisk ut som Pennant har fått ette forsøk på salg, syns vi brude brukt han litt mer og sett. Spesielt nå som kuyt kan hviles eller brukes som spiss.

Lenke til kommentar
Vurderer å dra over på Hull kampen 13.des. En kompis av meg vurderer å bestille gjennom reiseshop.no men har aldri hørt om dem før så er litt skeptisk. Noen som har noen erfaringer?

Har hørt en del småskummelt om Reiseshop.

Hvorfor ikke ordne fly og hotell selv, og bare bestille kampbilletten selv? Det blir nok en del billigere og mer trygt. Hull er nok en kamp det ikke skulle være de aller største problemene med å få billett til, den går nok på general sale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...