Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg bor også på vestlandet :D

Har du sjekket både Champs og Stavanger Sportscafe? Hvis ingen av de sender den, kan du jo ta turen til Sandnes å se om Te Ole sender den, tviler dog på det da det er en ganske liten pub.

Har ikke sjekket Champs, tror jeg heller ser den med mine likesinnede på sportscafeen. Har slått meg til ro nå foresten, er ikke like "syten" som før i dag.

Der har jeg drukket :new_woot:

Nærmeste du kommer en brun pub i stavanger, flotte folk og et Liverpool/Liverbirds Stavanger miljø i stadig vekst.

Der holder jeg hus og ser alle kamper :) Rent bortsett fra denne, Mulig jeg ser reprisen der da, blir en sen kveld og tidlig morning.

Wæææ, bare pool i reprise?!? Noen som skrev at C+ ikke skulle plinge på pool kampen, håper ikke dette gjelder United også? dersom denne ikke går i reprise senere på kvelden.

Jeg sa det. Du får sende en mail til hun svidda og spør. Jeg henta infoen fra .no forumet, tror ikke de brydde seg om det plinga i din kamp for å si det slik. Skal ikke dra det langre siden du var enig med meg i dag ;)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wæææ, bare pool i reprise?!? Noen som skrev at C+ ikke skulle plinge på pool kampen, håper ikke dette gjelder United også? dersom denne ikke går i reprise senere på kvelden.

Jeg sa det. Du får sende en mail til hun svidda og spør. Jeg henta infoen fra .no forumet, tror ikke de brydde seg om det plinga i din kamp for å si det slik. Skal ikke dra det langre siden du var enig med meg i dag ;)

Hæ? Skjønnte jeg veldig lite av gitt. .no? En Liverpool side da eller? Enig med deg i dag? Oppklaring er på sin plass kompis :) Link til nettsida og mail til hun svidda, hadde jeg satt pris på.

Callaway: :( Da blir det diskusjon.no, vg live og Chelsea kampen ved siden av. Skal seff heie på Hull. Ikke bry deg om Danielzu btw, han er i "den" perioden av året. Ser han furasjerte rundt diverse sutre tråder som "ting som irriterer grenseløst" og det er et sikkert tegn på at hans brunsttid er over for sesongen. Altså ingen damer og humøret deretter. Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Semesteroppgave tærrer på ja. :p

Har allerede sagt at Hull vinner 3poeng iløpet av denne uken jeg. :)

Edit: Om lykken er med meg så blir jeg ferdig med oppgaven idag.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hæ? Skjønnte jeg veldig lite av gitt. .no? En Liverpool side da eller? Enig med deg i dag? Oppklaring er på sin plass kompis :) Link til nettsida og mail til hun svidda, hadde jeg satt pris på.

Når jeg ville moblisere til telefonstorm, du snakket om du hadde luftet noe lignede i Unitedtråden et sted. Ps: var jeg flink nå?

Nina Engh, har ikke direkte mailen. [email protected]

Edit: Om lykken er med meg så blir jeg ferdig med oppgaven idag.

Gratulerer med det :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Spådom: Mens Daniel sitter på skolebenken og holder junior i ro (eller, HAN holder den nok neppe i ro, men han har særeie for øyeblikket), har nok Hewitt fått dippa joysticken i det siste, siden han har vært i et så usedvanlig godt humør. Denne ønsker jeg gjerne svar på: Ble det noen latina babes i Madrid?

TCpus, kjell og giallorossi har i hvertfall ikke fått seg no på en stund, de sitter jo bare her. TC har meg da, i det minste.

Dameprat og fotballprat går hånd i hånd.

Guttorm: Ja, thanks

(Ja, jeg kjeder meg en smule :( )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har date på torsdag da, for da er jeg ferdig med semesteroppgaver for denne gang.

Examene er ikke før desember så det så. :D

For å ha noe On-topic:Sol Campbell spiller sannsyligvis ikke imorgen. :)

Lenke til kommentar
For å ha noe On-topic:Sol Campbell spiller sannsyligvis ikke imorgen. :)

Så det. Tror du det vil få veldige innvirkninger? Han er jo leader of the pack, men de har vell en eller annen som tar over.

Pokker altså, denne kampen er det også ny trener i. Var det ikke Adams som alltid bøtta innpå noe granskauen? altså alkohol? Ikke har de tapt i det siste heller, liker det ikke.

Var hos X`en og fixa pc en hennes i går da, ikke en sjanse altså. Faen hjelp skal de ha, men P*le vil de faen ikke :p.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Spådom: Mens Daniel sitter på skolebenken og holder junior i ro (eller, HAN holder den nok neppe i ro, men han har særeie for øyeblikket), har nok Hewitt fått dippa joysticken i det siste, siden han har vært i et så usedvanlig godt humør. Denne ønsker jeg gjerne svar på: Ble det noen latina babes i Madrid?

TCpus, kjell og giallorossi har i hvertfall ikke fått seg no på en stund, de sitter jo bare her. TC har meg da, i det minste.

Guttorm: Ja, thanks

(Ja, jeg kjeder meg en smule :( )

Har også lyst å høre om Hewitt og latina babes! Og det er sant det du sier, jeg har bare deg for nå Gamey :(

On topic: Campbell ute? :( Blir vel et par mål som kommer lettere enn antatt for dere da.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alonso blir nok klar,Kuyt også.

Alonso spiller som han gjorde for noen sesonger siden. Meget lovende.

Kan finsikte litt mer til venstre på skuddene hans da.

Lenke til kommentar

Mente ikke at svaret skulle "la være" Alonso. Reagerte bare på spiss"problemet". Er vel ikke noe problem om Kuyt/Alonso ikke er klare, heller en irritasjon. Men fra det jeg har lest så virker det som det Danielzu sier stemmer. Så tror ikke det er så ille heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...