Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Siden jeg går glipp av så mange kamper pga jobben, er det ufattelig kjipt å ikke få se når en faktisk har mulighet til det. Rett på meg om jeg tar feil, det er ikke hver dag vi opplever tabellen som den er nå. Desto mer koker det hos meg, da er jeg enda mer giret på å se dem.

Det som forunder meg er at noen legger det frem som om det ikke betyr noe verdens ting, det er det jeg syns er rart, hvor faen er entusiasmen liksom?

Vi er bortsjemte ja, men vi var "bare" nr 4 på lista over mest viste kamper hos Canalpluss i fjor, dvs at noen er minst likebortskjemte. Og 2 av dem vises i morgen!(og de leder ikke en gang ligaen og de slettes ikke så mange supportere :p)

Mitt verste senario er at jeg bestemmer meg for å gå og se kampen i opptak, så er det vell en eller annen kødd som klarer å røpe resultatet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig kjipere for noen enn andre. Jeg skjønner at det er kjedeligere for deg eller andre som av forskjellige grunner ikke kan sitte oppe eller se den på Canal+ senere, enn det er for meg. Jeg må tross alt "bare" vente to timer ekstra, og det bør jeg greie. Men da må jeg logge av MSN, lukke nettleseren og skru av mobilen og bare sitte og se Arsenal - Spurs helt alene for å hindre at noen røper noe. :p

Men det hadde vært herlig å bare dra til Liverpool da. :p Jeg hadde en bitteliten tanke om det i går, når jeg så det var lagt ut billetter, blant annet på The Kop, i Members Exchange. Men med Spania-tur nylig, Liverpool-tur neste uke og en jobb jeg er satt opp til å jobbe på avslo jeg den tanken litt fort. :p

Edit:

Nei, shade, den sendes ikke på noen engelske kanaler heller.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Jeg bor også på vestlandet :D

Har du sjekket både Champs og Stavanger Sportscafe? Hvis ingen av de sender den, kan du jo ta turen til Sandnes å se om Te Ole sender den, tviler dog på det da det er en ganske liten pub.

Edit: Det finnes forresten enda en pub i Sandnes, men kommer ikke på navnet :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg bor også på vestlandet :D

Har du sjekket både Champs og Stavanger Sportscafe? Hvis ingen av de sender den, kan du jo ta turen til Sandnes å se om Te Ole sender den, tviler dog på det da det er en ganske liten pub.

Der har jeg drukket :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...