guttorm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Siden jeg går glipp av så mange kamper pga jobben, er det ufattelig kjipt å ikke få se når en faktisk har mulighet til det. Rett på meg om jeg tar feil, det er ikke hver dag vi opplever tabellen som den er nå. Desto mer koker det hos meg, da er jeg enda mer giret på å se dem. Det som forunder meg er at noen legger det frem som om det ikke betyr noe verdens ting, det er det jeg syns er rart, hvor faen er entusiasmen liksom? Vi er bortsjemte ja, men vi var "bare" nr 4 på lista over mest viste kamper hos Canalpluss i fjor, dvs at noen er minst likebortskjemte. Og 2 av dem vises i morgen!(og de leder ikke en gang ligaen og de slettes ikke så mange supportere ) Mitt verste senario er at jeg bestemmer meg for å gå og se kampen i opptak, så er det vell en eller annen kødd som klarer å røpe resultatet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blir den ikke vist på Setana, Sky sport eller noe da? Jeg er så heldig at jeg har livesport247 konto, men det står ingen ting om liverpool og united kampene. Venter i spenning. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det er selvfølgelig kjipere for noen enn andre. Jeg skjønner at det er kjedeligere for deg eller andre som av forskjellige grunner ikke kan sitte oppe eller se den på Canal+ senere, enn det er for meg. Jeg må tross alt "bare" vente to timer ekstra, og det bør jeg greie. Men da må jeg logge av MSN, lukke nettleseren og skru av mobilen og bare sitte og se Arsenal - Spurs helt alene for å hindre at noen røper noe. Men det hadde vært herlig å bare dra til Liverpool da. Jeg hadde en bitteliten tanke om det i går, når jeg så det var lagt ut billetter, blant annet på The Kop, i Members Exchange. Men med Spania-tur nylig, Liverpool-tur neste uke og en jobb jeg er satt opp til å jobbe på avslo jeg den tanken litt fort. Edit: Nei, shade, den sendes ikke på noen engelske kanaler heller. Endret 28. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 WOT:| Tror du lfctv sender live radio ? =P de gjør jo det noen ganger. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det fristet veldig ja , jeg hadde reist. Usikker på om det hadde vert bra å ta første turen på sparket sånn, men spotan må en være av og til. Men jobben kommer først. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 WOT:| Tror du lfctv sender live radio ? =P de gjør jo det noen ganger. Live radio har de til alle kamper, så lenge du har e-Season. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Guttorm: Finn ut om en pub sender den. Hvis du bor i Oslo sender O'Reillys den. Endret 28. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bor på vestlandet og det er jeg glad for, bare ikke i morgen kveld. Ellers takk for tipset . Har prøvd, allerede sjekket ut stamplassen her i Stavanger, de viser den ikke. Må ha et ganske Avansert parabol opplegg for å få den inn tror jeg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg bor også på vestlandet Har du sjekket både Champs og Stavanger Sportscafe? Hvis ingen av de sender den, kan du jo ta turen til Sandnes å se om Te Ole sender den, tviler dog på det da det er en ganske liten pub. Edit: Det finnes forresten enda en pub i Sandnes, men kommer ikke på navnet Endret 28. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg bor også på vestlandet Har du sjekket både Champs og Stavanger Sportscafe? Hvis ingen av de sender den, kan du jo ta turen til Sandnes å se om Te Ole sender den, tviler dog på det da det er en ganske liten pub. Der har jeg drukket Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vil kampen vises i reprise på SportN? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 SportN sender ikke PL, så nei. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Stemmer det, jeg som husket feil. Blir nok å streame i morgen, ja. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg jobber til 22 i morgen, så passer meg fint at den sendes i reprise kl 23 (?). Må bare passe på å holde meg vekk fra VG Live mens jeg er på jobb. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ordner seg vell altid. Håper Livesport kommer med noen bedre streams. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor fant dere ut av dere vises på reprise? Ikke si seriøst at bare dere skal få se kampen deres i reprise Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Liverpool.no rapporterte det tidligere i dag, og Canal+ sa det etter Newcastle - WBA-kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nåja, dette var kjekt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Wæææ, bare pool i reprise?!? Noen som skrev at C+ ikke skulle plinge på pool kampen, håper ikke dette gjelder United også? dersom denne ikke går i reprise senere på kvelden. Vet du/dere dette? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ingen vet. For å være helt ærlig, ser det ut som C+ bare skal vise Liverpool i reprise 23.00, ikke oss. Så da blir det stream + Arsenal kampen på TV på oss Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå