Hewitt Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Fint å se at Gerrard presterer bra når han endelig får spille i favorittposisjonen også på England. Kanskje McClaren tar en ny vurdering på hvem som burde spille som sentral midtbane av Gerrard og Lampard? Lov å håpe, men han vil vel fortsatt ha begge på banen og flytter på Gerrard fordi han er mer fleksibel enn Lampard. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 England leder 2-0 og gjett kem som har puttet begge. STEVIE G! 8261798[/snapback] Paa tide at den drittsekken gj0r noe godt for landet sitt. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kult, og ikke minst fornuftig innlegg. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 England leder 2-0 og gjett kem som har puttet begge. STEVIE G! 8261798[/snapback] Paa tide at den drittsekken gj0r noe godt for landet sitt. 8262209[/snapback] Haha. Moderator? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er ikke noe poeng å slette, han driter seg fint ut selv. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Synes nivået på det Engelske laget burde vært mye høyere. Gerrard bør spille på midten, med Carragher og Terry i forsvar, synes nå jeg Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Gerrard var i hvert fall god mot Andorra. Men Carragher må jo i så fall danke ut Rio Ferdinand da, hvilket ikke er noen enkel oppgave siden Ferdinand er et stk enormt god midtstopper og Carra også kan brukes på backen. Men er enig, hadde vært spennende om han fikk prøve seg i midtforsvaret selv om det kanskje ikke er akkurat der de største problemene til England ligger. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Gode nyheter for oss når det gjelder å holde nullen, men dårlig nyheter når det gjelder å score... Håper det blir en bra kamp imorgen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 det sa vi før Ligacupen å,, og i FA cupen Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Håper Pennant får sjangsen fra start i morgen. Er få som er bedre enn han til å komme til innlegg på kanten. Rafa hinter mot at Fowler, Crouch og Pennant skal få spille. Kanskje startoppstillingen blir noe slikt: Reina Finnan-Agger-Carra-Riise Pennant-Gerrard-Macherano-Aurelio Crouch-Kuyt Benk: Alonso Arbeloa Fowler Gonzales Bellamy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Gerrard var i hvert fall god mot Andorra. 8272467[/snapback] ANDORRA? Er det så mye og skrive hjem om, jeg hadde vært god mot Andorra. Det er godt det blir satt store krav til spillerene på liverpool Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ANDORRA? Er det så mye og skrive hjem om, jeg hadde vært god mot Andorra. Det er godt det blir satt store krav til spillerene på liverpool 8276494[/snapback] Go cry emokid... Kampen mot Arsenal bør gå fint men det blir ikke lett med det forsvaret de har denne gangen... Og hvorfor Macherano istedenfor Xabi Alonso? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Benitez has a hard-on for Macherano, personlig syns jeg han er dårlig Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Benitez has a hard-on for Macherano, personlig syns jeg han er dårlig 8276616[/snapback] Jeg har ikke sett nok av ham til å kunne vurdere ham ennå, men kanskje dett endrer seg i morgen? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Blir kanskje litt rart og si at det er godt og se at Gerrard gjør det bra igjen, mot ANDORRA? Sannheten er vel at Lampard og Gerrard har mye å vise på landslaget, stort sett sammen med resten av gjengen. Kanskje på tide å la andre få prøve seg? Lampard har vært ubrukelig, Barton kunne nok gjort en bedre jobb Endret 30. mars 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Benitez has a hard-on for Macherano, personlig syns jeg han er dårlig 8276616[/snapback] Jeg har ikke sett nok av ham til å kunne vurdere ham ennå, men kanskje dett endrer seg i morgen? 8276636[/snapback] har sett han i et par kamper, og jeg er IKKE overbevist, masse slurvfeil og feilpassninger Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Marcherano har i mitt syn vist noen positive takter, men nok til å frarøve plassen på midtbanen fra Alonso i en toppkamp blir rubbish for meg, men det kan jo hende at han velger den noe rare komboen med Alonso og Mascherano sammen siden Stevie har spilt landskamp, jeg vet ikke jeg... Håper på denne fra Rafa: ------------------Reina---------------- Finnan------Agger-----Carragher------Aurelio Pennant-------Gerrard----Alonso------Riise ----------------Crouch----Kuyt-------------- Subs: Dudek Arbeloa Mascherano Gonzalez Bellamy Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Benitez has a hard-on for Macherano, personlig syns jeg han er dårlig 8276616[/snapback] Akkurat derfor jeg tror det er mulig at han starter. Håper selvfølgelig på Alonso som er 10 ganger bedre. Macherano har rett og slett ikke prestert enda. Får håpe det endrer seg når han får prøvd seg litt mer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Søren, får ikke sett kampen i morgen.. Men vi vet jo hvem som vinner uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå