Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
West Ham kampen var en skikkelig opplevelse, spesielt siden jeg var å så den :)

For en drøm :) Håper å komme meg over en tur snart, ikke lett uten fotballinteressert far eller andre kjente som holder med rett lag.

Må kanskje vente til neste år, etter at Start har tatt poeng fra Viking og Hewitt skal spandere tur på meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg reise alene første gangen. Fikk minner og venner for livet der nede(og på flyet)

Andre gangen var jeg med kompiser, supert det også,men på en annen måte.

Lenke til kommentar

Fra Liverpool.no Forumet:

Hei!

Det blir ingen resultatservice som vil røpe stillingen i Liverpool-Portsmouth.Mvh

Nina Engh

CANAL+

(henger ikke der, fulgte bare den spesielle tråden)

Har fått ristet av meg den det meste av frustrasjonen, Utrolig hva Leper Messiah og en motorvei kan gjøre. Skal Alikevell sende Canal+ en saklig mail og si hva jeg mener om sendeskjemaet. Alt i alt kunne jo noen i England også sendt kampen, så dette er ikke ene og alene Canal+.

Hadde det ikke vert for jeg skulle på jobb på Torsdag, skulle jeg ha flydd rett til England, prøvd å få en av de frigitte billettene.

Lenke til kommentar
Er jo ikke verdens undergang.

Shankly mente noe annet ;) Hva har egenlig midt i uken med saken å gjøre?

Forstår meg slettes ikke på dere jeg, eneste som har vert enig så langt er av alle ting The Game. Nå trenger ikke alle være enige med meg, det er ikke det jeg sier, men trodde dette var i alles interesse.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Det er vel en av de få gangene, vis ikke den eneste PL runden midt i uka. Og mot pompey, er jo ikke noe å grine over synes da jeg.

Skysport viser det vel?

Vis du leser hva jeg har skrevet, så skreiv jeg at ingen i England viser kampen. (vet ikke hvem som eier sky osv, men jeg regner det som Engelsk kanal)

"Eneste mulighet for å se kampen på TV er: Eurosport2(Romania/Ungarn) ((HU/RO) som ligger kryptert på Hotbird 8, Eurobird 9, Sirius 4 og IntelSat 10-02 og Atlantic Bird 1), Show Sport 4 og YES Sport 2(Midt-østen/Nord-Afrika),for de som måtte ha parabolanlegget i orden... "

Nesten samme klassen som man bruker til å søke etter liv i verdensrommet med skulle en tro.

Pompey, Crystal palace, wankers united. Samme hvem det er mot, er Liverpool jeg vil se.

Dennne kampen er MINST like viktig som Chel$ki, det er nå vi skal bevise at vi er ferdige med å drite oss ut i såkalte "enkle" kamper. Har tidliger sagt at dette er en av kampene jeg gruer meg mest til, bortsett fra Arsenal. Da har jeg selvfølgelig lyst til å se den, i normale omstendigheter på fotball puben.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Det er kjipt når en kamp ikke sendes, men sånn er livet. Vi er veldig bortskjemte med TV-kamper, uten tvil, så jeg godtar at noen kamper i året ikke vises. Den går hvert fall i opptak, det er en grei kompensasjon, og hvis det da blir slik som Nina Engh i C+ sier at det ikke vil bli plinger fra Liverpool-kampen så jeg kan se Arsenal - Spurs og deretter Liverpool uten å vite resultatet, skal jeg si meg fornøyd. Så får vi se i morgen om jeg klarer det, det krever ekstremt mye å sitte og vite at kampen er igang, uten å følge med resultatet eller hva som skjer. Det greier jeg ytterst sjelden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...