Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du om utd går også samtidig i reprise? (off-topic, I guess)

Vet ikke, men ser ikke sånn ut.

Men må jo se Arsenal - Spurs, hatkamp... Hvis det plinges i den så blir jo alle planer om å se kampen i opptak uten å vite resultatet ødelagt.

Fest litt teip i hjørnet av TV´en :)

Lenke til kommentar

Faen altså, vi skulle ha organisert oss og tatt telefonstorm til analdigital. Dette mener jeg seriøst

Ingen kamp på sportscafeen, kun reprisen. Noe som blir vell seint for meg siden jeg reiser på jobb i morgen. Dette er Na triste greier altså...... :no:

Noen som vet om Canaldigital har en teknisk mulighet for å sende kampen eller?

Enig i at det er meget merkelig at hverken United eller Liverpool blir sendt. Det er de 2 lagene som har supportere i Norge, syns nesten de er pliktet til å vise minst 1 når de har lisensen hvis dere forstår hva jeg mener.

Det er ikke det at jeg er fanatisk å ikke kan se den på stream eller noe. Men for meg er hele sjarmen å sette seg ned i et stort lokale med både venner og ukjente for å støtte laget sitt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Sorry å si det, men vi (ihvertfall United-supporterne) har absolutt INGEN grunn til å klage pga. én kamp som ikke blir vist. Vi er så bortskjemte med tv-sendte kamper i alle turneringer, at vi skal kunne klare oss denne ene gangen med stream. Tenk på de som kun får sett laget sitt de ytterst få gangene de spiller mot et topplag.

Lenke til kommentar

Blir ræva streams også, med kinesiske kommentatore eller no. Da nøyer jeg med plingen (og målene live) på c+.

Ang det å klage til CD, luftet jeg forslaget i United-tråden her om dagen, uten særlig respons. Siden Hull er "topplag" denne sesongen, så har nok valget på å vrake United/Pool blitt gjort nå nylig. Tviler sterk på at den kampen stod på planen tidligere. MEN, c+ har en avtale som tilsier at alle lag skal ha sin tv tid. Selv om topplagene har mest, er det hver sesong en kamp eller to som ikke går live. Dessverre...

Men som Points skriver, så kan vi ikke klage når vi får sjå laget vårt så ofte, kontra andre lags supportere.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Jeg er tildels enige med dere, klart er det morrsomt for dem som aldri får sett laget sitt. Men HULL! Kan sikkert telle antall supporterene her i Norge på 2 hender, dog har Arsenal en del supportere.

Det blir sikkert en kanon kamp, ikke missforstå meg.

Men Canal Digital selger et produkt, når du selger et produkt er du plikta til å se ann etterspørselen. Dette får null konsekvenser for dem pga de har allerede solgt tilgangen for et år, og har pengene i kassen.

Lenke til kommentar

Selv om Liverpool og United har flest supportere i Norge, så har Arsenal og Chelsea også store tilhengerskarer. Når så alle disse lagene spiller samtidig, men ikke i mot hverandre, vil de naturligvis ikke kunne tilfredsstille alle. Derimot hadde det vært fint om at de alltid ville vise kampene disse lagene er innvolvert i, i opptak dersom de ikke kan vises direkte.

Lenke til kommentar

Jeg forstår Canal+ veldig godt jeg. To London-lag mot hverandre, og ett topplag mot et lag som har overrasket alle denne sesongen, og kan nesten kalles ett topplag. Derfor ett hatoppgjør og ett toppoppgjør :)

Så klart de nedproriterer United og Pool når de bare har noen "vanlige" kamper mot lag som kjemper midt på tabellen.

Lenke til kommentar
Et lag jeg kunne tenkt meg i Januar, når vi har SKrtel tilbake:

Reina

Carra - Skrtel - Agger - Insua*

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Likte dette laget, helt etter mitt hjerte.

Et lag JEG kunne tenke meg i etter Januar måned er over.

Reina

Rafinha - Carra - Agger/Skrtel - Insua

Kuyt - Gerrard - Masche/Alonso - Riera

Torres - Keane/Babel

Samme med dette. Vet ikke så mye om Rafinha da. Spørs om vi har penger å handle noe for.

Lenke til kommentar

Likte det nederste der. Sånn som på vårt beste, men med forsterkning på de svake ledd. Spørs om Insua blir så god da. Hadde likt to nye sidebacker, men det spørs vel på midlene.

JEg er også veldig stor fan av 4-2-3-1, men når Keane var så jævlig dyr bør han hvertfall brukes. Det må jo løsne før eller siden.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...