Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke bestandig enig i det Hewitt sier jeg heller da og jeg er ingen Man Utd supporter :p

Vet ikke helt om jeg er enig i laget Hewitt foreslår her, men en ting er sikkert og det er at det er veldig vanskelig å argumentere mot det laget. Jeg har sett N'Gog spille noen preaseason kamper, Ligacup kampen mot Crewe og sist men ikke minst i PL mot Aston Villa. Han har scort to mål så langt, ett mot Rangers (det var en cracker btw) og en mot Vålerenga. David har det i seg, men vi etterlyser jo hele tiden at Rafa lar unge spillere få sjanser mot PL motstand. Så jeg velger å si meg villig til å se Hewitt sin ellever i praksis i morgen.

Mitt "drømmelag" mot Pompey.

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Insua

Mascherano

Pennant - Gerrard - Riera

N'Gog - Babel

Lenke til kommentar

Laget mot Pompey blir:

Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Babel

Tørr nesten å garantere det, så lenge Keane ikke blir spilleklar.

Ser forsatt ingen grunn til å benke SuperXabi som har styrt midtbanen vår på en HERLIG måte iår. Han er tilbake på verdensklassenivå, og temposvakheten som det ble snakket om i sommer er langt, langt borte.

Per dags dato er det 2 plasser på laget som vi sliter på, det er backene. Insua kunne jeg tenkt meg å se. Men dette skjer ikke.

Et lag jeg kunne tenkt meg i Januar, når vi har SKrtel tilbake:

Reina

Carra - Skrtel - Agger - Insua*

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

* = Rett og slett fordi vi ikke har bedre valg. Da må vi enten handle, og det bør vi ikke, for dsa blir det ENDA vanskligere for Insua å slå igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...