Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Må si det samme, Hewitt har utrolig gode argumenter, men å starte med N'Gog tør jeg ikke. Men nå ser jeg han ikke på trening hver dag heller da, som Benitez gjør. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Sånn sett kan man jo si det er en risiko å stille med Pennant også, som har spilt like lite. Vell, Pennant har nettopp en prima kamp å vise til(sett med mine øyne ivertfall) Edit: Og har mye mer erfaring. Endret 27. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor gammel er du egentlig Hewitt? Jeg har alltid trodd du er rundt 25 eller noe Og, jeg skal sende Rafa en sms om laguttaket, traff han nemmelig på julebord i fjor, og fikk pratet litt da. Jeg fikk desverre ikke junior kontrakt, pga av et jumpers-knee :/ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er du ikke 18 og jobber på Elkjøp? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er 19 og jobber enda på Elkjøp, ja. At alle ikke er enige med meg er en selvfølge. Jeg tror nok det finnes noen som er uenige for hvert eneste innlegg jeg poster. Men man har forskjellige meninger, og bra er det. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De kaller vi Manusupportere Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De kaller vi Manusupportere Hahaha Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er ikke bestandig enig i det Hewitt sier jeg heller da og jeg er ingen Man Utd supporter Vet ikke helt om jeg er enig i laget Hewitt foreslår her, men en ting er sikkert og det er at det er veldig vanskelig å argumentere mot det laget. Jeg har sett N'Gog spille noen preaseason kamper, Ligacup kampen mot Crewe og sist men ikke minst i PL mot Aston Villa. Han har scort to mål så langt, ett mot Rangers (det var en cracker btw) og en mot Vålerenga. David har det i seg, men vi etterlyser jo hele tiden at Rafa lar unge spillere få sjanser mot PL motstand. Så jeg velger å si meg villig til å se Hewitt sin ellever i praksis i morgen. Mitt "drømmelag" mot Pompey. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Insua Mascherano Pennant - Gerrard - Riera N'Gog - Babel Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Insua og N'Gog fra start blir vel litt mye for langt av Rafa Men ser at du har skrevet "drømmelag" og da kan jeg egentlig være enig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Insua og Babel må få starte, N'Gog tviler jeg på kommer til å gjøre det. Men det kunne vært artig å sett han sammen med Babel på topp. Babel-Torres hadde også vært gøy å se en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser at alle utelukker både Keane og Torres i sine lagoppstillinger. Er det definitivt at de begge er ute enda da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser at alle utelukker både Keane og Torres i sine lagoppstillinger. Er det definitivt at de begge er ute enda da? Torres er vel ganske sikker ute. Keane derimot er det ingen av oss som vet enda.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Torres er definitivt ute. Keane er usikker. Jeg tror egentlig ikke vi blir veldig svekket hvis Babel starter på topp i stedet for iren... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Laget mot Pompey blir: Reina Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio Alonso - Mascherano Kuyt - Gerrard - Riera Babel Tørr nesten å garantere det, så lenge Keane ikke blir spilleklar. Ser forsatt ingen grunn til å benke SuperXabi som har styrt midtbanen vår på en HERLIG måte iår. Han er tilbake på verdensklassenivå, og temposvakheten som det ble snakket om i sommer er langt, langt borte. Per dags dato er det 2 plasser på laget som vi sliter på, det er backene. Insua kunne jeg tenkt meg å se. Men dette skjer ikke. Et lag jeg kunne tenkt meg i Januar, når vi har SKrtel tilbake: Reina Carra - Skrtel - Agger - Insua* Alonso - Mascherano Kuyt - Gerrard - Riera Torres * = Rett og slett fordi vi ikke har bedre valg. Da må vi enten handle, og det bør vi ikke, for dsa blir det ENDA vanskligere for Insua å slå igjennom. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Et lag JEG kunne tenke meg i etter Januar måned er over. Reina Rafinha - Carra - Agger/Skrtel - Insua Kuyt - Gerrard - Masche/Alonso - Riera Torres - Keane/Babel Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De kaller vi Manusupportere De kaller vi Manusupportere Hahaha De to der kaller vi rævediltere Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå går Pompey-kampen i opptak på C+ kl 23 i morgen. Faen, da var det dilemmaet om man skal isolere seg helt og ikke vite resultatet før kl 23 ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet du om utd går også samtidig i reprise? (off-topic, I guess) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Merkelig at hverken Liverpool eller United vises på norsk tv i en og samme serierunde. Får vel benke seg til med Arsenal - Tottenham da. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som har peiling på om det "plinges" på Liverpool kampen på Arsenal - Spurs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå