Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du N'gog klarer brasene? Interesangt uansett, men ville ikke strekt meg til mer en omgang hver i så fall.

La N'Gog starte kampen så ser vi hvordan det går sier nå jeg. Han må jo få litt sjanser. Han har da absolutt vært brukbar de få gangene han har fått sjansen. Med Torres og Keane ute og en sliten Kuyt som spiller omtrent alt vi deltar i, synes jeg N'Gog kan få en sjanse. Går det dårlig kan man bytte inn Kuyt for ham etter pause. Dessuten er resten av laget såpass sterkt at jeg tror han kan få god hjelp og gjøre det bra. Var nå veldig nær scoring den ene(?) gangen han har fått kommet på i PL, var vel første kamp mot Sunderland.

Rafa kommer ikke til og gå for den der,Hewitt

Det er en annen ting, sjelden jeg og Rafa er 100% enig i laguttak selv om vi ofte møtes.

Lenke til kommentar

Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio

Pennant - Gerrard - Masche/Alonso - Riera

Babel - N'Gog

Mitt lag. Kuyt på benk, trenger å få seg en liten hvilepause.

Håper virkelig ikke vi starter med N'Gog. En sånn lagoppstilling vil være det første tegn på at vi igjen undervurderer motstanderen. Vil gjerne se mer til N'Gog jeg også, men da må han først få noen innhopp når vi leder og har kontroll - ikke fra start!

Lenke til kommentar

Liker laget ditt Hewitt, vi så jo i helgen at Babel absolutt har noe å gjøre som spiss, og jeg tror dette er en kamp han kan bevise det ytteligere i. Jeg er faktisk positiv til å starte med N'Gog og heller sette inn Kuyt til pause hvis det er nødvendig. Håper også virkelig at Pennant spiller, selv om noe sier meg Benayoun.

Lenke til kommentar
Kuyt - Gerrard - Riera

--------Babel---------

Ellers ingen endringer fra kampen mot Chelsea.

Bare en note. Jeg forstår denne veldig godt om dette er etter Rafa sin tankegang.

Pompey er ikke noe lett kamp på noen måte, faktisk en av kampene jeg så minst frem til bortsett fra Arsenal. Men da hadde vi heller ikke vist den styrken vi har i laget, syns vi nå skal stille offansivt å knuse pompey. Istedet for å falle tilbake å frykte motstanderen, denne kampen er av stor betydning. I tidligere sesonger har det kansje vert en typis drite oss ut kamp, mens nå skal vi gjøre alt annet en nettopp det.

Det er en annen ting, sjelden jeg og Rafa er 100% enig i laguttak selv om vi ofte møtes.

Hell litt cognac vsop i til han neste gang, funker hver gang jeg møter han til en kopp kaffi.

Lenke til kommentar

Jeg er enig. Vi skal selvfølgelig være obs på Pompeys gode offensive spillere, men vi har INGENTING å frykte i Pompey. Vi er et mye bedre lag. Vi må bare ikke gå i den fella å falle ned fra nivået vårt, fokusere for mye på motstanderen og tro vi er ligamestere. Spiller vi vårt eget spill vinner vi mot Pompey på Anfield.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk positiv til å starte med N'Gog og heller sette inn Kuyt til pause hvis det er nødvendig.

Nei nei nei! Sette inn Kuyt til pause hvis det er nødvendig? Når er det blir nødvendig? Er det hvis det står 0-0 ved pause? Hvis vi ligger under 1-0? Ifølge Benitez vil det sannsynligvis fortsatt ikke være nødvendig - jeg kan nesten ikke huske at han har byttet spillere i pausa. Dersom noen av våre andre spillere skulle bli skadet, kan det bli nødvendig å gjøre andre bytter enn å ta ut N’Gog. Da vil Benitez bli anklaget for å ikke startet med sitt beste tilgjengelig lag. Det vil være svært risikabelt med en sånn lagoppstilling. Vil gjerne se mer til N’Gog jeg også, men før han kan stille i startoppstillingen må han først komme inn som innbytter mer regelmessig, før vi kaster han ut til ulvene.

Lenke til kommentar

Jeg står ved dette laget.

Arbeloa-Carrager-Agger-pest/kolera(Insua wanted)

Pennant-Gerrard-Alonso-Riera

Kuyt-Babel

Syns vi skal prøve ny spiller den ene plassen behoved er størst. Så kan vi se etter hvert hvordan kambildet utvikler seg. Blir nok Aurelio fra start.

Ser igrunnen ikke behoved for store eksprimenter før kampen er "sikret". Disse 3 poengene er like viktige som alt annet.

Når det kommer til å hvile Kuyt så er jeg litt enig der, men blir mannen i det hele tatt sliten? :p Han fikk seg jo en liten hvil i CL kampen.

Lenke til kommentar
Nei nei nei! Sette inn Kuyt til pause hvis det er nødvendig? Når er det blir nødvendig? Er det hvis det står 0-0 ved pause? Hvis vi ligger under 1-0? Ifølge Benitez vil det sannsynligvis fortsatt ikke være nødvendig - jeg kan nesten ikke huske at han har byttet spillere i pausa. Dersom noen av våre andre spillere skulle bli skadet, kan det bli nødvendig å gjøre andre bytter enn å ta ut N’Gog. Da vil Benitez bli anklaget for å ikke startet med sitt beste tilgjengelig lag. Det vil være svært risikabelt med en sånn lagoppstilling. Vil gjerne se mer til N’Gog jeg også, men før han kan stille i startoppstillingen må han først komme inn som innbytter mer regelmessig, før vi kaster han ut til ulvene.

Nå er jo ikke N'Gog noen unggutt heller, han er kjøpt for førstelagstroppen og er en god spiller. Spilt litt lite, det har han, men han har spilt over en times PL-fotball som slett ikke var dårlig. Jeg føler for å gi ham en sjanse, og med det laget der føler jeg ikke det er noen risiko, så kan man eventuelt sette inn Kuyt for ham hvis det skulle bli nødvendig (med nødvendig tenker jeg at vi ligger under til pause/etter pause, eller må jage ledermål mot slutten). N'Gog alene vil ikke tape kampen for oss. Det er på tide at vi gir andre noen sjanser synes jeg, og nå har man sjansen med de to førstevalgene på spissplass sannsynligvis skadet til kampen. Kjør N'Gog.

Lenke til kommentar

Ser ikke hvordan det skal være noen sjanse å ta å velge N'Gog foran Kuyt. Er ikke som om vi i så fall dropper Keane og Torres, de er skadet. Jeg er overbevist om at N'Gog kan gjøre det bra. Sånn sett kan man jo si det er en risiko å stille med Pennant også, som har spilt like lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...