Superparanoid Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror vi vinner på onsdaggrunnet dette *vi er bedre en Pompey *De har ingen manager\rekker ikke å årne sikkelig opp *David James og Peter Crouch vil ikke øddlegge for Liverpool. Så de negative grunnene: 1) Torres er sannsynligvis ikke klar enda likevel. Keane er også usikker. 2) Vi spiller ofte dårlig; - etter en god kamp - etter at vi leder serien - mot antatt svakere motstand 3) Portsmouth har David James og Peter Crouch. Hvor typisk vil det ikke være om Crouch scorer på onsdag? Hvor typisk vil det ikke være om David James er som en levende vegg? Selvsagt vil de gi alt for det som er laget sitt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror vi vinner på onsdaggrunnet dette *vi er bedre en Pompey *De har ingen manager\rekker ikke å årne sikkelig opp *David James og Peter Crouch vil ikke øddlegge for Liverpool. Så de negative grunnene: 1) Torres er sannsynligvis ikke klar enda likevel. Keane er også usikker. 2) Vi spiller ofte dårlig; - etter en god kamp - etter at vi leder serien - mot antatt svakere motstand 3) Portsmouth har David James og Peter Crouch. Hvor typisk vil det ikke være om Crouch scorer på onsdag? Hvor typisk vil det ikke være om David James er som en levende vegg? Selvsagt vil de gi alt for det som er laget sitt nå. 1.Vi har Babel og Kuyt(helst babel) 2.sant,alle tre, 3.Jeg tror ikke dette blir tilfeldet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tipper 2-1 til oss. Babel og Gerrard. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Den eneste trusselen jeg ser på Onsdag er Defoe. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Vises ikke kampen på TV i det heletatt eller? Jeg tenker inkludert utenlandske kanaler. .No har ført opp kampen lagmessig rekkefølge som at Liverpool skal spille hjemme, mens de har skrevet Fratton park. Går utifra at det er bortekamp? Har forøvrig hatt en strålende dag, beste mandagen på years Om skadene blir re-elle, hva med: Arbeloa-Carrager-Agger-pest/kolera(Insua wanted) Pennant-Gerrard-Alonso-Riera Kuyt-Babel Endret 27. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du undervurderer Pompey. I de kampene jeg har sett av de, frykter jeg venstre siden deres. Belhadj og Traore er skumle offensivt, men, de imponerer ikke så veldig defensivt. Ellers er Crouch og Defoe et bra spiss par. Diarra på midten er god. James kan finne på å stå som en helt, eller han kan komme med noen grusomme brølere. Håper virkelig ikke Rafa og liverpool undervurderer de, da kan det bli skummelt. Men, spiller vi bra, kan det fort bli en kallas seier, så jo city, vant 6-1 eller noe? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis ikke Keane spiller, hvordan kan dere se for dere laget? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kuyt - Gerrard - Riera --------Babel--------- Ellers ingen endringer fra kampen mot Chelsea. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Kuyt - Gerrard - Riera --------Babel--------- Ellers ingen endringer fra kampen mot Chelsea. Boring. Syns det blir småfeigt å stille slik men hvem vet. Skal vi snart avgjøre noe i første omgang eller? Klar over at ikke Torres er med altså, men Babel og Kuyt må jo kunne klare å score mål også. Endret 27. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kunne også tenkt meg Babel på topp. Distin og Campbell er ikke akkurat puslete i kroppen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kuyt - Gerrard - Riera --------Babel--------- Ellers ingen endringer fra kampen mot Chelsea. Boring. Boring? Vil gjerne se Babel på topp jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Stiller nok med to spisser til denne kampen ja- Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kuyt - Gerrard - Riera --------Babel--------- Ellers ingen endringer fra kampen mot Chelsea. Boring. Boring? Vil gjerne se Babel på topp jeg i alle fall. Sorry, edita vell mye. Du må gå et stykke opp og se hva jeg har skrevet for å få med hele sammenhengen Vil se han jeg også, blir konge. Men han må få kuyt med seg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper på : ------------Reina----------- Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio Pennant-Gerrard-Alonso-Riera ---------Kuyt----Babel---------- Er desverre redd for at Benayoun og Dossena kanskje starter. Går vi for 4-4-2 tror jeg ikke Masche starter iallefall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Babel og Kuyt på topp med Pennant og Riera på hver av kantene tenker jeg. Selv om ejg er relativt sikker på at Benayoun kommer til å spille men.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Babel og Kuyt på topp med Pennant og Riera på hver av kantene tenker jeg. Selv om ejg er relativt sikker på at Benayoun kommer til å spille men.. Det håper jeg også. Men regner det som nesten sikkert at Pennant IKKE spiller. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Babel og Kuyt på topp med Pennant og Riera på hver av kantene tenker jeg. Selv om ejg er relativt sikker på at Benayoun kommer til å spille men.. Det håper jeg også. Men regner det som nesten sikkert at Pennant IKKE spiller. Hvorfor forstår jeg ikke. Pennant har ikke spilt på evigheter, med det ene untaket. Han var VELDIG god til å ha hatt en så lang pause. Bønna spilte ikke noe veldig bra de siste kampene. Om Pennnant er like keen som Alonso på preformance etter å ha blitt forsøkt solgt, burde vi har brukt han mye mer fremover. Speielt med tanke på at nå er det ledige plasser på laget. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Reina Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio Pennant - Gerrard - Masche/Alonso - Riera Babel - N'Gog Mitt lag. Kuyt på benk, trenger å få seg en liten hvilepause. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kuyt - Gerrard - Riera --------Babel--------- Ellers ingen endringer fra kampen mot Chelsea. Boring. Syns det blir småfeigt å stille slik men hvem vet. Skal vi snart avgjøre noe i første omgang eller? Klar over at ikke Torres er med altså, men Babel og Kuyt må jo kunne klare å score mål også. Dog ikke usannsynlig, med tanke på at Babel har fått noen innhopp som spiss i det siste. Forøvrig frykter jeg en formsvikt snart. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror du N'gog klarer brasene? Interesangt uansett, men ville ikke strekt meg til mer en omgang hver i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå