Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lite regnestykke: Vi har 23 poeng på 9 kamper. Dvs 2,555555 poeng i snitt per kamp. Fortsetter vi slik, ender vi på 97 poeng Dessuten er vi langt fra toppformen enda. Vi kan spille mye bedre fotball enn det vi gjør nå. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vi går en spennende sesong i møte uten tvil! Det spørsmålet jeg sitter mest og tenker på nå er NÅR skal vi tape? Den første neste "reelle" motstanderen som kan slå oss er Arsenal, 21.12. Dette er 8 PL kamper til. Men vi har vist så langt at vi kan slå hvilket som helst lag hvor som helst, og jeg tror vi fort kan gå uten å tape til ut på nyåret. Selvsagt ser vi ikke bort fra at vi går på en smell mot et lag so Blackburn eller Hull. Vi sliter som alltid når vi er sett på som favoritter, og undervurderer motstanderen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 8 kamper til Åseralkampen, det betyr at vi kan gå en halv sesong uten tap. Hvis ikke mer En liten demper på gleden er at .no melder at Keane har fåt føling med sin gamle lyskeskade, og kan miste Pompey-kampen. El Nino er ute, men usikker til møtet med Tottenham. Babel på topp fra start hadde vært gøy å sett! EDIT: Busquets på vei inn portene? Endret 27. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror vi taper mot Tottenham jeg. Usikkert om det er i CC eller PL. Liverpool taper sjelden kamper(ifjor tapte vi mindre enn United) Frykter mer o-o kamper egentlig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vi taper ikke mot Spurs i PL, men kanskje vi stiller et ræva lag og ryker på en smell mot de regjerende mesterne i CC. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skader, er det uflaks da? Eller er det vår udyktighet at Skrtel er ute til jul? Og Torres ble skadet i landskamp for Spania? Jeg vil i alle fall si det er marginer imot. Gutten min, vi har langt flere skader enn dere. Bare nå har vi noen av våre viktigste spillere ute, men vi klager ikke. Carrick som numero uno. Når han ble skadet mot Pool rakna midtbanen sammen. Hadde det vært omvendt og Gerrard feks hadde blitt skadet for dere, hadde halve tråden her skyldt på det om pool tapte. Like patetisk som at enkelte her blamer Mache for ydmykelsen på Old Trafford i fjor. Den kampen var tapt fra dommeren blåste i fløyta. Faktisk 3 førstevalg på sentralmidtbane ute vi. Ferdinand, Ronaldo osv har også vært skadd for oss tidligere i sesongen. Så dere har ikke vært noe her uheldig med skader enn noen andre, tvert om. Chelsea og United derimot... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Game: Gerrard var skadet, han kom inn med 20 minutter igjen å spille At dere manglet Carrick og Ronaldo er jo barnemat i forhold til at vi manglet Gerrard og Torres. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 I kampen mot dere, hadde Pool sine to beste spillere ute, det stemmer. Men selv du må jo kunne se at United og Chelsea har slitt mer med skader enn dere i sesongen sålangt. Jeez. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Chelsea har kanskje slitt mere, men jeg trodde ikke dere hadde det? Skrtel ute til jul sier sitt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Nå skal det sies at Man Utd klarer seg bedre uten sine klassespillere enn Liverpool. Vil si at Chelsea og Man Utd er de 2 lagene av Top 4 som klarer seg best med skader. Endret 27. oktober 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Game: Gerrard var skadet, han kom inn med 20 minutter igjen å spille At dere manglet Carrick og Ronaldo er jo barnemat i forhold til at vi manglet Gerrard og Torres. Denne var litt merkelig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Game: Gerrard var skadet, han kom inn med 20 minutter igjen å spille At dere manglet Carrick og Ronaldo er jo barnemat i forhold til at vi manglet Gerrard og Torres. Denne var litt merkelig. Var den? Nå skal det sies at Man Utd klarer seg bedre uten sine klassespillere enn Liverpool. Det vil jeg ikke si. De har bare mye flere klassespillere enn oss. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Chelsea stiller jo med ett topp lag uansett om de har så mange spillere ute. Alle de spillerne som startet mot oss er godt nok for et hvert topplag i PL, ikke kom å si noe annet. Den eneste chelsea ordentlig savner er vell Drogba. Essien har de god nok deknig for. Men, Drogba er i en helt annen klasse enn Anelka. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Enig i den, det laget Chelsea stilte med i går er en stor utfordrer til PL-gullet. Med Drogba, Ballack, Joe Cole og Essien i tillegg blir de farlige. EDIT: Skal dog nevnes at vi har Skrtel og Torres i bakhånd da Endret 27. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Den kampen var tapt fra dommeren blåste i fløyta. Var forøvrig forige kampen vi tapte, tygg litt på den i all flaksepraten deres Etter økende frustratrasjon vil jeg bare påpeke at det skrives "sjanser". "Sjangser" ser jo helt tilbakestående ut. Videre bør vel diskusjonen over (marginer og mas..) høre hjemme i noe generell fotball chat. Hvis ikke det er ønskelig å lese fullstendig uinteressante innlegg fra andre lags supportere, da. Visst er det mye feilskriving her, men du er ikke perfekt du heller da. Diskusjoner om marginer og andre ting synes jeg for øvrig hører hjemme her, så lenge vi snakker om Liverpool. Amen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Chelsea stiller jo med ett topp lag uansett om de har så mange spillere ute. Alle de spillerne som startet mot oss er godt nok for et hvert topplag i PL, ikke kom å si noe annet. Den eneste chelsea ordentlig savner er vell Drogba. Essien har de god nok deknig for. Men, Drogba er i en helt annen klasse enn Anelka. Jeg skal. Tror du virkelig Anelka er god nok for oss? Feil. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skal virkelig si noe annet jeg og. Anelka suger. Han er ikke i nærheten av å fortjene en spissplass hos Arsenal, hvis jeg skal bruke oss som eksempel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skal virkelig si noe annet jeg og. Anelka suger. Han er ikke i nærheten av å fortjene en spissplass hos Arsenal, hvis jeg skal bruke oss som eksempel. Jeg hadde også lyst å si det. Anelka suger faktisk, var perfekt i Bolton for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Anelka? Nei, hvorfor snakker vi om en ex-Liverpool og Arsenal spiller? Huff. Eneste han er god for er å skore mot Unitet. Tror vi vinner på onsdag grunnet dette *vi er bedre en Pompey *De har ingen manager\rekker ikke å årne sikkelig opp *David James og Peter Crouch vil ikke øddlegge for Liverpool. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gode argumenter Daniel. Bare synd kampen ikke vises på C+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå