Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3. Joda, men se på Arsenal kampen i dag feks. De har flere i stolpene og mange store sjangser før de scorer. Selv om de ikke har spilt godt. Det skjer uhyre sjeldent i Pool kamper. Mitt intrykk er at dere putter på bortimot alt dere får. Surt for oss andre å se det.

Hjelp meg å se hvordan det kan være negativt å putte på alle sjangsene? Dessuten hadde vi en i stanga i dag for å ta et eksempel.

Lenke til kommentar
Det er latterlig å si at dere vant serien og CL i løpet av en sesong som i følge deg var en de sesongene hvor dere hadde mest uflaks. Man vinner ikke CL og PL uten marginene på sin side, i kamp mot lag som Chelsea, L'pool og Arsenal.

Vi gjorde det forrige sesong.

Lenke til kommentar
Ja nettopp. At Terry sklir når han tar straffen og treffer stolpen. Da har man -ikke- marginene på sin side. Duh..

Chelsea hadde griseflaks som kom seg til straffekonk. Dessuten så snakker jeg om en hel sesong. Ikke en kamp.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
<Jeg håper vi vinner ligaen. Det heter jo at en ligavinner alltid vinner fortjent. Skulle likt å sett hvordan dere hadde reagert på det. smile.gif

Ingen vinner ligaen ufortjent, men som jeg synes å si hver sesongstart. Det er veldig langt igjen. Men jeg må gi dere kreditt for troen. Jeg tror jeg aldri har opplevd noen som har så stor tro på laget sitt enn scousere.

Først og fremst må jeg understreke at jeg bare skrev håper. Det er alt for tidlig å tro at vi skal vinne ligaen selv om vi topper. Det er spilt 1/4 av kampene og alt kan skje. Men at vi har stor tro på laget vårt er det ingen tvil om. Noen finner det irriterende (det vil si rivaler), jeg finner det som en fantastisk egenskap. :)

Lenke til kommentar
Men blir man ikke mye skuffet da?

Neh. Det er skuffende når man ikke vinner ting, men så tar jeg på meg drakten igjen og er stolt. :) Dessuten er det en forskjell på å ha tro på at vi kan vinne ting, og å forvente det. Jeg har alltid troen, i alle kamper og alle turneringer, men for eksempel etter å ikke ha vunnet ligaen på så lenge, er det ikke noe jeg forventer å vinne i år. Men jeg har absolutt troen på at vi kan greie det.

Lenke til kommentar

Håp er jo noe man kan ha om alt. Man kan ha et håp om at det for alltid skal være fred i verden, selv om realiteten kanskje tilsier at det ikke kommer til å skje. Hvis jeg sier jeg tror det blir fred i verden, da forventer jeg det eller regner det mest sannsynlig at det blir det. Min tolkning i hvert fall.

Lenke til kommentar
Så er jeg en evig pessimist også da :)

Det er herlig å ha en sånn og i tråden vår :)

Hehe :)

Det er ikke greit å se på noen så latterlige scumfans!

Helt latterlig å sitte her å lese at dere påstår at dere ikke hadde marginene på deres side når dere vant cl og pl..

Dette går for langt.

Endret av Corsair
Lenke til kommentar

Helt latterlig å sitte her å lese at dere påstår at dere ikke hadde marginene på deres side når dere vant cl og pl..

Dette går for langt.

Skal jeg ta deg saklig må du nesten avstå fra latterlige slengbemerkninger. Vi sa at vi sjeldent har hatt så mye uflaks som ifjor. Men du må gjerne argumentere mot påstanden isteden for å slenge om deg med piss. Se på sjanseutellingen vår ifjor iforhold til f.eks Chelsea som en antydning på hvor mye uflaks vi hadde. Eller se United kampen mot Pompey i Fa-cupen som ene og alene står som et eksempel.

Lenke til kommentar

Dette går for langt.

Skal jeg ta deg saklig må du nesten avstå fra latterlige slengbemerkninger. Vi sa at vi sjeldent har hatt så mye uflaks som ifjor. Men du må gjerne argumentere mot påstanden isteden for å slenge om deg med piss. Se på sjanseutellingen vår ifjor iforhold til f.eks Chelsea som en antydning på hvor mye uflaks vi hadde. Eller se United kampen mot Pompey i Fa-cupen som ene og alene står som et eksempel.

Så at C£lski bommet på straffe ved at Terry gled var ikke flaks det heller? Man må ha marginene med seg skal man vinne cl og pl i en og samme sesong ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...