Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hewitt:

1. Gerrards takling er voldsom, med knottene frem OG han treffer stamfoten til Bosingwa. Da hjelper det lite om han treffer ball. Gult kort var strengt i dømt, men frisparket var korrekt. Dessuten var det ikke strak vei mot mål, ganske sikker på at han eller Kuyt hadde blitt løpt opp.

2. Jeg syntes ikke vi overdriver spesiellt mye. Så du United i fjor? Vi hadde overhode ikke marginer og mista mange poeng sånn. Spesiellt hjemme mot Pompey i Fa cupen er et klasisik eks sådan. Men det hadde heller ikke Liverpool. I år har dere hatt så mye marginer, at det for oss andre har vært dirkete tragikomisk. Men misforstå meg rett, det er ikke ulovlig å ha marginer på sin side. Liverpool er et jævla vanskelig lag å møte og har en voldsom moral og har absolutt tatt et steg siden i fjor.

3. Joda, men se på Arsenal kampen i dag feks. De har flere i stolpene og mange store sjangser før de scorer. Selv om de ikke har spilt godt. Det skjer uhyre sjeldent i Pool kamper. Mitt intrykk er at dere putter på bortimot alt dere får. Surt for oss andre å se det.

4. Generellt sett enig i at Pool er vassere fremover på banen enn Chelsea.

Danielzu: Du er meget subjektiv og naiv om du mener Pool spiller spesielt underholdene fotball. Og ja, jeg jeg har sett de aller fleste, om ikke alle. De som ikke har vært spilt samtidig som oss aka de fleste mao.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Subjektiv? nei,langt ifra.

spesielt underholdene kontra kjedlig er et langt steg.

Liverpool spiller bra fotball til tider,abs ingen lag spiller bra fotball hele tiden.

Edit: Stabæk kan være untaket

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kritiserer ingen

Jeg er subjektiv jeg også, ja. nekter ikke for det. Alle supportere er det. Men vi i United tråden er litt flinkere til å innrømme ting rundt vårt eget lag. Bl.a når vi har flaks og spiller dårlig. Mener det er en god egenskap å ha, men men.

Bare nevner igjen at jeg holdt med pool i dag, så jeg er ikke bitter pitter :) HAr flere ganger skrevet at dere vant overbevisene og fortjent.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt uenig i alt Gamebatov sier.

1. Taklingen til Gerrard må jeg nesten se igjen for å komme med noen dom, men gult kort er jo helt på trynet.

2. I år har vi hatt de nødvendige marginene, men det er likevel ingen kamper vi har vært mye dårligere enn motstanderen og har vunnet, men vi har kommet under og slått tilbake. Noe som i de fleste tilfeller ikke har vært ufortjent.

3. Ja, Arsenal imponerer meg. Offensivt vil jeg si de er best i PL, og Liverpool har mye og lære der.

Lenke til kommentar

Arsenal var til tider herlige å se i dag ja.

EDIT: alle glemmer sjansen Kalou hadde i første omgangen og sier Chelsea bare hadde de to i andre omgangen. syns faktisk Kalou sjansen var størst siden han faktisk er "spiss". Btw, noen som fikk med dere hva Gerrard sa på slutten etter dere vant kampen? Noe sånn fucking finally eller noe. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Altså, de sier. "stay on your feet, always". Dette sa Dermot Gallagher i studio. "If you leave the ground, and get the ball, its a yellow card. If you leave the ground and get the man, red card". Det er vel regelen. Du kan bare ikke "hopp" i luften.

EDIT: ser nå at de konkluderer at det var ikke tabbe av Styles. Han var bak ballen og har ingen vinkel å ikke gi gult siden han går opp i luften mens han takler.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Og i en rekke hadde dere det.

Veldig mange heldige straffespark, feil dømming av dommere. Ikke minst all filminga til Ronaldo. Og, å si at vi var heldige mot city pga av rødekortet til zabaleta, så kan jeg si dere var heldige mot oss når masche fikk rødt kort, og dere skjønner også at det blir teit å si noe slikt.

Lenke til kommentar

La oss være enige om å være uenige.

Gerrards takling var en vanskelig situasjon, ettersom han traff med knotter på fot. Han går etter ballen, men han er pitte litt i lufta. Tøfft å avgjøre, og jeg er jammen ikke sikker på denne...

Forresten, noen som tenkte på ironien i målet til Xabi? Vanligvis scorer fat Frank på rebound-skudd, mens i dag var det vår kjære spanjol... Irony of life, that's what it is :p

Lenke til kommentar
Og i en rekke hadde dere det.

Veldig mange heldige straffespark, feil dømming av dommere. Ikke minst all filminga til Ronaldo. Og, å si at vi var heldige mot city pga av rødekortet til zabaleta, så kan jeg si dere var heldige mot oss når masche fikk rødt kort, og dere skjønner også at det blir teit å si noe slikt.

HAHAHAHAHA! Hvor mange straffespark var det vi IKKE fikk! Du snakker om tomsing, for hver straffe Ronaldo "filmer" seg til er det 10 reele vi ikke får. Andre kampen i ligaen mot Pompey var et klassisk eksempel på det, der fikk han i tillegg rødt for null og niks. Samme med sjanse utellingen vår ifjor, den var til tider grusom.

Dere spiller ræva å har marginene med dere, vi spilte bra å hadde dem kanskje med oss. Det fortsatt en forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at vi spilte ræva i dag? Så du kampen? Så du hvordan Liverpool gang på gang spiller seg ut av forsvar, og rundspiller Chelsea på deres halvdel? Dessverre som oftest uten å få avslutta.. Eller hva med alle gangene vi kommer rundt på kant?

Lenke til kommentar

Må i meg enig i at vi så absolutt ikke hadde marginene på vår side forrige sesong. Tror man skal lete lenge etter en sesong vi har hatt mere uflaks.

<Jeg håper vi vinner ligaen. Det heter jo at en ligavinner alltid vinner fortjent. Skulle likt å sett hvordan dere hadde reagert på det. smile.gif

Ingen vinner ligaen ufortjent, men som jeg synes å si hver sesongstart. Det er veldig langt igjen. Men jeg må gi dere kreditt for troen. Jeg tror jeg aldri har opplevd noen som har så stor tro på laget sitt enn scousere.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...