Hewitt Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror ikke Carson har mye av skylden for det. Han har gjort et par tabber, men ellers har han spilt veldig bra. I de 3-4 Charlton-kampene jeg har sett i år, har han gjort det veldig bra og til tider storspilt, men når man i løpet av en kamp får 20+ sjanser mot seg på grunn av rævva forsvar, er oppgaven i utgangspunktet nesten umulig. Det er jo også en grunn til at Carson ikke er byttet ut med for eksempel Myhre selv om Charlton fortsetter å tape. Men når det er sagt, så er Carson fortsatt i utvikling og oppholdet i Charlton må bare sees på som en fantastisk erfaring. Jeg er ikke i tvil om at han kan bli en svært habil førstelagskeeper, kanskje landslagskeeper, om han unngår store skader i fremtiden. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Begynner nesten å bli bekymret over alt pratet rundt Benitez og Real Madrid, selv om jeg har troen på at han vil bli værende hos oss i en del år til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 benitez blir minst en sesong til Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg må innrømme at jeg hadde mareritt her om en natt om at Benitez dro til Real... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Synes ikke det direkte ville ha vært et mareritt om Benitez forsvant... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror ikke Carson har mye av skylden for det. Han har gjort et par tabber, men ellers har han spilt veldig bra. I de 3-4 Charlton-kampene jeg har sett i år, har han gjort det veldig bra og til tider storspilt, men når man i løpet av en kamp får 20+ sjanser mot seg på grunn av rævva forsvar, er oppgaven i utgangspunktet nesten umulig. Det er jo også en grunn til at Carson ikke er byttet ut med for eksempel Myhre selv om Charlton fortsetter å tape. Men når det er sagt, så er Carson fortsatt i utvikling og oppholdet i Charlton må bare sees på som en fantastisk erfaring. Jeg er ikke i tvil om at han kan bli en svært habil førstelagskeeper, kanskje landslagskeeper, om han unngår store skader i fremtiden. 8204903[/snapback] I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid. 8207713[/snapback] Nåja, jeg tviler nå på at Reina blir i Liverpool ut karrieren. Om noen år kan han søke nye utfordringer, for eksempel hjemme i Spania, for alt vi vet. Jeg tror Carson vil bli vår førstelagskeeper en gang i fremtiden, kanskje 2-3-4 år frem i tid. Men det vi driver med nå blir selvsagt synsing av høyeste grad. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid. Hehe ja, så det på landskampen i går. Myhre hadde en ekstrem rekkevidde som vi aldri har sett maken til Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid. Hehe ja, så det på landskampen i går. Myhre hadde en ekstrem rekkevidde som vi aldri har sett maken til 8237161[/snapback] Jeg gidder ikke svare på slikt med annet enn en edit: okda. Han var feilplassert, ingenting galt med rekkevidden der. Frisparket var i tillegg utsøkt. Endret 25. mars 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har et spørsmål jeg trenger svar på. Så jeg tenker dette er det riktige stedet å spørre. Hvor lenge har benitez kontrakt? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Til 2010 trur jeg. 8240049[/snapback] Stemmer det. Han forlenget fra 2008 til 2010 i sommer for å få slutt på Real Madrid ryktene og vise at han har tenkt å bli, men Real gir seg tydligvis ikke. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) okda. Han var feilplassert, ingenting galt med rekkevidden der. Frisparket var i tillegg utsøkt. 8237438[/snapback] Hehe, jada. Det målet som kom i kveld mot Tyrkia, der må det vel ha vært noe galt med rekkevidden? Men for å ikke dvele alt for lenge ved hvorvidt Myhre er god eller ikke og for å komme litt inn i topicen igjen, så mener jeg oppriktig talt at Carson kunne gjort en bedre jobb enn det Myhre gjør. Grunnen er vel nokså klar. Endret 28. mars 2007 av AndersC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 La oss unngå en Norge/Myhre-diskusjon her inne. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 England leder 2-0 og gjett kem som har puttet begge. STEVIE G! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ypperlig! Har ikke sett noe som helst av kampen, men han presterer tydeligvis bra da, kapteinen vår Ser også at selveste David Nugent kom inn og scora siste målet. Er en beundrer av Nugent, som jeg syns vi bør sikre oss først som sist, før Chelsea, Mancs, Arse eller Everton snapper ham opp! Endret 28. mars 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nugent er ikke veldig glad i Liverpool. Han ble jo kicket ut av akademiet og i tillegg er han jo hardcore Everton-fan. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg viste at han var Everton fan, men jeg visste ikke at han hadde blitt kicka ut av Akademiet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå