Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tror ikke Carson har mye av skylden for det. Han har gjort et par tabber, men ellers har han spilt veldig bra. I de 3-4 Charlton-kampene jeg har sett i år, har han gjort det veldig bra og til tider storspilt, men når man i løpet av en kamp får 20+ sjanser mot seg på grunn av rævva forsvar, er oppgaven i utgangspunktet nesten umulig. Det er jo også en grunn til at Carson ikke er byttet ut med for eksempel Myhre selv om Charlton fortsetter å tape.

 

Men når det er sagt, så er Carson fortsatt i utvikling og oppholdet i Charlton må bare sees på som en fantastisk erfaring. Jeg er ikke i tvil om at han kan bli en svært habil førstelagskeeper, kanskje landslagskeeper, om han unngår store skader i fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke Carson har mye av skylden for det. Han har gjort et par tabber, men ellers har han spilt veldig bra. I de 3-4 Charlton-kampene jeg har sett i år, har han gjort det veldig bra og til tider storspilt, men når man i løpet av en kamp får 20+ sjanser mot seg på grunn av rævva forsvar, er oppgaven i utgangspunktet nesten umulig. Det er jo også en grunn til at Carson ikke er byttet ut med for eksempel Myhre selv om Charlton fortsetter å tape.

 

Men når det er sagt, så er Carson fortsatt i utvikling og oppholdet i Charlton må bare sees på som en fantastisk erfaring. Jeg er ikke i tvil om at han kan bli en svært habil førstelagskeeper, kanskje landslagskeeper, om han unngår store skader i fremtiden.

8204903[/snapback]

I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid.

Lenke til kommentar
I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid.

8207713[/snapback]

Nåja, jeg tviler nå på at Reina blir i Liverpool ut karrieren. Om noen år kan han søke nye utfordringer, for eksempel hjemme i Spania, for alt vi vet. Jeg tror Carson vil bli vår førstelagskeeper en gang i fremtiden, kanskje 2-3-4 år frem i tid. Men det vi driver med nå blir selvsagt synsing av høyeste grad.

Lenke til kommentar
I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid.

 

Hehe ja, så det på landskampen i går. Myhre hadde en ekstrem rekkevidde som vi aldri har sett maken til ;)

Lenke til kommentar
I mine øyne er Myhre en bedre keeper enn Carson grunnet sin rutine og gode rekkevidde. Uansett kommer aldri Carson til og spille fast på Liverpool grunnet Reinas unge alder. Scott vil nok finne seg en klubb der han får garantert spilletid.

 

Hehe ja, så det på landskampen i går. Myhre hadde en ekstrem rekkevidde som vi aldri har sett maken til ;)

8237161[/snapback]

Jeg gidder ikke svare på slikt med annet enn en :roll:

 

edit: okda. Han var feilplassert, ingenting galt med rekkevidden der. Frisparket var i tillegg utsøkt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
okda. Han var feilplassert, ingenting galt med rekkevidden der. Frisparket var i tillegg utsøkt.

8237438[/snapback]

Hehe, jada. Det målet som kom i kveld mot Tyrkia, der må det vel ha vært noe galt med rekkevidden?

 

Men for å ikke dvele alt for lenge ved hvorvidt Myhre er god eller ikke og for å komme litt inn i topicen igjen, så mener jeg oppriktig talt at Carson kunne gjort en bedre jobb enn det Myhre gjør. Grunnen er vel nokså klar.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Ypperlig! Har ikke sett noe som helst av kampen, men han presterer tydeligvis bra da, kapteinen vår :)

 

Ser også at selveste David Nugent kom inn og scora siste målet. Er en beundrer av Nugent, som jeg syns vi bør sikre oss først som sist, før Chelsea, Mancs, Arse eller Everton snapper ham opp!

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...