Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

@ Superparanoid, det gjelder både høyre og venstre back. Det tror jeg de fleste har fått med seg.

Ja Dossena har jo ikke vært noen hit akkurat, det er en kjent sak. Men Arbeloa blir aldri nevnt, mens han i mine øyne nesten er verre til å posisjonere seg. På venstrekanten har vi i det minste flere alternativer; Aurelio beviste jo f.eks. i dag at han absolutt har noe å gjøre der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
City var pga. rødt kort og flaks 3-2 mål, og mot oss var det to feil av oss; men dere fortjente seieren til slutt. Everton eide dere og i dag fortjente dere det såvidt, og hadde marginene.

Du trenger ikke forklare hvorfor vi har vunnet disse kampene. Chelsea og city kampene var begge på bortebane, men realitivt gjevnspilte kamper som begge vippet i vår favør. Ser ikke problemet :)

Lenke til kommentar
Ja Dossena har jo ikke vært noen hit akkurat, det er en kjent sak. Men Arbeloa blir aldri nevnt, mens han i mine øyne nesten er verre til å posisjonere seg. På venstrekanten har vi i det minste flere alternativer; Aurelio beviste jo f.eks. i dag at han absolutt har noe å gjøre der.

Det er sant at Arbeloa blir nevnt skjelden, men jeg er enig med deg. Jeg har ivertfall nevnt det før i denne tråden. At Aurelio er god nok er jeg ikke enig i, men orker ikke ta den diskusjonen nå. Vil bare si at han har noen horrible personlige feil som fort kan koste oss 3 poeng. Han spiller veldig ustablit, noen ganger god, andre ganger helt jævelig.

Lenke til kommentar

Vi kunne trengt en extreme makeover på begge backene våre, men foreløpig så fungerer det jo hvert fall på et vis og vi har neppe penger til å kjøpe noen nye. Vi har også Insua på venstrebacken. Jeg synes Arbeloa har vært veldig god i år, men jeg er enig i at han av og til posisjonerer seg litt dårlig og gjorde det noen ganger i dag. Slikt bør ikke skje for mye, det vil straffe seg til slutt. Samtidig skal han også ha ros for å gjøre mye bra i dag, han stoppet mange angrep.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir nok back-kjøping i januar ja. Usikkert på om hvem jeg personlig ønsker.

Babel var flink idag,skaper sjanser helt alene,mens Keane tør ikke å utfordre engang.

Babel er en bedre spiller en Keane for Liverpool,syns jeg. Mener vi kan starte med han denne uken isteden for Keane.

Lenke til kommentar
Mascherano var jo nesten umulig å bli kvitt av i dag for Chelsea spillerne. Han må jo være blant de 3 beste i defensive sentralt midtbane. Rough and tough.

Den beste. Trodde det skulle gå galt når han fikk gult og stod og lo og smilte som mot United, men heldigvis skjedde ikke det.

Herlig kamp, fantastisk å bryte Chelseas hjemmestatistikk. BLir nok Rafa som kjøper vin og øl til Scolari i dag ja! :)

Synes Gerrard var litt langt fremme i dag, men han stresset stopperne godt, og det førte ofte til at Alonso og Mascherano kunne snappe opp ballen fra Deco og co. Synd Xabis frispark ikke gikk inn, det var utrolig fint :love: Godt vi ikke solgte han i sommer, han har imponert meg i år.

Lenke til kommentar
Jeg synes Arbeloa har vært veldig god i år, men jeg er enig i at han av og til posisjonerer seg litt dårlig og gjorde det noen ganger i dag. Slikt bør ikke skje for mye, det vil straffe seg til slutt. Samtidig skal han også ha ros for å gjøre mye bra i dag, han stoppet mange angrep.

Noe bra må han vel ha gjort siden han stadig får tillit. Men nå har jeg hengt meg opp i alle feilene hans, og synes de er så alvorlige at må straffe seg snart. For så vidt gjorde det mot Atletico Madrid, selv om de fleste fokuserer på Carragher's feil.

Jeg kommer til å fortsette å gnåle om Arbeloa, helt til mange nok blir oppmerksom på problemet. Og forhåpentligvis vil Benitez snart se kommentarene mine og få opp øynene.

Vil bare understreke at jeg ikke har noe imot Arbeloa. Bare han kan bli flinkere til å holde bredden, kan han muligens være et godt alternativ. Burde i alle fall ikke være det vanskligste å rette på det der, men han må få beskjed om dette.

Lenke til kommentar

Hewitt: Atletcio fikk jo feilaktig avblåstmål de også. I madrid hadde dere flaks, basta. Når dere omtaler en kontring fra midtbanenen som en stor mulighet, må jeg le. Frisparket var greit det, han traff stamfoten til Bosingwa. Dere fortjener å ligge der dere ligger på tabellen, men fyfaen så flaks/marginer dere har hatt også. Noe av det drøyeste jeg har sett ever. Ikke i dag, men ellers. Noe annet er BS å påstå. Men gode lag har ofte flaks, sånn er det bare. Det som gjør at vi United supportere er litt "bitre" er fordi vi overhode ikke har margiiner, tvert om. Føles som de andre topplaga må ha mange sjangser for å score, mens Liverpool trenger en. Målet i dag var meget symptomatisk.

Dessuten så syntes vel alle utenom Liverpool supportere selv at scouserne spiller kjedelig fotball, med fokus på det defensive. Ingen seier for fotballen akkuratt.

Edit: I dag var Arbeloa blant deres beste imo. Strålende defenstivt

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Hewitt: Atletcio fikk jo feilaktig avblåstmål de også. I madrid hadde dere flaks, basta.

Aldri sagt noe annet heller. Jeg sier bare mot at vi har alle marginer med oss.

Når dere omtaler en kontring fra midtbanenen som en stor mulighet, må jeg le.

Det var jo en sjuk sjanse da. Det var en spiller med ballen, en Chelsea-spiller nær seg og en Liverpool-spiller på motsatt side. Hadde bare vært til å sende ballen mot ham og han hadde vært helt alene. Selvfølgelig umulig å spå om det hadde blitt mål, men det er en margin som gikk i mot i form av at det (i min klare mening hvert fall) var feilaktig dømt.

Dere fortjener å ligge der dere ligger på tabellen, men fyfaen så flaks/marginer dere har hatt også. Noe av det drøyeste jeg har sett ever. Ikke i dag, men ellers. Noe annet er BS å påstå.

Marginer er definitivt med oss, men jeg synes samtidig dere overdriver en del. Dere vil jo ha det til at alle mål vi scorer er gull og marginer. Men jeg synes det er moro å lese også :p Spesielt fordi jeg alltid har følt at dere har hatt store marginer med dere.

Men gode lag har ofte flaks, sånn er det bare. Det som gjør at vi United supportere er litt "bitre" er fordi vi overhode ikke har margiiner, tvert om. Føles som de andre topplaga må ha mange sjangser for å score, mens Liverpool trenger en. Målet i dag var meget symptomatisk.

Jeg kjenner til hvor irriterende det er å være på den rivaliserende siden, ja. :p Den nest siste setningen er jo nettopp det som beskriver et topplag også.

Dessuten så syntes vel alle utenom Liverpool supportere selv at scouserne spiller kjedelig fotball, med fokus på det defensive. Ingen seier for fotballen akkuratt.

Vi har stor fokus på det defensive, ja. Men jeg greier på ingen måte å se at vi spiller kjedelig, spesielt ikke de kampene der vi må styre. Å prøve å spille festfotball på Brua er selvmord. Dere spiller bra fotball til tider, det samme gjør også Arsenal når de vil. Nå er jo ikke jeg objektiv, men jeg er enig i at vi ligger litt bak de to lagene på det offensive. Skal man sammenligne med Chelsea synes jeg vi spiller bedre offensiv fotball.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes vi spilte pen fotball til tider i dag. Folk får klage så mye de bare vil. Det er ingen lag jeg liker å se bedre enn Liverpool og det er selvsagt mye på grunn av at jeg er fan. Derfor tar jeg kritikken av spillestil fra andre fans med en sleiv salt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når ble du alle game? Har du sett kampene i år?

Har ikke storspilt alle kampene(spes ikke i starten) Men vil ikke påstå at vi har spilt kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...