GLN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi har vi bare det jeg vil kategorisere som "enkle" lag igjen før vi skal spille mot Arsenal 21.12. Dette burde gi oss så si full pott! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi har vi bare det jeg vil kategorisere som "enkle" lag igjen før vi skal spille mot Arsenal 21.12. Dette burde gi oss så si full pott! But Liverpool strikes again. Det er en viktig periode hvor vi må vise at nettopp sånne "enkle" lag ikke kan stå i veien. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Er denne perioden ja, at dere må vise at dere kan vinne ligaen. Vi får se, spennende! (skummelt) Superparanoid er på vei med innlegg om at han alltid har rett Endret 26. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så får jeg prøve å si noen nøkterne ord i en sådan stund... Vi vant fortjent, Chelsea hadde ingen store sjanser før det var spilt 73 minutter - da fikk de sin første av 2 sjanser. Den andre sjansen kom 2 minutter senere, men ingen av gangene klarte de å avslutte på mål. De avslutningene de hadde på mål, hadde Reina full kontroll på. MEN på de store sjansene Chelsea fikk, var det Arbeloa nok en gang som var feilplassert. Er det ingen andre som ser det? Det er aldri noen som kommenterer Arbeloa på verken godt eller vondt. Men fy søren som den fyren irriterer! Det skjer jo i hver eneste kamp han spiller. Han trekker inn mot midten som om han skulle vært midtstopper, og det blir alltid farlige sjanser på hans side. Hadde ikke Carragher kommet som en reddende engel en rekke ganger, hadde vi hatt langt flere baklengs. Kanskje dumt å irritere seg over sånt på en dag som dette, men hvis ikke det blir gjort noe med dette problemet kommer det til slutt å straffe seg dyrt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jadda, dette var sykt deilig! Det beste var at vi hadde såpass mange store sjanser. Selv om Chelsea styrte mye av spillet og hadde mye av presset hadde de bare et par halvstore sjanser. Og vi forholdt oss rolige. Carra var banens beste, uten tvil. YNWA! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Superparanoid er på vei med innlegg om at han alltid har rett Har ikke noe behov for det, for det regner jeg med at alle likevel er klar over. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha. Men faen at du alltid har rett Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Deilig Liverpool Da vant jeg også på Oddsen =D Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Deilig Liverpool Da vant jeg også på Oddsen =D Hvordan kommer du på å satse så mye? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tenkte plutselig på noe. Tenk om dere hadde vunnet mot Stoke (noe som skal skje automatisk som Shitty viser). 5 poeng over Chelsea hadde dere vært, phew. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 JADA!!! Dette smakte konjak-kuler! Chelsea med tja EN sjanse? Liverpool spiller strategisk, og det er helt rett av dem og gjøre. Spiller også til tider bedre enn Chelsea,men siste passningen før mål sitter ikke helt enda. Alonso bør få en klem av Rafa! Marsche kan få en pekefinger(nok et kort for bitching) Dare we dream again? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sinnsykt, sinnsykt deilig. Vi har slått Chelsea borte, fantastisk! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Må bare si Grattis alle man jeg også. Fantastisk deilig resulat, det beste med alt er at vi kan si vi vant fortjent på brua. Det er en deilig setning Merkelig stemning på puben i dag. Klart flertall av Liverpool suportere, men ikke noe synging eller "liv". Som en nevøs flokk sauer, tett inntill en skog hvor ulven lusker. Var tydelig storoppgjør preg på det hele, vi fikk mer en vi våget å håpe på. Litt satt ut av det hele tror jeg. Kom hjem og kom på at vi ikke engang hadde sunget "fuck of...osv", merkelig Bra første omgang, selv om vi datt veldig lavt på slutten. Jeg var livredd for at målet i mot skulle komme når vi lå så lavt. Samtidg eleminerte vi mulighetene for gjennomspill på denne måten, men for liten ballbesittelse etter min mening. Kjempe andreomgang. Ligger høyere på banen, og skaper ting fremover igjenn. Dette fører til at de får noen sjangser, men blir ikke veldig farlige. Keane og Babel blir veldig alene, forventer egentlig ikke at de skal klare å lage mål når de er så alene. Spørsmål? Kan ikke Mascherano skyte eller? Vi var litt omstendelige i angrep, brenn av!. Det er ikke noe å lure på, som benitez sa sist samme hvordan du scorer, bare du scorer! Forsatt litt å gå på med tanke på passninger osv. Mye småpirk her, men det beyr ikke at jeg ikke er fornøyd Satt å tenkte litt på Banens beste i dag, har litt problemer med å trekke frem enkeltpersoner. Dette var en lagseier. @ Superparanoid, det gjelder både høyre og venstre back. Det tror jeg de fleste har fått med seg. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 For en kamp vi presterer! Gratulere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ROBINIHO-hat-trick da. Aiai, City ser bra ut. Glad vi er ferdig med de(halveis) Pool har så langt slått United,Chelsea,City og Everton. Bare en tåpe kan påstå at det pga flaks. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 City var pga. rødt kort og flaks 3-2 mål, og mot oss var det to feil av oss; men dere fortjente seieren til slutt. Everton eide dere og i dag fortjente dere det såvidt, og hadde marginene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Såvidt, du tar for mye i tc. Var jaggu ikke mye de kom med mot oss i dag. Vi hadde stolpeskudd, tjekk-redning(cheeerioooou språk), dommer som fratok oss en superkontring 2-1. Ikke minst hadde vi et mål. At det var såvidt er jeg på ingen måte enig i. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det blir for tynt. Vi har absolutt hatt marginer med oss, men vi har også marginer mot oss. Slik som stangskuddet til Alonso i dag, eller når Webb feilaktig blåste av 2 mot 1-overgangen vår. Eller når Benayoun scorte mot Atletico og ble feilaktig avblåst for offside. Alt går ikke vår vei, slik dere later til å tro, men en del gjør det og veldig mye av det skyldes også at vi er dyktige. Hvordan vet du hvordan kampen hadde gått om City ikke hadde fått en utvist? Resultatet kunne blitt det samme likevel. Korrekt kort det var det også, vi kan da ikke hjelpe for andre spilleres idioti. Angående det med feil: omtrent alle mål med noen unntak kommer etter en feil av et eller annet slag. Når vi slipper inn mål er det som regel etter at en eller annen har gjort en feil. Det er jo det fotball i stor grad handler om - gjøre minst mulig avgjørende feil. Jeg håper vi vinner ligaen. Det heter jo at en ligavinner alltid vinner fortjent. Skulle likt å sett hvordan dere hadde reagert på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå