Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann. Vil bare si at dere vinner idag. Jeg har en magisk evne når det gjelder dere, og dere vinner idag. I called it, AGAIN! Jeg sa det mot ManCity og Wigan, og da lå dere under. Men idag vinner dere 1-0. Scoring av Kævt.

Og Chelsea stiller med drittlag. Mangler Essien, Ballack, Drogba bl.a.

Feil målscorer, men rett resultat. Kan ikke si jeg er overasket. Gleder meg til flyten deres går til helvete.

Jeg gleder meg også.

Lenke til kommentar

OOOOOOOOOOH CAMPIONE

THE ONE AND ONLY, WE'RE LIVERPOOL

THEY SAY OUR DAYS ARE NUMBERED, WE'RE NOE FAMOUS ANYMORE

BUT SCOUSERS RULE THE COUNTRY LIKE WE'VE ALWAYS DONE BEFORE

OOOOOOOOH CAMPIONE!!

JAAA! Helt faens fantastisk. Verste kamp på lenge å se på. Men Liverpool gruser rekorden til Chelsea, Liverpool tar tabelltoppen, Liverpool fortsetter den fantastiske formen og Liverpool er ubeseiret. LIVERPOOL! :D

Knallsterkt resultat. Sterk prestasjon på bortebane. Nå er jeg faen i heaven :D

Vi slår Chelsea og Man Utd uten Torres. Hahahaa.

Lenke til kommentar

Som sagt; GRATTIS med en EKSTRA deeeilig, god og herlig seier! Grattis til Jefe, veldigsaklig, SasaB, Hewitt, Mark00z, bruno, SuKa, sagberg, Corsair og resten av gjengen! Dette var helt utrolig godt og supert!

Synes først og fremst at Carra hadde en brilliant kopi av Chelsea-kampen i SF i CL, 2005! Han var rett og slett dominerende i dag. Videre så var det UTROLIG beroligende å se Hyypia komme inn mot slutten. Keane virket noe svak i dag, så forståelig nok at han ble byttet ut. Riera viste nok en gang at han har så absolutt noe i vår venstreside å gjøre. Herlig kamp av han. Det samme med Arbeloa som bidro med god innsats fremover samt bakover. Er mange andre å peke på, men måtte dra frem de 3.

Chelsea ble til slutt grinete og sure, så da ble det bare med de halvsjansene de fikk. Svakt av Chelsea, det må sies. Chelsea MED Drogba hadde mest sannsynligvis gitt Chelsea uavgjort. Et par situasjoner der som er som SKAPT for den storvokste og sterke spissen. Vi hadde ikke Torres, de hadde ikke Drogba. Fair nok det.

Men igjen; Nå er det GODT humør før man retter blikket mot Arsenal-kampen!

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Herregud, dette er så sjukt. Endelig så er den jævla seiersrekka til Chelsea brutt. Skal sende melding til gamle læreren min just for fun :p

Må skryte ekstra av Carragher i dag. I mine øyne var han banens beste så vidt foran Alonso, Masche og Agger. Gerrard var også gedigen, men Carragher var syk i dag. For en mann. Klarer ikke å skrive stort mer akkurat nå, men gratulerer nok en gang alle Liverpool supportere.

WALK ON

Riera var også genial i dag. Glimrende.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Liverpool har imponerende spill til tider. De har hevet spillet denne sesongen en hel del! Men er forsatt mange dueller vi taper, og spiller tragiske pasninger som vi må forbedre oss på. Arbeloa sov avogtil, og det skapte sjanser for Chelsea.

YNWA

At the top of the league

Lenke til kommentar
OOOOOOOOOOH CAMPIONE

THE ONE AND ONLY, WE'RE LIVERPOOL

THEY SAY OUR DAYS ARE NUMBERED, WE'RE NOE FAMOUS ANYMORE

BUT SCOUSERS RULE THE COUNTRY LIKE WE'VE ALWAYS DONE BEFORE

OOOOOOOOH CAMPIONE!!

JAAA! Helt faens fantastisk. Verste kamp på lenge å se på. Men Liverpool gruser rekorden til Chelsea, Liverpool tar tabelltoppen, Liverpool fortsetter den fantastiske formen og Liverpool er ubeseiret. LIVERPOOL! :D

Knallsterkt resultat. Sterk prestasjon på bortebane. Nå er jeg faen i heaven :D

Vi slår Chelsea og Man Utd uten Torres. Hahahaa.

KEEP IT FUCKING COMING, HEWIIIITTT :D:D:D aaaah!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...