Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor Riera gadd å argumentere for det gule kortet, var soleklart (Og det viste han selv). Da er det bedre å ta en italiener "Why, Why?" Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kjempetreff av Gerrard, tenk 2-0 nå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Er bare Gud som liverpool supporter som Game sier. Klart det. Edit: Nice try fra Gerrard Endret 26. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gud er nødt til å være Liverpool supporter, seriøst. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ehm. Hvordan kan Alonso ikke få gult nå da? Etter en til? Umuig å skjønne. Ikke rart Scolari er forvirret og sur som faen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva i helvete!? Den taklinga var jo helt rein. Ikke strak fot eller no. Og hva er det med Webb og spastiske armbevegelser? Riera er klasse btw. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vet dere hva, Liverpool spiller lurt OG godt. Defensivt et av verdens beste lag samt at de scorer på sjangsene de får. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jefecito, dere har gull som leder her. SÅ gull at det ikke går ann, dere vinner ikke EN ball. Heia Chelsea! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 så jævlig irriterende at Gerrard får gult der, var jo ikke annet enn en fantastisk deilig takling Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis fotballen seirer så vinner Chelsea kapen. Defensive er Pool gode ja, men ble litt antifotball etter 0-1. så jævlig irriterende at Gerrard får gult der, var jo ikke annet enn en fantastisk deilig takling Det er jeg forsåvidt enig i. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva med Alonso da? Skulle jo hatt gult han. Så dere bør ikke klage. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Leggetid for deg nå, Raste. Skikkelig gullmål, men det gjør meg absolutt ikke en dritt. Nå bør vi virkelig greie minst uavgjort, ellers blir jeg skuffa. Jeg blir vel egentlig skuffa uansett om vi gir fra oss ledelsen, men vi får se hvordan kampen utvikler seg. Vi er 45 min fra et knallsterkt resultat, men vi kommer til å få et helvetes press på oss i andre omgang så dette kan gå absolutt alle veier. Dritnervøs. Fyr innpå Babel etter 60-70 min så kjører vi kontra. Og for øvrig ble vi fratatt en sjuk overgangsmulighet, 2 mot 1, det der var ALDRI frispark og kort er bare hårreisende, Webb! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva i helvete!? Den taklinga var jo helt rein. Ikke strak fot eller no. Og hva er det med Webb og spastiske armbevegelser? Riera er klasse btw. Vi var jo to mot en der, hadde det ikke vært fordi Webb blåste frispark så han slapp å løpe etter... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Chelsea har vell spillet, men de skaper ikke de store sjansene. Er redd de blir mer offensive i andre omgang, selv er jeg veldig redd for høyresida deres, Bosingwa er go. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jefecito, dere har gull som leder her. SÅ gull at det ikke går ann, dere vinner ikke EN ball. ********* Hvorfor sier du det spesifikt til meg? Hvem var det som hadde flaks i fjor på Anfield da det ble 1-1? Chelsea. Selvfølgelig har vi flaks, men det er et godt tegn på sesongen videre. Uansett så tror jeg Chelsea kan score, men da må de spille mye bedre enn hva de har gjort i førsteomgang og vi trenger helt en scoring til. Lukter Babel i andreomgang, gjerne Pennant også. Edit: Helt korrekt sagberg. Endret 26. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sier ikke det spesifikt til deg, men du kan ikke klage når ikke Alonso har fått GULT enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hadde vært deilig med Pennant/Babel inn ja. Da ser vi en bedre kamp, det er jeg sikker på. Hva i helvete!? Den taklinga var jo helt rein. Ikke strak fot eller no. Og hva er det med Webb og spastiske armbevegelser? Riera er klasse btw. Vi var jo to mot en der, hadde det ikke vært fordi Webb blåste frispark så han slapp å løpe etter... haha, mulig det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sier ikke det spesifikt til deg, men du kan ikke klage når ikke Alonso har fått GULT enda. Hva faen er det du snakker om? Gerrard sin takling var perfekt og vi hadde en enorm kontringmulighet rett i etterkant, så hva det har med Alonso å gjøre fatter jeg ikke. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Har mer tro på at Lampard og den sentrale delen av Chelsea kommer til å våkne mer til liv i andre omgang... Litt off-topic og for de som ser på C+ nå.. Henry & Shearer hadde man valgt ut av de spissene. To veldig likbare spillere det oser enormt med klasse over. Back til topic.. Blir spennende å se hvordan Pool fungerer når/om de hiver inn Babel.. Også blir det spennende å se hva Liverpool gjør, nå som Chelsea må komme ut å gi Pool et ordentlig trykk.. Må forresten si at jeg er ikke overrasket over at det blir så mye styr over et gult kort, spesielt når det er tilhørende og utenforstående supporter(e) som tar del i diskusjonen. Endret 26. oktober 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sier ikke det spesifikt til deg, men du kan ikke klage når ikke Alonso har fått GULT enda. Hva faen er det du snakker om? Gerrard sin takling var perfekt og vi hadde en enorm kontringmulighet rett i etterkant, så hva det har med Alonso å gjøre fatter jeg ikke. Karma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå