tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ballack har de ikke plass til uansett. Og de manglet Essien mot oss og. Og Drogba spilte bare en omgang. Blir veldig vanskelig for Liverpool i dag uten Torres. Men vi får se. Alt kan skje; that's why we love it Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har en veldig dårlig følelse. Men, er fornøyd med uavgjort, vi spiller trossalt mot PL's beste lag i mine øyne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jepp, har ingenting å si hvem som har vunnet siste to PL pokalene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er så nervøs at jeg driter på meg... Uff, dette blir to forferdelige timer. Håper vi tar med oss poeng, hadde vært fantastisk. Lykke til. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan tenke meg. Ja, uavgjort er bra for alle egentlig. Gleder meg nå, 2 min igjen! Lykke til Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hmm...vertfall ÈN pen lpool supporter...hu dama i studio vakke støgg nei... Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg stiller meg ganske så enig med Hewitt her, altså. Jeg er STRÅLENDE fornøyd med 1 poeng, men selvfølgelig går man ut på banen for å få 3 poeng. Det er bare å se på de harde fakta: - Begge lagene er ubeseiret - Chelsea er i strålende form, og selv om de mangler spillere, så har de klassespillere på banen - Vi har møtt Chelsea 20 ganger, og det taler vel for seg at vi ikke har gjort det så godt mot de blå fra brua - Vi mangler Torres, de mangler Drogba, så det er ingenting å være "nervøs" for Så ja, det er ingen grunn til å være overoptimist eller pessimist. Men JA, vi skal være STRÅLENDE fornøyd med 1 poeng fra brua! En ting jeg legger merke til med Chelsea i dag; de har ikke en særlig god benk.. Lite med offensive alternativer, faktisk. Juniorspillerne er de eneste.. ...og der bekreftet kommentatoren det jeg nevner. Heh. Jaja, LYKKE TIL, alle helrøde! Tydelig at Chelsea-supporterne er meget MISfornøyd med at Chelsea måtte bytte side.. La oss bare håpe OG tro at DOMMEREN ikke blir utslagsgivende i en sådan kamp som det her.. Endret 26. oktober 2008 av Shoo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jah....flaks igjen :D Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 JAAAAAA! ALOOOOOOOOOONSOOOOOOOO! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ALOOOONSOOOOO!!!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 JADA!!!! XABI! FAEN, VI LEDER! Forferdelig av Chech, men men... JAAA! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 HAHAHAHHAHAHA. Hvor kommer Liverpool flaksen fra ?noen må ha svar til meg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 HVA I HELVETE!!?? FY FAAAAAAAEN! XABIIII Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) SYYYYYYYYYYYYYYYYYKT DIGG! Var ikke mye Cech kunne gjøre stakkar Endret 26. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 HAHAHAHHAHAHA. Hvor kommer Liverpool flaksen fra ?noen må ha svar til meg. Fotball! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jævlig konge. Gud er nødt til å være Liverpool supporter, seriøst. Har aldri i mitt liv sett et lag med så mye marginer. ALDRI. Kult at flesteparten her holder med Pool for engang skyld Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tenkte at Kalou skulle score der Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jævlig konge. Gud er nødt til å være Liverpool supporter, seriøst. Har aldri i mitt liv sett et lag med så mye marginer. ALDRI. Kult at flesteparten her holder med Pool for engang skyld Fotball for deg! En del av "gamet" det.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Synes Riera har hatt en fin inledning på kampen ihvertfall Endret 26. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kalou skulle sentret opp til Malouda som var åpen. Men ja, litt morsomt dette. Er glad at Pool scorer først og ikke Chelsea, men er jo ekkelt å se flaksen fortsette for dere. Hvordan er det mulig? Og svaret er ikke "fotball". Er bare Gud som liverpool supporter som Game sier. Enig Giallo, Riera imponerer. EDIT: Og Alonso skal ha gult der. Spesielt siden alle har jo fått gult mot dere når noen rører han Endret 26. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå