Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stiller meg ganske så enig med Hewitt her, altså. Jeg er STRÅLENDE fornøyd med 1 poeng, men selvfølgelig går man ut på banen for å få 3 poeng.

Det er bare å se på de harde fakta:

- Begge lagene er ubeseiret

- Chelsea er i strålende form, og selv om de mangler spillere, så har de klassespillere på banen

- Vi har møtt Chelsea 20 ganger, og det taler vel for seg at vi ikke har gjort det så godt mot de blå fra brua

- Vi mangler Torres, de mangler Drogba, så det er ingenting å være "nervøs" for

Så ja, det er ingen grunn til å være overoptimist eller pessimist. Men JA, vi skal være STRÅLENDE fornøyd med 1 poeng fra brua!

En ting jeg legger merke til med Chelsea i dag; de har ikke en særlig god benk.. Lite med offensive alternativer, faktisk. Juniorspillerne er de eneste..

...og der bekreftet kommentatoren det jeg nevner. Heh.

Jaja, LYKKE TIL, alle helrøde!

Tydelig at Chelsea-supporterne er meget MISfornøyd med at Chelsea måtte bytte side..

La oss bare håpe OG tro at DOMMEREN ikke blir utslagsgivende i en sådan kamp som det her..

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Jævlig konge. :D

Gud er nødt til å være Liverpool supporter, seriøst. Har aldri i mitt liv sett et lag med så mye marginer. ALDRI.

Kult at flesteparten her holder med Pool for engang skyld

Fotball for deg! En del av "gamet" det.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kalou skulle sentret opp til Malouda som var åpen. Men ja, litt morsomt dette. Er glad at Pool scorer først og ikke Chelsea, men er jo ekkelt å se flaksen fortsette for dere. Hvordan er det mulig? Og svaret er ikke "fotball". Er bare Gud som liverpool supporter som Game sier.

Enig Giallo, Riera imponerer.

EDIT: Og Alonso skal ha gult der. Spesielt siden alle har jo fått gult mot dere når noen rører han ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...