Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Mascherano ga dere tre poeng før der. We`re even. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Masche ga oss ingenting, annet enn en god latter. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ble litt forvirra, fordi de andre søndagskampene pool har spillt har pleid å vært 13.45. Blir 45min ekstra å vente... Men men, jeg er positiv og satser på seier idag. Gerrard putter ihvertfall Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha, og det gjorde du og nå Hyrlen. Ble litt forvirra, fordi de andre søndagskampene pool har spillt har pleid å vært 13.45. Blir 45min ekstra å vente... Men men, jeg er positiv og satser på seier idag. Gerrard putter ihvertfall 13.45 på en søndag? link? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette går til helvete. Ser at hver jævla Liverpool supporter er kjempeoptimist. Da MÅ det bare gå galt. Jeg er fornøyd med uavgjort, så blir 3 poeng, skal jeg heller bli overrasket. Klar for kamp i hvert fall. Hjemmedrakten med Mascherano er slengt på Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe lykke til Jefe. Drit i å være pesimist! Eneste bra som kan komme ut av Chelsea seier i dag er dere deppa her i tråden Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jo takker. Det er jo åpenbart, når omtrent hver eneste Liverpool supporter i tråden her er kjempeoptimist så går det til helvete. Så jeg velger å være pesimist, for å "veie" ting litt ut leif Endret 26. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg er både optimist og pessimist. Jeg har tro på laget, men jeg vet samtidig hvor ekstremt vanskelig dette blir. I PL så tror jeg dette er den vanskeligste kampen hele sesongen. Jeg ligger snart i fosterstilling på gulvet her så nervøs er jeg ... Laget er ute: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Alonso - Mascherano Kuyt - Gerrard - Riera Keane Subs: Cavalieri, Hyypia, Babel, Lucas, Pennant, Benayoun, Dossena. Endret 26. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Herlig lag!!! Akkurat det laget jeg tippet på også Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Laget er ute: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Alonso - Mascherano Kuyt - Gerrard - Riera Keane Subs: Cavalieri, Hyypia, Babel, Lucas, Pennant, Keane, Dossena. Hvordan klarer Keane å være både i startelveren og på benken? Eller har vi flere Keane jeg ikke har fått med meg? Edit: ser du endret det nå. Hadde et ørlite håp om at Benayoun ikke var med i troppen... Endret 26. oktober 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg tror det er .tv som gjorde feil. Det står Keane fortsatt på benken og i ellveren på sidene deres, men jeg tror det skal være Benayoun som er på benken. Keane starter hvert fall garantert, så han er ikke på benken. Edit: Bekreftet at det er Benayoun som er på benken. Endret 26. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Herlig, ingen Dossena og ingen Benayoun. Da ser ihvertfall Game på kampen Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ikke så veldig overraskende lagoppstilling, men tror det er det beste taktisk sett. Da stikker jeg på puben, lykke til Reds Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da blir det puben neste. Snakkes etter kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Beste lag vi kunne stille i dag. Come on you reds! 2-1 til oss, merk mine ord! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser at Ashley Cole stiller også. Så Chelsea har nesten ingen skader. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Heisann. Vil bare si at dere vinner idag. Jeg har en magisk evne når det gjelder dere, og dere vinner idag. I called it, AGAIN! Jeg sa det mot ManCity og Wigan, og da lå dere under. Men idag vinner dere 1-0. Scoring av Kævt. Og Chelsea stiller med drittlag. Mangler Essien, Ballack, Drogba bl.a. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er helt nervevrak akkurat nå, 20 minutter til kampen som kan avgjøre alt eller ingenting. Har ingen spesiell følelse akkurat nå, men jeg er fremdeles pessimist. Dossena ute, så det er en ting som er bra. Han er bare ikke god nok, akkurat nå. Ellers så savner jeg Pennant, men vi viste jo at dette ville bli laget. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå