Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Synd for dem, syns kampen kan spilles NÅ jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Fy faen ja. Må si jeg aldri har gledet meg så mye til en kamp som ikke involverer Utd. Vel, på en måte gjør det, men liksom direkte. Veldig glad at det er tidligkamp i morgen da Også er det jo også Arsenal kamp etter. Der man kan både håpe at Arsenal taper poeng men samtidig håpe på god fotball. Blir litt vrient med Gooners Endret 25. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Og Arsenal møter hvem? City? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da blir det bare Liverpool-kamp på meg imorgen. Har semester oppgaver og skrive- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Synd! fri på mandag og tirsdag + daffedag på torsdag med "operasjons dagverk" opplegg Så det blir de kampene pluss La Liga i morgen! Men kan vedde at hvis Pool vinner så blir det veldig vanskelig for deg å bare begynne å skrive rett etter Har opplevd det når Rio scorte headingen siste min. mot dere på OT noen år siden. Stor matteprosjekt innlevering på mandagen, kampen sluttet 19.00 på søndagen og jeg ble hjemme neste dagen for å si det sånn Endret 25. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Universitet vs Grunnskole er litt anderledes Callaway. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Universitet vs Grunnskole er litt anderledes Callaway. Ja universitetet er for suckers. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Måtte Liverpool vinne en stor seier i morra hilsen Unitedsupporter! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Universitet vs Grunnskole er litt anderledes Callaway. hihi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Callaway, når jeg en dag kjøper FIFA 09 så skal jeg såååå spille mot deg. Du ler jo av alt! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Måtte Liverpool vinne en stor seier i morra hilsen Unitedsupporter! Støttes nok den. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Så håpløst latterlig.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fy faen, merker at jeg gleder meg veldig til kampen Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Åh, det blir en fantastisk kamp! Skal se den på storskjerm på skolen med en haug med andre folk. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kampen i mårra blir drittkjedelig. To lag som har sine store styrke defensivt. Bortelaget kommer til å legge seg bakpå og Chelsea vil stange. Vil, tror jeg, garantert bli et antiklimaks for dere som venter mye av matchen, for det kommer til å være to lag som syntes uavgjort er ålright. Selv om de ikke innrømmer det. Spenningen og nerven vil riktignok være i høyspenn for de respektive lags supportere, men for oss andre blir det nok sovepille. Liverpools håp ligger i at Chelsea ikke har noen spesiellt gode angripere. Vil faktisk si at Lampard er deres giftigste spiller forran mål og jeg tviler på at Macherano kommer til å la han få så mye som et sniff. Plukker dere ut Deco også, har Chelsea lite å stille opp med, annet en trykk og bosingwa på kanten. Deres backer må virkelig step up to the plate og ta for seg defenstivt. Så har vi Liverpools evige marginer og mannen av alle buser, nemlig Dirk Kuyt. Hadde faen meg ikke overraska meg en dritt om han spiller kuk i mårra, før han er der å avgjør seint i kampen. Benitez, som har tapt seg stort i mine øyne grunnet subjektive pressekonfranser med sutring og ikke minst elendige bytter, har å sette Babel og Pennant inn fra start i mårra. Hvis jeg ser Benayoun fra start, skifter jeg kanal. Kuyt (jobbe som besatt, som vanlig) Babel (bør være offensiv) - Gerrard (hjelpe Kuyt)- Alonso (strø passer og drepe Lamps) - Pennant (pga innleggene) Macherano (drepe deco) ? - Carra - Agger - Arbeloa Reina Blir: 0-0. Godt resultat for United: U eller B Uansett utfallet i mårra, we win Synd vi ikke gjorde jobben selv, men det for heller være så. Det blir poengtap på en av dere i mårra, tabellmessig håper jeg det blir chelsea, med hjertet - liverpool Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis jeg ser Benayoun fra start, skifter jeg kanal. Hadde vært ekkelt som faen ja, men tror jeg ser kampen for det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis Benayoun starter kan vi egentlig bare gi opp med en gang. Det er en skandale i så fall, men veit jo aldri med Rafa da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan ikke se for meg at han starter da. Men kan se for meg han komme inn etter 60-70 min, også begynner mange her å poste senere at det var derfor dere tapte/ikke vant kampen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå