ugh! Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Nå var det vel ikke Liverpoolfansen som fant på kallenavnet Bruno, og det var nok heller ikke negativt ment. "Born 1/11/78 and known as ’Bruno’ due to his physique, Heskey started his career with his hometown club Leicester City FC, making his debut in 1995." Hva Bruno har med fysikken hans å gjøre er jo ikke så godt å si riktnignok:p Det synges jo rett som det er for Kewell, Redknapp var jo også en populær mann, det med Houllier har du desverre helt rett i, han fikk medfart fra egne supportere mot slutten. Husker United hadde Taibi i mål, han ble kanskje ikke hånet på OT, men han var ikke akkurat populær blandt en del av de Unitedsupporterne jeg kjenner. ^^ Endret 20. mars 2007 av wipy Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Forøvrig godt å se at juniorene tok seg videre til sin 2. cupfinale på like mange år! Det gror godt hos oss også, så får vi håpe vi unngår Arsenal i finalen da, ettersom jeg vil tro de er de beste i klassen, sammen med oss naturligvis Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja. Mener du at vi ikke har noen som helst grunn til det? 8191856[/snapback] Enig. Du merker jo stor forskjell fra gravplassatmosfæren på OT og den fantastiske stemningen på Anfield, spesielt i europakampene 8193711[/snapback] Dere har sikkert ikke lagt merke til det, men stemning på Anfield er stille som en grav på de vanlige kampene på lørdag/søndag, vi andre ikke-Liverpoolfans har hvertfall lagt merke til det. Akkurat som med United mao. Bra stemning på Old Trafford i går, kveldskamp i cupen, schpa. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja. Mener du at vi ikke har noen som helst grunn til det? 8191856[/snapback] Enig. Du merker jo stor forskjell fra gravplassatmosfæren på OT og den fantastiske stemningen på Anfield, spesielt i europakampene 8193711[/snapback] Dere har sikkert ikke lagt merke til det, men stemning på Anfield er stille som en grav på de vanlige kampene på lørdag/søndag, vi andre ikke-Liverpoolfans har hvertfall lagt merke til det. Akkurat som med United mao. Bra stemning på Old Trafford i går, kveldskamp i cupen, schpa. 8196633[/snapback] Dessverre er det sant det du sier, i mindre glamorøse kamper så stilner The Kop litt, men på sitt beste, uslåelig! Gåsehud Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Husker United hadde Taibi i mål, han ble kanskje ikke hånet på OT, men han var ikke akkurat populær blandt en del av de Unitedsupporterne jeg kjenner. ^^ 8196203[/snapback] Vel mannen spilte vel ikke akkurat mange kampene da, men vi var vel mer flau enn forbannet over han. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hehe, sant nok. Men la meg ha gleden av å tulle litt med et av Uniteds få bomkjøp i forhold til Liverpool.:] Og ja, Anfield er stille til tider det og. Til pause mot Sheffield United på stillingen 2-0 var det musestille, men så fantastisk det er når det er trøkk der a gitt! Endret 20. mars 2007 av wipy Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg skal ikke begi meg inn på diskusjonen om beste supportere, men siden vi befinner oss i Liverpool-tråden nå vil jeg si at The Kop er absolutt helt fantastiske. Jeg er enig i at supportere ikke bør kritisere eller håne egne spillere/managere, men heller støtte dem. Når det er sagt, så har jeg full forståelse for at man kritiserte Houllier sterkt, samt for eksempel spillere som Diao, Diouf, og så videre. Selv om man er supporter av et lag, så mener jeg ikke at man bør finne seg i alt mulig og "se lyst" på alt. Er det noe som fortjener å kritiseres, bør man gjøre det, men dog holde seg saklig og ikke håne. Dessverre var det mange Liverpool-supportere som gikk for langt i disse tilfellene, men then again, jeg klandrer dem ikke. Houllier holdt på å kjøre klubben i grøfta mot slutten med sine fantastiske kjøp og avgjørelser. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 ...i tillegg sto han for rekord(bom)kjøpet vårt, Djibril Cisse for £14,5M... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Er nå ikke sikker på om Cissè var så forferdelig alikevel jeg da. Men han passet åpenbart ikke inn i Benitez' system, så sånnsett var han nok et bomkjøp. Mulig han hadde gjort det bedre under Houllier, hvem vet? Benitez er uansett en mye bedre manager enn Houllier var så vi overlever nok. Pengene fra et salg av Cissè kommer jo godt med når man skal handle nytt. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Virket ikke som Cisse passet så godt i PL generelt. Kanskje hvis han hadde fått bedre tid, men det får vi vel aldri vite. Tror han bør holde seg i Frankrike litt til. Spania og Italia tror jeg ville passet han bedre enn England. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg vil nok tro at vi ikke trenger han mer nå, nei. Kanskje uten alle skadene kunne han ha tilvennet seg spillestilen og hevdet seg, men som dere sier, får vi nok aldri vite. Synd, jeg hadde trua på han lenge... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Alle offensive spillere lider under en slik defensiv og destruktiv filosofi som Houllier hadde i storkamper. Men nå har Liverpool kjøpt mye søppel siden 1990, å det er ikke bare Houllier også han forgjengere og Benitez. Men som dere sier fansen skal holde seg for god til slikt. I tillegg var han jo en dyktig manager som spilte på det laget var best på, bare se på Lyon etter han tok over. Men står fast ved at de beste holder til i Newcastle, selv om de også har klagd på manager. Det var Souness, så de er tilgitt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 For all del, alle gjør kjøp som i ettertid ikke var verdens klokeste. Benitez har også gjort flere "bomkjøp" som viste seg å ikke slå an. Det er jo alltid kjekt å være etterpåklok... Det finnes nok ikke en eneste manager med noen år i gamet som ikke har gjort et kjøp som i ettertid viste seg å ikke være verdens beste. Det som var ekstra ille med Houllier, var hvordan han sved av mellom £10M og £14M på spillere som Diao, Diouf og Cissé. Per stykk, altså. Det er helt vanvittig, og slike kjøp kan jo ruinere enhver klubb, og det begynner å bli en stund siden Liverpool var blant de sterkeste klubbene økonomisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 For all del, alle gjør kjøp som i ettertid ikke var verdens klokeste. Benitez har også gjort flere "bomkjøp" som viste seg å ikke slå an. Det er jo alltid kjekt å være etterpåklok... Det finnes nok ikke en eneste manager med noen år i gamet som ikke har gjort et kjøp som i ettertid viste seg å ikke være verdens beste. Det som var ekstra ille med Houllier, var hvordan han sved av mellom £10M og £14M på spillere som Diao, Diouf og Cissé. Per stykk, altså. Det er helt vanvittig, og slike kjøp kan jo ruinere enhver klubb, og det begynner å bli en stund siden Liverpool var blant de sterkeste klubbene økonomisk. 8200281[/snapback] Joda, men må huske at det første Benitez gjorde når han kom til klubben var og handle Reina for hva 10mill pund?. I seg selv ikke noe galt med det, men når man har Dudek, Carson og Kirkland så er vel ikke keeper akkurat det man prioriterer høyst. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Forøvrig godt å se at juniorene tok seg videre til sin 2. cupfinale på like mange år! Det gror godt hos oss også, så får vi håpe vi unngår Arsenal i finalen da, ettersom jeg vil tro de er de beste i klassen, sammen med oss naturligvis 8196593[/snapback] De imponerte vel ikke akkurat i seriespillet da, 7 plass ut av 10 lag, men bra å nå finalen. Er vel helst Manchester City som har utmerket seg dette året hos u18 lagene, vant med hele 17poeng. Endret 21. mars 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Joda, men må huske at det første Benitez gjorde når han kom til klubben var og handle Reina for hva 10mill pund?. I seg selv ikke noe galt med det, men når man har Dudek, Carson og Kirkland så er vel ikke keeper akkurat det man prioriterer høyst. 8200383[/snapback] Der er jeg faktisk uenig, jeg synes keeperplassen var noe man trengte erstatning på. Dudek - Verdens mest ustabile keeper? Gjør iallfall utrolig mye feil, noe som har blitt skjebnesvangert i maaange kamper. Han er selvsagt tilgitt alt det på grunn av CL-finalen, men han er likevel ikke god nok til å stå i mål for LFC og jeg tror han forsvinner til sommeren. Carson - Veldig god og lovende, men ung og urutinert. Ikke noe et topplag burde stille med i PL og CL fast enda. Men for all del, en keeper for fremtiden, og han nyter godt av oppholdet i Charlton nå. Kirkland - Skadet. Skadet. Skadet. Uten Reina tør jeg ikke se for meg keepersituasjonen vår ... Som sagt, Benitez har skaffet litt av hvert de siste årene han også - men det er spillere som har kommet gratis eller kostet lite. Eksempler er Josemi og Pellegrino. Den dyreste "floppen" er nok Morientes. Men klandrer ikke Rafa for den, det er vel nesten umulig å se på en spiller om han kan greie å tilpasse seg laget og PL eller ei. Ingen tvil om Morientes' kvaliteter, bare se på ham nå i Valencia, men han fant seg aldri til rette. Benitez har kjøpt bra når han først har handlet dyrt - Reina og Alonso blant annet. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Reina ble kjøpt for £6M i sin tid, og det er ikke så verst, han er verdt pengene spør du meg Carson er et talent vi MÅ ta vare på. Han får som dere sier god førstelagserfaring i Charlton nå, og imponerer. Englands neste landslagskeeper! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) snip. 8200528[/snapback] Dudek var jo året før Reina ble kjøpt nr 2 på alle statistiker bak Cudicini(?). Uansett så var poenget mitt at det bare var i mine øyne litt feil disponering av penger på det tidspunktet. Forøvrig er Ben Foster den neste landslagskeeperen, Å Mclaren er enig. Endret 21. mars 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 snip. 8200528[/snapback] Dudek var jo året før Reina ble kjøpt nr 2 på alle statistiker bak Cudicini(?). Uansett så var poenget mitt at det bare var i mine øyne litt feil disponering av penger på det tidspunktet. Forøvrig er Ben Foster den neste landslagskeeperen, Å Mclaren er enig. 8203996[/snapback] Vet det, men Scotty får han til å forandre mening snart Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå har jo Carson sluppet inn flest mål i PL denne sesongen, selv om Charltons relativt begredelige forsvar må ta en god del av skylden for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå