Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 1-1 spør du meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Om Liverpool har sin flaksform så forundrer det ikke meg om dem vinner imorra. Men håper på Chelsea nå faktiskt, uavgjort er bedre da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Litt lei av at liverpool har flaks all the time greia. Og United har all uflaksen, nesten rart. Blir nesten for dumt. Endret 25. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det beste hadde så klart vært om vi hadde eid kampen i morgen og vunnet med god margin uten noe som helst form for flaks. Da hadde det kanskje blitt litt stille her inne. Men det skjer nok ikke uansett. Jeg tipper en målfattig, men ganske god kamp som ender uavgjort eller en knepen 1-0 seier til et av lagene, gjerne på grunn av personlige feil som sånne kamper som oftest blir avgjort på. Jeg er pessimist hvertfall. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Godt å se at United spilte uavgjort altså Vi kan ta Chelsea på brua, men spørsmålet er bare om vi greier det. Er enig med Daniel og tipper 1-1 eller 1-0 seier til et av lagene. Blir nok den vanskeligste kampen denne sesongen, så langt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det noen av dere Liverpooleksperter som har tro på at dere kan ta kampen til brua i morra og vinne? Selvsagt har jeg tro på at vi klarer det! Likevel pleier som regel sånne toppoppgjør ende uavgjort. Vi taper i alle fall ikke. Garantert! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan du vedde enn 100-lapp på det? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det noen av dere Liverpooleksperter som har tro på at dere kan ta kampen til brua i morra og vinne? Selvsagt har jeg tro på det. Det krever dog en nær perfekt dag både ytelsesmessig og marginmessig, men jeg VET at laget vårt er kapabelt til å vinne på Brua om vi har rett dag. Men jeg tror nok heller på uavgjort og det vil jeg være veldig fornøyd med før kampen hvert fall, og jeg setter selvsagt Chelsea som favoritter til å vinne kampen, med den statistikken de har på Brua og det laget de har så er de favoritter i hver kamp de spiller. Men Liverpool er vel et av de sterkeste lagene til å kjempe ned favoritter, dog det har skjedd mer i Europa enn i PL de siste sesongene, så vi vet godt hva vi kan utrette. Liverpool elsker å bli undervurdert. Men i utgangspunktet drømmer jeg om seier og håper på uavgjort, sånn for å være litt realistisk og ikke ha noen særlige forhåpninger. 4 poeng mot hvert av topplagene (altså seier hjemme og uavgjort borte) er fantastiske tall, så om vi greier uavgjort i morgen er jeg superfornøyd (med forbehold om at hvis vi eier kampen i stor grad og har mange store sjanser, da vil jeg nok være skuffa med ett poeng). Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan du vedde enn 100-lapp på det? Om jeg vil vedde på at Liverpool IKKE taper i morra? Jeg har jo garantert at vi ikke taper. Når jeg er påståelig nok, har jeg ALLTID rett! Om jeg skulle vedde penger mot fattige studenter som bruker alt overskudd på alkohol for å drukne sine sorger, ville det vært veldig dårlig gjort av meg. Så nei takk, jeg har omsorg for deg... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Raste er ikke gammel nok til å drikke alkohol enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tre lag jeg aldri vedder om\med. Liverpool,Norge og Orkla. Blir feil å tjene penger på eget lag, synes jeg.(Kun for meg da,() Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Gleder meg til kamp i morgen, tror det blir bra stemning, er alltid det på disse storoppgjørene. Sist jeg så Chelsea – Liverpool var CL semifinalen, og da var det ganske mange folk på puben, håper på det samme denne gangen. Var egentlig mest Chelsea fans, men det var kanskje ikke så rart med tanke på at det bare er en times tur til Brua herfra. Håper egentlig at Liverpool klarer å bryte Chelsea’s hjemmestatistikk, men tror ikke det er så sannsynlig. Manchester Utd hadde jo så god sjanse sist. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Om Liverpool har sin flaksform så forundrer det ikke meg om dem vinner imorra. Men håper på Chelsea nå faktiskt, uavgjort er bedre da. Hvorfor det egentlig? Er det ikke du mener som mener Chelsea er en større rival til seriegullet enn LFC? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Det er et vanskelig valg siden jeg hater det ene laget som pesten. Endret 25. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg måtte tenke mye, men kom frem til at jeg faktisk vil at Pool skal vinne. Selvfølgelig duger uavgjort, men helst Pool-seier faktisk. It hurts, men det er best for oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sa nøyaktig det samme idag, bare bytt ut Chelsea\Liverpool med Everton\United. (helst everton-serier) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Godt å se 1-1 i dag gitt. Anyhow, begge lag stiller med sentrale spillere ute, så det kan bikke begge veier. Dog er jeg fornøyd med uavgjort borte på brua. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Godt å se 1-1 i dag gitt. Anyhow, begge lag stiller med sentrale spillere ute, så det kan bikke begge veier. Dog er jeg fornøyd med uavgjort borte på brua. Mikel, Lampard og Deco? Sa nøyaktig det samme idag, bare bytt ut Chelsea\Liverpool med Everton\United.(helst everton-serier) Hehe, smartypants. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Godt å se 1-1 i dag gitt. Anyhow, begge lag stiller med sentrale spillere ute, så det kan bikke begge veier. Dog er jeg fornøyd med uavgjort borte på brua. Mikel, Lampard og Deco? . Essien er vel også borte, Drogba med Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Joda. Men liksom, det er så og si 3 beste i midtbane. Bare spør Chelsea supportere. De savner ikke Essien så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå