tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4379692,00.html Er Keane skadet? Visste jeg ikke. Da er det vel kanskje sjanse for at man får se Kuyt og Babel på topp, håper faktisk man får se Kuyt som spiss igjen nå som han faktisk finner nota. Ellers tror jeg dere skal slite hardt. Kantene til Chelsea vs Liverpool sine backer, på WoW språket er vel det ganking. Jeg er ganske sikker på at Keane starter. Det er en stor gunn til at de kjøpte han og det var å ha han klar når Torres måtte hvile (selvfølgelig også å spille sammen med Torres men det er en annen ting når Torres er skadet). Virker som småskade uansett. Og tviler sterkt at Babel får spille på topp i en så stor kamp. Malouda mot Arbeloa ja, uff. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tipper Babel får spille fra start. Trenger en som har litt fart mot Carvalho og Terry. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 På topp altså? Det hadde vært positivt og godt fra Liverpool sin side. (Og derfor kan jeg se for meg at det ikke skjer ) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Haha, ja det er akkurat det. Rafa er ikke akkurat kjent for å blidgjøre supporterne ved kjøp og laguttak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Selv som United-supporter har jeg fått med meg det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Everton gjør som både hør og bør, skaffer Liverpool(og Chelsea) mye mindre press. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er ikke ofte jeg håper Everton tar poeng, men godt kjempet i dag. Kanonfornøyd med alt annet enn tap i morgen. Jeg drømmer om å bryte Chelseas seiersrekke, men det blir ekstremt vanskelig. Mitt drømmelag for morgendagen: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Pennant - Gerrard - Mascherano - Riera Kuyt/Keane - Babel Knallag. Men det blir nok garantert to defensive midtbanespillere og én spiss, samt at jeg tviler på at Pennant og Babel starter. Med andre ord tipper jeg følgende lagoppstilling: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Alonso - Mascherano Kuyt- Gerrard - Riera Keane Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jepp, i morgen blir det en tøff kamp. Sesongens tøffeste hittil, og jeg er meget skeptisk til resultatet. Jeg håper på seier, drømmer om uavgjort og antar at det blir tap/uavgjort. Chelsea er i bedre form enn oss, selv om formen vår ikke har vært slik på en stund. Hvis Keane klarer å finne fram scoringsfoten som han har hittil brukt to ganger i CL, kan det bli fordelaktig. Jeg håper Dossena ikke stiller, ettersom han spiller under sitt nivå. Aurelio er det beste alternativet, og jeg er ganske skeptisk til Agger. Han mangler fremdeles et par elementer, og Hyppïa er et usikkert kort pga mangel på kamform. Håper vi for se Babel i morgen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Syns vi kan stille Kuyt-Keane på topp jeg da Endret 25. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var det ingen som sa..men eg hater både Chelski og Puul men eg håper de blå banker livskitten utav Puul. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du drømmer om uavgjort? Hva gjør du om å vinne ligaen da? Ber til gud? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var det ingen som sa..men eg hater både Chelski og Puul men eg håper de blå banker livskitten utav Puul. Hater Everton og *manu* jeg også. Er fornøyd med dagens resultat, om Hull taper er det en cherry on top Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) fjernet, for fredens skyld Endret 25. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan han si Puul,kan jeg si manu Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Du drømmer om uavgjort? Hva gjør du om å vinne ligaen da? Ber til gud? Hvis den var ment til meg; jeg ser ting fra verst mulig vinkel nesten alltid når det gjelder det meste. Det gjør det lettere å takle ting, i tillegg til at gleden blir enda større.... Det er for tidlig å snakke om ligagull, ennå. Kampen i morgen er bare et steg videre, det gjenstår 29 kamper etter i morgen. Så, jeg er fremdeles skeptisk til at dette blir året. Det er ikke opptil Gud å vinne ligaen, ligaen må vinnes av laget. Selv om litt flaks alltid teller (ikke kom med kyniske kommentarer nå ) Endret 25. oktober 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan han si Puul,kan jeg si manu Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jau. Blir Torres klar mot Pompey? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) *Manu* ? Greit, da koser jeg meg over Hillsborough hendelsen da. Sier mest om deg i så fall. Edit: Enig i begge lagene til Hewitt. Tipper og håper egentlig på det siste. Tror vi trenger både Alonso og Masche i morgen. Om Keane ikke blir klar håper ejg virkelig Babel blir å se på topp, men da blir det vel mest sannsynlig Bønna på kant og Kuyt på topp tenker jeg. Vi kan jo ikke bruke Babel altfor mye, gud forby. Endret 25. oktober 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fjernet det nå. Selvsagt koser jeg meg ikke over sånt, men se det i sammenheng med kommentaren(e) ovenfor. Når dere skriver "Manu" med vilje, er det meget provoserne. Ikke at jeg er noe bedre selv, btw Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det noen av dere Liverpooleksperter som har tro på at dere kan ta kampen til brua i morra og vinne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå