Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å gå inn på chelsea sine hjemmesider, er som å banne i kirken!

In the quest for glory and Victory there is no such thing!

Håper det jeg også ;) ,men tror 1-1.

Akkurat mine tanker, selv om jeg selvfølgelig håper på seier.

Vi må være fornøyd med uavjort også her syns jeg.

Nå sier Benitez at Torres er ute, så da skulle jo det være greit.

Ganske fair med tanke på de har Drogba ute å sånn, da kan de ivertfall ikke skylde på skadene etterpå.

Ikke så interesangt å starte med 4-4-2 uten Torres. Enig i laget dere har satt opp, men håper på mer offansivt utover i kampen.

Har problemer med å se Keane score oppi det forsvaret, Kuyt kansje han er jo over alt.

Blir knall kamp dette her, gleder meg noe innigranskauen. Skrekkblandet fryd!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vell, pessimist osv. Vi må ha troen! Det er det som gjelder, blir det tap, så blir det tap. Ferdig med det.

Jeg mener at dersom vi skal kjempe om tittelen i år, så må vi satse. Derfor er jeg skeptisk til å stille med et lag som får det svært vanskelig med å score mål. Det høres kansje litt dåre-aktig ut å stille offansivt i denne kampen, men med 4-4-2 kan vi bryte like høyt på banen som 4-5-1, samtidig får vi mer å komme med fremover.

Kontringer er ikke vår sterkeste side, med Torres ute er det enda verre. Babel kan ordne ting, men han spiller neppe fra start. Om vi legger oss bakpå, tror jeg fort vi kan havne under 2-0. Dette må vi for alt i verden unngå. Vi har snudd 2-0 før, men det vil bil utrolig vanskelig i denne kampen.

Det posetive er(for oss) at Chelsea har flere skader, de vant bare knepent 1-0 mot Roma. Så det er absolutt muligheter til å avgjøre dette i vårt favør.

Ikke glem at Liverpool var laget som slo dem sist hjemme om man ser bort fra Arsenal, om vi klarer å utnytte at de frykter oss litt, så kan det bli bra.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Det blir veldig spennnede på søndag, det er sikkert. Chelsea er for gode til at jeg tør å ha noen forhåpninger om tre poeng på Stamford Bridge, men fotballen er rund og Liverpool har gjort langt større ting enn det før. Alt er mulig. Men før kampen er jeg hvert fall ekstremt happy om vi tar med oss et poeng fra brua, skulle vi få tre poeng så vil jeg neppe være i stand til å gå på jobb på mandag.^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan knapt vente til kampen. Etter Chelsea-kampen har vi smooth sailing lang tid fremover.(To Tottenham-kamper,men hey,Keane tar de)

Lenke til kommentar

Har de det egentlig? Var det jeg som så feil eller spilte Carvalho mot Roma? Og Deco tilbake? Og Alex? Og Bosingwa? Det er vel bare Drogba og the Coles som jeg kant tenke på. Og kanskje en av de er tilbake til kampen og. Nei, jeg vet ikke jeg, men tror Chelsea er sterke uansett. Håper på Pool seier eller uavgjort, mest uavgjort. Så lenge Chelsea ikke vinner så. Så jeg sier LYKKE TIL på søndag :) (it hurts :p)

EDIT: tenkte på Essien nå ja, men det er jo langvarig og visst lenge så. og Mikel er nesten blitt bedre enn han :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

"En forventer at Ashley Cole, Joe Cole, Michael Ballack, Michael Essien og Didier Drogba ikke vil bli klare til møtet med Liverpool."

Laget mot Roma: Cech; Bosingwa, Terry, Carvalho, Bridge; Mikel, Lampard, Deco; Kalou, Anelka, Malouda.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
"En forventer at Ashley Cole, Joe Cole, Michael Ballack, Michael Essien og Didier Drogba ikke vil bli klare til møtet med Liverpool."

Laget mot Roma: Cech; Bosingwa, Terry, Carvalho, Bridge; Mikel, Lampard, Deco; Kalou, Anelka, Malouda.

Håper vi møter noe al"a sånn der på søndag ass..

Skulle greid å vunnet!! Hadde vært veldig gøy å vunnet på brua nå.

Lenke til kommentar

Hmm. Ballack trenger de ikke uansett, Bridge er god nok og Essien har de Mikel for. Joe Cole har de Kalou for (som er faktisk bedre for hjemmekamper syns jeg) og Anelka er slett ikke så verst, selvom det er nettopp Drogba de savner mest av alle disse. Vil påstå at det blir veldig vanskelig for et Liverpool lag å vinne uten den målscoreren som kan dukke opp med mål etter den ENE sjansen dere kanskje får der. Det kan være forskjellen :)

Også syns jeg også at Carragher ikke er god nok nå for tiden; nesten en Neville "sak" der. Men nå som Skrtel er ute, er det vel ingen tvil at Carra er på plass på brua. Kan se for meg Chelsea utnytte venstre siden deres der Dossena/Aurelio ikke er PL standard, heller Championship.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...