Liddell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Deilig med mål av Keane i dag. Skulle vi først miste poeng, var det godt det var mot Atletico. Elsker det laget! Men jaja, nå stikker jeg på jakt. Sov godt videre Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hørres helt fantastisk ut Hewitt. Missunner deg til grader! Og når det i tillegg er den venlige tonen, og respekten, så blir det å være supporter mye kjekkere med en gang. Jeg skal også prøve å få til en bortekamp i CL i fremtiden! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Herlig Hewitt.. Herlig! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Og når det i tillegg er den venlige tonen, og respekten, så blir det å være supporter mye kjekkere med en gang. Nei fysj slikt trenger vi ikke Litt spøk, men samtidig litt alvor. Skal være rivalisering og kjekling, men med en viss respekt. Harselering med diverse grusomme historiske begivenheter er fyfy i min bok uansett hvem man mener gjorde det gale. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 LOL! Hewitt Striks Again! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 LOL! Hewitt Striks Again! Hva? Med å skrive innlegg med fler enn 3 ord? ^^ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fantastisk bra, skulle vært med jeg. Hehe, du fikk jo ikke lov Bra oppsummering Hewitt! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Forunder meg ikke om jeg ser om noen år Hewitt Biografien i bokhyllene på Norli/Notabene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Får vell lage et lite referat i kveld også.Kampen preges av mild sagt merkelige dommeravgjørelser. Sum sumarium skulle det vert 2-2 eller 2-3, så resultatet er ikke så halvgali. Synd å gi ifra seg seieren så sent, men gjort er gjort. Vi er ikke på noen måte avhengig av 3 poeng her. Er ikke fornøyd med lagutaket. Pennant burde fått spilt etter så god kamp sist. Regner med Gerrard fikk seg en strekk eller noe siden han gikk ut. Altså, syns vi gjør en kjempe første omgang, kansje årsbeste. Til og med Dossena er litt i slaget. Andreomgang er stikk motsatt, fly frem og tilbake, verdensmetere i støttepassninger osv. SKYT!!!!!! Vi hadde ørten muligheter til å avslutte, uten å gjøre nettopp det. Denne kampen kunne vert vunnet lett i førsteomgang, med et litt anderledes lag på banen. Raffa: - Vi kontrollerte kampen i første omgang og deler av andre omgang. Jeg er skuffet, ettersom vi hadde sjanser til å avgjøre kampen. Det er et problem når du leder kampen til det gjenstår sju minutter og så gjør du en tabbe. Da får du betale for det, uttalte han til reportere etter kampslutt i Madrid. - Vi hadde plenty med situasjoner i og rundt sekstenmeteren, og burde ha fått mer ut av dem. Innhoppet til Aguero ga Atletico et større trykk, og vi forsvarte oss dårligere. - Vi kunne ha spilt bedre. Når du får sjanser og ikke tar dem, kan det komme utligninger som denne. Vi spilte bra og hadde kontroll, men vi var for omstendelige i angrep. Noen ganger må du bare avslutte angrepene. Vi slo pasning etter pasning, og prøvde å slå den perfekte pasningen. Det betyr ingenting hvordan du scorer, bare du scorer. Måtte bare Meget bra Hewitt, unnet dere en flott kamp, fint dere fikk det! Hørte jo under kampen at det var en fantastisk stemning på tribunene. Har dere vert på CL hjemme litt sent i turneringen? sånn som kvart og semifinale, det frister noe enormt. Da koker virkelig Anfield, en sånn kamp frister ekstremt. Endret 23. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1025657 Så sosialt som dette forumet nå er blitt, og så mange brukere som går på tvers av tråder, låner andres tråder osv - så er det en ting som er rimelig tydelig. Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå smile.gif. Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd! Så, fyr løs, er bare å starte å skrive. Fortsett gjerne på off-topic-samtaler fra de andre trådene om dere ønsker det. Fra og med nå vil skravlingen om FOTBALL flyttes inn dit. Ren skravling og off-topic vil slettes som før. Setter pris på at dere starter å bruke den tråden der mest mulig - mener dette er et godt tiltak slik at de som vil skravle om fotball generelt kan få lov til det, og de som vil prate om sitt eget fotballag slipper å bla forbi ting som omhandler andre lag og mer sosiale greier! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, du fikk jo ikke lov Du har nå aldri sett Liverpool spille "live" så bare bææda Ikke lange tiden til jeg er atten heller. Rundt 1 år igjen nå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Veeeldig rolig det ble her når tc & co forsvant Skal rafa forsvare byttene, og resultatet fra AM, så bør vi vinne mot Chelski. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Veeeldig rolig det ble her når tc & co forsvant Skal rafa forsvare byttene, og resultatet fra AM, så bør vi vinne mot Chelski. Syns aldri jeg hadde problem eller skapte jævlige tider i tråden deres med noen andre Pool supportere. Men jeg skal la være å blande meg inn like mye fra nå av ja Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, du fikk jo ikke lov Du har nå aldri sett Liverpool spille "live" så bare bææda Ikke lange tiden til jeg er atten heller. Rundt 1 år igjen nå. Du blir jo 18 litt før meg da Men men, jeg har sett Start "live" så bææda Skulle gjerne vært på Anfield, men vanskelig npr en er under 18 og har foreldre som mener penger til ei Liverpool-drakt er bortkastet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Skulle gjerne vært på Anfield, men vanskelig npr en er under 18 og har foreldre som mener penger til ei Liverpool-drakt er bortkastet Har vært på Old Trafford to ganger. Pappa synes det var heftig som faen og syns hele fotballen er forskjellig mtp stemningen osv. Men så sier han at han syns det er utrolig dumt å kjøpe Utd/fotball - drakt. Så er veldig forskjellige ting. Jeg er, som sikkert kjent, ikke 18 jeg heller. Endret 23. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha, skal vi som er under 18 ta en tur å se Man Utd-Pool, så kan Hewitt passe på oss? Off, det ble litt mye OT som Alastor sikker ikke liker. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Pirja: Jeg er med hvis du gjør det til Pool- Man Utd. Vi kan ha Hewitt, dere Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skal rafa forsvare byttene, og resultatet fra AM, så bør vi vinne mot Chelski. Nja, var vell ikke dirkete byttene som gjorde at vi tapte de 2 poengene. Forsåvidt mener jeg at kampen burde vert ferdigspilt for vår del i første omgang. Kunne lett ha hatt 0-3 til oss med 2 spisser utpå der. A-Madrid var på ingen måte det laget jeg trodde det skulle være. Chelski blir beinhardt. Jeg skal på fylla både fredag og lørdag, det hardeste blir å få sett kampen Vi må vell sette opp et lag etterhvert? Jeg skal sove litt på det, men har lyst å stille offansivt i denne kampen også(det ville jeg også mot A-Madrid). Syns aldri jeg hadde problem eller skapte jævlige tider i tråden deres med noen andre Pool supportere. Men jeg skal la være å blande meg inn like mye fra nå av ja Er en fornøyelse å ha deg i denne tråden tc47, so no problemo. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er ikke helt oppdatert. Kommer Torres til å spille? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er vel ikke helt sikkert ennå, men tviler på det desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå