D'Amico Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Aye: Må jo også vite hva jeg snakker om, ellers kan jeg se og mene så mye jeg bare vil og fremdeles ha feil Selvfølgelig, det var derfor jeg regnet med at du så samtlige 90 minutter Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Synes det var en dårlig kamp hvor ingen var spesielt gode. Men enkelte ting irriterer meg mer enn andre. I første omgang hadde vi en fin overgang, hvor Dossena får en flott ball han må løpe litt for å nå, men har full kontroll. Likevel lar han ballen trille og trille og trille, helt til den triller over sidelinjen - så tar han ballen! Den episoden alene er nesten avskjedigelsesgrunn!! Så er det mange som klandrer Carragher for baklengsmålet. Greit nok ingen god inntreden, men hva med Arbeloa? Han var jo direkte feilplassert hele tiden! Alle farlighetene til Atletico kom på hans side. Så var det byttene til Benitez. Jeg sa at jeg kanskje for første gang var fornøyd med byttene i forrige kamp (mot Wigan), men i dag var det tilbake til gamle synder. Kanskje verre enn noen gang. Kanskje greit å spare noen spillere til søndag, (om det var et smart trekk vet vi ikke før til søndag) men byttene var jo helt uten mål og mening. Og hva i huleste skal Pennant gjøre for å overbevise Benitez om at han fortjener flere sjanser? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Og hva i huleste skal Pennant gjøre for å overbevise Benitez om at han fortjener flere sjanser? Tenkte på dette da jeg så kampen. Så Pool på lørdag og Pennant imponerte egentlig ganske stort for å ikke ha spilt førstelagsfotball på så lenge. Men du må huske, det VAR første gang han spilte førstelagsfotball på lenge. Blir ikke lett å spille lørdag-onsdag opplegg for han. Men hvis han var "klar" til kampen, så skjønner jeg heller ikke hvorfor han ikke fikk ihvertfall litt spilletid i kveld. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Uavgjort på bortebane i CL er alltid et bra resultat - så gratulerer med poenget! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Si det. Han satt på benken i hvertfall, men burde startet til fordel for Benayoun som var horribel i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Si det. Han satt på benken i hvertfall, men burde startet til fordel for Benayoun som er horribel. Just admit it Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vet ikke om jeg synes Benayoun var så elendig i dag egentlig, men han har en stygg tendens til å drible en for mye. Skjer flere ganger i hver eneste kamp. Ellers kom han seg jo fri enkelte ganger ogåså, og burde fått et mål godkjent. Men med hans varierende prestasjoner, burde likevel Pennant fått sjansen igjen - som, som regel alltid er god de gangene han får sjansen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hva er det som er populært? :!: Mor di...... Endret 22. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vel, vel. Jeg lovte dere noen ord, og en Hewitt holder alltid ord. Advarsel: Dette innlegget inneholder mer enn fire setninger og kan være vanskelig å lese. Leses på eget ansvar. Det var en fantastisk opplevelse å være på Vicente Caldéron i kveld. Vet ikke hva jeg skal si eller hvor jeg skal begynne, men jeg skal prøve å skrive ned noe. Vi ankom Vicente Caldéron i veldig god tid, litt over en time før kampen. Veldig god stemning nedover mot stadion, med mye hilsing fra Atletico-fans og mye hylling av Torres. Jeg hadde selvsagt strategisk valgt en drakt med Torres bakpå, så alle så jo den og ble glad. Når vi stod utenfor Vicente ble jeg plutselig stoppet av den engelske TV-kanalen ITV som av alle ting ville filme meg. Jeg skulle stille meg opp foran stadion med ryggen vendt mot dem (Torres), og så gikk de i sirkel rundt meg noen ganger og filmet ... Hvis noen tilfeldigvis skulle finne et slikt klipp på ITV, si gjerne ifra. Det kom også en Atletico-supporter bort, og da filmet de også meg og ham sammen mens vi hyllet våre klubber. Mildt sagt en merkelig episode å komme borti når man er på vei til fotballkamp, men moro. Sikkerheten på denne kampen var ekstrem. CL-kamper er nok ganske godt sikret fra før av, men sikkerheten her var hvert fall ekstrem hvis jeg sammenligner med den andre CL-kampen jeg har vært på, hjemme mot Porto. Der måtte ikke Porto-fansen gjennom mer sikkerhetssjekk enn oss andre, men episodene fra forrige kamp har nok gjort at sikkerheten i kveld var på det høyeste. Vi måtte vel gjennom fem kroppsvisitteringer før vi var inne på stadion. Jeg ser at .no melder at det var dårlig organisert, akkurat det synes jeg ikke, jeg synes faktisk politiet opptrådte veldig bra i kveld etter hva jeg kunne se, men ja, det var mye man måtte gjennom før man var inne på stadion. Men jeg kan ikke skjønne at noen sier det tok en time, det tok oss vel kanskje et kvarter å komme inn. Så var vi ute i veldig god tid som sagt, vi var vel inne på stadion omtrent 45 minutter før kampen. Kampen trenger jeg ikke si så mye om, den har vel alle sett uansett. Men det var en helt okei bortekamp av oss, ikke noe storspill fra noen av lagene, men tett og jevnt og kampen hadde sine sjanser. Jeg ser at dommeren visstnok var elendig, dette var jo helt umulig å se fra min posisjon, men jeg tviler ikke på at linjedommeren gjorde mange feil i kveld. Sånn sett var vi nok heldige, men det skjer også innimellom. Vi kan ikke styre dommeravgjørelser, og en gang går de feilaktig mot oss. Dessverre slik det bare er. Men spillet frem til Keane sitt mål var veldig fint hvert fall. Jeg må også si at Benayoun var banens desidert dårligste, helst håpløs. Misbruker en kjempesjanse alene med keeper ved å somle bort ballen, og fra tribunen så jeg lett at det var et stort problem for laget at han aldri holder bredden. Men jeg er fornøyd med ett poeng borte mot Atletico. Det sikrer oss sannsynligvis gruppeseieren om vi vinner mot Atletico hjemme, og jeg tør vel påstå at vi er garantert å gå videre nå hvert fall. Dessuten var det riktig å småhvile noen spillere frem mot Chelsea-kampen. Stemningen og atmosfæren på Vicente Caldéron var veldig bra. Hjemmefansen sang og hoppet omtrent hele tiden, og holdt stemningen oppe i stor grad. Var veldig gøy å høre på de gangene HELE stadion ble med på de taktfaste ropene, som jeg tror lyder "Atleti! Atleti!" eller noe slikt. Var hvert fall ekstremt høye rop, nesten slik at hele stadion ristet. Synd de bare gjorde det maks 3-4 ganger i løpet av kampen. Jeg tør påstå vi var veldig gode selv, sang omtrent konstant (kunne vært enda mer samstemt av og til, dog) og klappet og hoppet. Til å være en omtrent 3000 fans mot 45 000++ så gjorde vi en veldig god jobb i å heie frem laget vårt synes jeg. Etter kampen ble vi holdt igjen omtrent en halvtime. Tonen mellom Liverpool og Atleticos supportere var ekstremt vennlig, og veldig mange Atletico-fans stod igjen ved siden av vårt felt for å synge sine sanger, synge for Torres, og klappe for oss. Tydelig at de har stor respekt for Liverpool og The Kop, for de virket helt paralysert når vi sang. Så da stod vi der i 20 min kanskje og sang med og for Atletico-fansen. Hele Liverpool-feltet dro blant annet en ekstremt høy versjon av YNWA, noe som førte til at Atletico-fansen som var på vei ut bare stoppet opp og stod og klappet. Da var jeg bra stolt av å holde med denne fantastiske klubben vår. Vi ble som sagt holdt igjen omtrent en halvtime, men de som fryktet for bråk i forbindelse med denne kampen ble nok overrasket for tonen var som sagt ekstremt vennlig. Da vi kom ut av stadion stod mange Atletico-fans og ventet, og bare klappet oss ut og gjennom gatene, og alle sammen slo selvfølgelig til med konstante Torres-sanger. Veldig gøy hvert fall. Ble litt snakk med Atletico-supportere, og mye hilsing. Vennlig gjeng, etter møtet med Atletico og Vicente Caldéron har hvert fall sympatien og respekten min for Atletico blitt større. Men ja, som dere sikkert skjønner var det ekstremt moro å være på kampen, og en stor opplevelse. Uten tvil det største jeg har opplevd fotballmessig, med unntak av første gangen jeg var på Anfield. Det er det eneste som overgår denne turen. Angrer ikke et sekund, og kommer nok til å dra på bortekamp i Europa flere ganger, gjerne prøve å få til en årlig tur. Mine tanker om kvelden. Dere som gidder får lese det, dere som ikke gidder kan heller skippe det og hoppe rett til noen av bildene som kommer under. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fantastisk bra, skulle vært med jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vel, vel. Jeg lovte dere noen ord, og en Hewitt holder alltid ord. Jammen.. Må det være en hel bok hver eneste gang? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vel, vel. Jeg lovte dere noen ord, og en Hewitt holder alltid ord. Jammen.. Må det være en hel bok hver eneste gang? Advarsel ble gitt. If you can't handle it just carry on. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jammen.. Må det være en hel bok hver eneste gang? Jeg vet jo at du ikke har noe å gjøre om kveldene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vel, Points ser på 20 TV-serier og spiller catch up hver natt Lenke til kommentar
KEX Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg gadd å lese hele innlegget ditt, Hewitt. Godt skrevet. Tydelig at du har hatt en flott fotballkveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 1-1. Uavgjort ivertfall Told you so- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Good job Var du også klar over at linjedommeren og dommeren ville bidra så mye til resultatet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Så nettopp sjansene\målene så ja. ex-Tottenham-spillere er imun mot offside. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha. Ihvertfall spissene ja Men med mye mer inspeksjon på første målet til Berba i går, var det faktisk akkurat likt med siste Celtic mann, og så og si onside. Men andre målet var veldig lignende til Keane i kveld ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå