Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dødskjedelig andreomgang, første var grei, fin scoring av Keane. Resultatet er også fair, men må si at linjedommeren i dag er det verste jeg har sett. Feil avgjørelse på både Benayoun og Simao sine scoringer pluss mange andre filleting (+offsideavgjørelser). Feil gult kort på Riera, han detter lett, men ingen tvil at det var kontakt, er bare å se reprisen.

Tror vi tar dem på Anfield, så alt i alt et greit resultat.

BB: Mascherano (big surprise yeah :p)

Lenke til kommentar
BB: Mascherano

Jefecito innlegg også leser jeg det. Deja vu? :D

Men uangjort holder nok, så kan vi se frem til å slå Chelski på brua til helga..

Selvom jeg er litt usikker, må jeg si at jeg håper dere vinner og stopper den hjemmerekorden til Chelsea. Men så er det litt skummelt med dere på topp da. Eller kanskje ikke. Hmmmmm :p

Lenke til kommentar

Får vell lage et lite referat i kveld også.

Kampen preges av mild sagt merkelige dommeravgjørelser. Sum sumarium skulle det vert 2-2 eller 2-3, så resultatet er ikke så halvgali. Synd å gi ifra seg seieren så sent, men gjort er gjort.

Vi er ikke på noen måte avhengig av 3 poeng her.

Er ikke fornøyd med lagutaket. Pennant burde fått spilt etter så god kamp sist.

Regner med Gerrard fikk seg en strekk eller noe siden han gikk ut.

Altså, syns vi gjør en kjempe første omgang, kansje årsbeste. Til og med Dossena er litt i slaget. Andreomgang er stikk motsatt, fly frem og tilbake, verdensmetere i støttepassninger osv.

SKYT!!!!!! Vi hadde ørten muligheter til å avslutte, uten å gjøre nettopp det.

Denne kampen kunne vert vunnet lett i førsteomgang, med et litt anderledes lag på banen.

Lenke til kommentar
- Forsvaret, spesielt Dossena
Og Dossena var ikke så altfor ille i dag heller.

Aner vi indre konflikter og uoverenstemmelser i Pool-leiren?

Jeg sier min mening, så får andre si sin. Jeg mener fortsatt at vi burde satse mer på Insua enn det vi gjør, ettersom jeg tror det er han som spiller fast på venstrebacken om 2-3 år.

Lenke til kommentar
Jeg sier min mening, så får andre si sin. Jeg mener fortsatt at vi burde satse mer på Insua enn det vi gjør, ettersom jeg tror det er han som spiller fast på venstrebacken om 2-3 år.

Nå så jo bare Winydancer 40 minutter, og hvis du så hele kampen tipper jeg du har mest "rett" :)

Edit: Jeg så ingenting av den, så jeg vet ikke om Dossena var god eller ikke, bare så det er sagt ;)

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Bønna er jo pissedårlig. At han bytter Kuyt med med Keane, og ikke Bønna er uforståelig, selv mtp Chelsea kampen. Byttene kom for tidlig. Vi var jo uten Torres, Gerrard, Keane og Alonso det siste kvarteret, mot et lag som allerede hadde styrt hele omgangen. Risikabelt, og jeg vil si at byttene til Benitez ødela for en seier.

Men Agger sine oppspill er det bare klasse over! Håper på Agger-Skrtel når han er tilbake. Det er ikke det samme kruttet i Cara frem og bakover lengre :(

Ellers greit å se at Keane og Gerrard også kan samarbeide.

UEFA bør nok ta et oppgjør med dommerene. Flere tragiske avgjørelser som han blåste, og ikke blåste for idag, for begge lagene.

1-1 var et rettferdig resultat. Da får vi se frem til Chelsea kampen, den bør vi finne, ihvertfall ikke tape.

edit2: Ser at Keane pådro seg en skade, og derfor ble byttet, men forsatt, hvorfor ikke bønna?!

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...