SuKa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 herregud så tragiske dommere. herregud for noen tragiske bytter Benitez gjorde. herregud så tragisk dårlig vi spilte i 2. omg Byttene var ikke tragiske. Seier på søndag er viktigere enn det var med seier i dag. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vel jeg innrømmet det nok. Det var ikke straffe. Når jeg sa "det var straffe" var det nok en test hvor mange som kom til å si at jeg var mongo i hodet, fette dom, håpløs osv. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bønna var UTROLIG dårlig i dag altså. Skuffende uavgjort, legger oss alt for mye bakpå etter pausen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dere fortjente vel ikke mer enn uavgjort ihvertfall Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) en der tc47. Var ganske så tafatt. Men uangjort holder nok, så kan vi se frem til å slå Chelski på brua til helga.. Endret 22. oktober 2008 av Haulan Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dødskjedelig andreomgang, første var grei, fin scoring av Keane. Resultatet er også fair, men må si at linjedommeren i dag er det verste jeg har sett. Feil avgjørelse på både Benayoun og Simao sine scoringer pluss mange andre filleting (+offsideavgjørelser). Feil gult kort på Riera, han detter lett, men ingen tvil at det var kontakt, er bare å se reprisen. Tror vi tar dem på Anfield, så alt i alt et greit resultat. BB: Mascherano (big surprise yeah ) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 BB: Mascherano Jefecito innlegg også leser jeg det. Deja vu? Men uangjort holder nok, så kan vi se frem til å slå Chelski på brua til helga.. Selvom jeg er litt usikker, må jeg si at jeg håper dere vinner og stopper den hjemmerekorden til Chelsea. Men så er det litt skummelt med dere på topp da. Eller kanskje ikke. Hmmmmm Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skal huske den til neste gang Ronaldo "filmer" Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så bare 40 minutter, men har gjort meg disse oppfattningene: + Gerrard i form + Keane mål + Mascherano form + Alonso form + Benitez endelig sparer spillere til en PL kamp - Forsvaret, spesielt Dossena Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jefecito innlegg også leser jeg det. Deja vu? Could be Anyway, han var vår beste. Og Dossena var ikke så altfor ille i dag heller. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) - Forsvaret, spesielt Dossena Og Dossena var ikke så altfor ille i dag heller. Aner vi indre konflikter og uoverenstemmelser i Pool-leiren? Endret 22. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Av det jeg så , så var Dossena faktisk ikke SÅ ille i dag. Men ikke god nok til topp 4 PL lag som jeg ser det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Får vell lage et lite referat i kveld også. Kampen preges av mild sagt merkelige dommeravgjørelser. Sum sumarium skulle det vert 2-2 eller 2-3, så resultatet er ikke så halvgali. Synd å gi ifra seg seieren så sent, men gjort er gjort. Vi er ikke på noen måte avhengig av 3 poeng her. Er ikke fornøyd med lagutaket. Pennant burde fått spilt etter så god kamp sist. Regner med Gerrard fikk seg en strekk eller noe siden han gikk ut. Altså, syns vi gjør en kjempe første omgang, kansje årsbeste. Til og med Dossena er litt i slaget. Andreomgang er stikk motsatt, fly frem og tilbake, verdensmetere i støttepassninger osv. SKYT!!!!!! Vi hadde ørten muligheter til å avslutte, uten å gjøre nettopp det. Denne kampen kunne vert vunnet lett i førsteomgang, med et litt anderledes lag på banen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 - Forsvaret, spesielt Dossena Og Dossena var ikke så altfor ille i dag heller. Aner vi indre konflikter og uoverenstemmelser i Pool-leiren? Jeg sier min mening, så får andre si sin. Jeg mener fortsatt at vi burde satse mer på Insua enn det vi gjør, ettersom jeg tror det er han som spiller fast på venstrebacken om 2-3 år. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Grei kamp. 1-1 er ikke et dårlig resultat. Fornøyd med midtbanen i dag, og morsomt at Keane scorer. Ellers så lyser det vel lang vei av at man sparer seg litt til Chelseakampen, hvilket egentlig er helt ok. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 - Forsvaret, spesielt Dossena Og Dossena var ikke så altfor ille i dag heller. Aner vi indre konflikter og uoverenstemmelser i Pool-leiren? Som sagt så jeg 40 minutter. Og da presterte han ingenting positivt vertfall. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg sier min mening, så får andre si sin. Jeg mener fortsatt at vi burde satse mer på Insua enn det vi gjør, ettersom jeg tror det er han som spiller fast på venstrebacken om 2-3 år. Nå så jo bare Winydancer 40 minutter, og hvis du så hele kampen tipper jeg du har mest "rett" Edit: Jeg så ingenting av den, så jeg vet ikke om Dossena var god eller ikke, bare så det er sagt Endret 22. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fyldig referat kan dere, som TC Callaway indirekte sier, selvsagt også vente dere. Edit: ser tc-en har bursdag.. grattis kiddo! Jeg tenkte meg det Og takker! Håper du ikke var blandt de som ikke fikk se de første 30 min eller noe! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Aye: Må jo også vite hva jeg snakker om, ellers kan jeg se og mene så mye jeg bare vil og fremdeles ha feil Dette kom tikkende inn på mobilen under kampen, fra Hewitt. Endret 22. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Bønna er jo pissedårlig. At han bytter Kuyt med med Keane, og ikke Bønna er uforståelig, selv mtp Chelsea kampen. Byttene kom for tidlig. Vi var jo uten Torres, Gerrard, Keane og Alonso det siste kvarteret, mot et lag som allerede hadde styrt hele omgangen. Risikabelt, og jeg vil si at byttene til Benitez ødela for en seier. Men Agger sine oppspill er det bare klasse over! Håper på Agger-Skrtel når han er tilbake. Det er ikke det samme kruttet i Cara frem og bakover lengre Ellers greit å se at Keane og Gerrard også kan samarbeide. UEFA bør nok ta et oppgjør med dommerene. Flere tragiske avgjørelser som han blåste, og ikke blåste for idag, for begge lagene. 1-1 var et rettferdig resultat. Da får vi se frem til Chelsea kampen, den bør vi finne, ihvertfall ikke tape. edit2: Ser at Keane pådro seg en skade, og derfor ble byttet, men forsatt, hvorfor ikke bønna?! Endret 22. oktober 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå