Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sluttet tidlig på jobb i dag for å få tid til kampen, men allikevel klarte jeg å glemme den. Ser ikke ut til at jeg glipp av så veldig mye though. :ermm:

8181943[/snapback]

Samma her, jeg glemte det, men det virker ikke som om jeg tapte mye på det...

8183288[/snapback]

Er det den store "glemme kampen dagen"? Den passerte stille forbi her også :roll:

Lenke til kommentar

Vær glade for det. Dårlig fotball har fått en helt ny betydning. Jeg har iallfall ikke sett en så dårlig fotballkamp hvor begge lag har vært så ræva på evigheter. 90 minutter føltes som fem timer, og hadde det ikke vært for at det var 0-0 og at Liverpool dermed kunne scoret og vunnet, hadde jeg skrudd av for lenge siden.

Lenke til kommentar

Hva tror dere om utsettelsen av byggingen i Stanley Park.. Jeg tror det er bra at Gillett og Hicks vurderer større stadion, når vi først skal bygge ny stadion kan vi ligge godt bygge 75-80000 plasser i stedet for 61000.. Vi kan vel ikka ha mindre stadion enn United? :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hva tror dere om utsettelsen av byggingen i Stanley Park.. Jeg tror det er bra at Gillett og Hicks vurderer større stadion, når vi først skal bygge ny stadion kan vi ligge godt bygge 75-80000 plasser i stedet for 61000.. Vi kan vel ikka ha mindre stadion enn United? :p

8186483[/snapback]

Mindre fans, så hvorfor ikke :p

Lenke til kommentar
Mindre fans, så hvorfor ikke  :p

8190244[/snapback]

Vi er kanskje i mindretall, men det stopper oss ikke i å være de beste. ;)

8191381[/snapback]

Nå skal vi ikke ta den diskusjonen. Men fra et objektivt synspunkt mener jeg bestemt at Toon army er klart best.

Lenke til kommentar
Enig. Du merker jo stor forskjell fra gravplassatmosfæren på OT og den fantastiske stemningen på Anfield, spesielt i europakampene  ;)

8193711[/snapback]

Og du har vært både på OT og Anfield? Jeg er ihvertfall meget uenig i hva du sier om OT, for når jeg var der bare for noen uker siden var stemningen helt fantastisk.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Enig. Du merker jo stor forskjell fra gravplassatmosfæren på OT og den fantastiske stemningen på Anfield, spesielt i europakampene  ;)

8193711[/snapback]

Og du har vært både på OT og Anfield? Jeg er ihvertfall meget uenig i hva du sier om OT, for når jeg var der bare for noen uker siden var stemningen helt fantastisk.

8195611[/snapback]

 

Joda, var satt litt på spissen, men poenget var at stemningen på Anfield på sitt beste kan nå høyder publikumet på OT bare kan drømme om.

 

Men OT har jo selvsagt stort potensiale med sine 76 000 ;)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt uten grunn at Anfield blir beskrevet som en av de arenaene med mest trøkk? Sier ikke at OT har dårlig stemning, antageligvis tvert i mot, men den er jo mye større og mindre intim enn det Anfield er.

 

United sine bortefans har vært veldig bra i år, de synger jo konstant.

Lenke til kommentar
Enig. Du merker jo stor forskjell fra gravplassatmosfæren på OT og den fantastiske stemningen på Anfield, spesielt i europakampene  ;)

8193711[/snapback]

Og du har vært både på OT og Anfield? Jeg er ihvertfall meget uenig i hva du sier om OT, for når jeg var der bare for noen uker siden var stemningen helt fantastisk.

8195611[/snapback]

 

Joda, var satt litt på spissen, men poenget var at stemningen på Anfield på sitt beste kan nå høyder publikumet på OT bare kan drømme om.

 

Men OT har jo selvsagt stort potensiale med sine 76 000 ;)

8195981[/snapback]

Herregud for noe tull. Måler man lydnivå slår nok Anfield og the kop Old Trafford, men fansen til United er enestående når det gjelder støtte til alle deler av laget. Jeg kunne her nevnt spillere som har vært backet opp over flere år med skader og suspensjoner, men jeg gidder ikke siden dere vet hva jeg prater om (kanskje ikke du da Benitez). Andre er F.eks Forlan som aldri ble latterligjort av publikum, selv om mannen var evneveik tidvis. Å vi håner ikke våre egne spillere eller managere (houllier), jeg nevner i forbifarten kallenavnet Bruno på Heskey. I tillegg kan hvertfall ikke jeg minnes at Redknapp ble sunget etter når han opplevde sitt skademareritt.

 

Jeg sier ikke at noen fans er bedre enn andre her siden diskusjonen er dødfødt, bare dementerer bullshit.

 

Forøvrig har jeg vært på både Anfield og Old Trafford.

 

Hyrlen out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...