guttorm Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uenig. Vi har en potensiell klasseback i Insua og invistere viktige millioner i en verdensklasseback når vi muligens har en allerede i klubben ser jeg ingen poeng i. Høyrebacken er jeg enig i. Arbeloa har gjort sakene sine meget bra så langt i år, men vi trenger ny kraft på den posisjonen, Degen er jo bare et eneste skadehelvete. Rafinha ønsker jeg meg på høyrebacken og har gjort det en stund nå. Det hjelper ikke noe særlig da Rafa bruker år og dag på å fase ham inn på laget, forøvrig er jeg helt enig med deg. Skal han være så trangsynt at han trommer Dossena igjennom bare for han har kjøpt han, provoserer meg en del! Kan aldri tenke meg at Insua vil spiller dårligere en Aurelio/Dossena, så en må bare få ham ut på banen. Dette er det absolutt viktigeste fremover, men det ser ikke ut til å skje. (Han var ivertfall på benken sist da) Mja, vi har jo tilnøds Carra vi kan kjøre ut på høyre ved krise. Når det er sagt har vi ikke flust i midtstoppere heller om dagen, sånn at et reelt alternativ må på plass. Som du sier, Degen har vi sett lite til. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skulle hatt mailaddressen til Rafa Vi må huske på at Dossena er ingen dårlig spiller, han passer bare ikke inn, det er problemet. Han spiller på en av verdens beste landslag og det sier vel sitt, men så er det om han passer inn i Engelsk fotball og det tror ikke jeg han gjør, i hvertfall ikke per dags dato. Blir for pinglete og lite aggressiv defensivt og forferdelig dårlig press på ballfører. Insua har alle de kvalitetene. Han var god mot både City og Tottenham i PL i fjor, og meget god i Preseason. Nå håper jeg Rafa "overrasker" oss og hiver Insua inn mot lagene etter Chelsea kampen. Noen som la merke til at han faktisk var på benken mot Wigan? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sorry for dobbeltpost, må likevel bare slenge ut noen bilder fra de to siste kampene. Og ja det er selvfølgelig HQ eller med andre ord bakgrunnsmateriale Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Noen som la merke til at han faktisk var på benken mot Wigan? (Han var ivertfall på benken sist da) Skulle hatt mailaddressen til Rafa Vi må huske på at Dossena er ingen dårlig spiller, han passer bare ikke inn, det er problemet. Han spiller på en av verdens beste landslag og det sier vel sitt, men så er det om han passer inn i Engelsk fotball og det tror ikke jeg han gjør, i hvertfall ikke per dags dato. Blir for pinglete og lite aggressiv defensivt og forferdelig dårlig press på ballfører. Insua har alle de kvalitetene. Han var god mot både City og Tottenham i PL i fjor, og meget god i Preseason. Nå håper jeg Rafa "overrasker" oss og hiver Insua inn mot lagene etter Chelsea kampen. Jeg mener forsatt Dossena kan bli bra, litt tidlig å avskrive han. Men vi har ikke råd til feilene Aurelio og Dossena gjør. Altfor mye står på spill, nå har dette skjedd i 2 kamper på rad at målene kommer imot pga at høyreback ikke gjøre jobben. Jeg sier ikke at de skal stoppe alt som kommer, men de gjør grove feil, det er problemet. De får finne formen utenfor banene, og må settes ut av troppen når de ikke er gode nok. Så ja, *calling Raffa*. Har sagt dette lenge nå, håper det skjer noe snart Skal ærlig innrømme at jeg ikke har alverdens kunnskap om Insua, men han har spilt bra når han har fått prøvd seg, da burde det ikke koste noe særlig å la han slippe til. Ivertfall med tanke på hvordan det har vert i det siste. Edit: Fine bilder. Liker spesielt det med Torres sin rygg, Gerrard og Riera med hevet arm å knyttet neve! Endret 21. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Faen, ser på liverpool.no at kampen mot Pompey ikke vises på norsk tv:( Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er ikke så krise da. Håper vi slå Chelski på søndag! Da vil uka være berget. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå har Liverpool-fansen begynt å komme til Madrid, traff mange i dag. Merker at det begynner å nærme seg kamp nå, stemningen i hele byen stiger og mer og mer snakk om kampen og mellom de to supportergruppene. Atletico-fansen som jeg har truffet har vært veldig hyggelige og imøtekommende. Var på både Santiago Bernabeu og Vicente Caldéron i dag. Omvisning på Santiago, som var kult å se, men Real må jeg ærlig si jeg gir blanke i. På Vicente var det ikke noen omvisning, men vi fikk i det minste gått litt rundt stadion, sett inn på banen og gått i klubbshoppen. Kjøpte meg en langermet Atletico-drakt med Luis Garcia som 1) fin souvenir herfra, 2) min hyllest til Luis Garcia og 3) drakt av laget jeg sympatiserer mest med i Spania. Kjøpte også en liten "Atletico v Liverpool"-pakke med kampskjerf og -t-skjorte. Gleder meg noe umenneskelig til i morgen. Men først får vi se på kampene i kveld. Vet at de sender Juventus - Real her, får se om de sender Man Utd - Celtic også. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hewitt, you're one lucky guy. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sitter med tårer i øyekroken etter å ha sett et halvtimes intervju med nevnte Luis Garcia. Det ble filmet i går eller i dag. Veldig rørende altså. Mye kos fra e-season i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Faen, ser på liverpool.no at kampen mot Pompey ikke vises på norsk tv:( Three Lions, here I come. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hewitt, you're one lucky guy. Han jobbet en del for det da Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Høres herlig ut Hewitt! Jeg misunner deg! Ta mye bilder, og full oppsummering when your back! ;D Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ¨'Ta mye bilder, og full oppsummering when your back! ;D Tar det som gitt Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som tør å tippe utfallet på kampen eller? Tipper 2-1 til oss jeg:) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som tør å tippe utfallet på kampen eller? Tipper 2-1 til oss jeg:) Slenger med på den. Kuyt og Gerrard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 1-1. Uavgjort ivertfall Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 2-3 til Liverpool. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vist Aguero ikke spiller så tror jeg vi kjører kampen, og vinner ganske lett. Spiller Aguero kan det fort bli et annet kampbilde. SÅ god er den gutten. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Syns vi skal starte med 2 spisser i dag, men tipper det blir Keane alene på topp, med Gerrard i en meget offansiv rolle. Må regne med minst 1 mål i mot, for Aurelio er tilbake i troppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå