Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øl før/etter kampen hvis du skal på puben, Erlend? :D

Og ja, Luis skal hedres når han returnerer til Anfield. Jeg håper virkelig The Kop følger opp det og synger for ham av og til. Når jeg ser rundt på for eksempel RAWK så ser jeg at omtrent alle er positive til Garcia og savner ham, og det han har gjort og sagt i ettertid av overgangen hans har jo omtrent sikret ham legendestatus, så jeg tror han kommer til å få en veldig god mottakelse. Og jeg kommer definitivt til å være med på det. Kommer nok til å kjøpe meg en Atletico-drakt før jeg reiser herfra, og da håper jeg å kunne få Luis bakpå. Var litt i byen i dag, og fant en butikk som hadde Atletico-drakt, men var litt i overkant dyrt synes jeg ... Men får se. En annen ting er at det er litt småvanskelig å få kjøpt med trykk på i og med at det knapt er en kjeft her nede som kan engelsk. :D Men håper jeg får kjøpt en drakt med ham, som en souvenir herfra og som en slags hedring av ham, siden jeg aldri fikk somlet meg til å kjøpe en Liverpool-drakt med Luis Garcia bakpå når han var her.

Lenke til kommentar

Deilig å kunne møte Atletico uten å ha 3 poengspresset på oss, selv om det kansje er under press vi spiller best.

Jeg forventer vell egentlig seier, og går for 3 poeng. Det skal sies at jeg heller ikke blir forundret om vi går på sesongens første tap.

Veldig åpen kamp, det blir knalltøft. Usikker på strategien til Benitez her, men om han gjør som tidligere kan vi fort få en 0-0 kamp. (da skulle jeg vell ha dekket det meste :p ) Ponget er at jeg håper på seier, men tap eller uavgjort kan fort bli en realitet.

Gleder meg sinnsykt til CL kveld igjenn, det er bare så nr 1.

Håper dere som er nede å ser kampen får en super opplevelse :)

Jeg reiser på jobb og er ute nesten hele det tette kamp programmet, lite kjipt! Får sett returkampen mot Atletico da heldigvis. Så jævla typis at de landskampene skal komme når jeg har plenty fri :( Misser 4 kamper.

Lenke til kommentar

Høres dritt ut guttorm. Hos meg er det helligdag hver eneste gang Liverpool spiller.

Hvis Torres kan spille:

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Mascherano - Riera

Torres - Keane

Reina

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Hvis Torres ikke rekker Chelsea:

Reina

Pennant - Gerrard - Mascherano - Riera

Kuyt - Keane

Reina

Alonso - Mascherano

Kuyt - Gerrard - Riera

Keane

Lenke til kommentar

Leste et eller annet sted i dag om at Benitez bekreftet interesse for Zaki. Sikkert tatt ut fra lufta, men det er jo ikke helt ukjent at vi er interessert i spillere som spiller bra og scorer mot oss! (les Crouch + Keane)

Selv har jeg sans for Zaki, og skulle gjerne hatt ham istedenfor Keane. Tror imidlertid ikke dette kommer til å skje når vi har brukt så mye penger på nettopp Keane, så vil det være lite sannsynlig at vi vil bruke penger på enda en spiss pr dags dato. Dessuten skulle visst også City være interessert, og da blir det vel i så fall penga som rår...

Lenke til kommentar

Zaki har åpnet fantastisk, men så fort andre lag begynner å pakke ham inn, tror jeg han vil slite mer.

Jeg for min del blir ikke våt i nikkersen av at han har puttet 7 mål så langt, det gjenstår å se hvor god han er.

Uansett så tror jeg Keane vil blomstre når han får litt mer tid og selvtilitt.

Desuten er det ikke fremover på banen vi skal ha fokus på nye spillere. Vi trenger venstreback, kansje til og med høyre.

Lenke til kommentar
Vi trenger venstreback, kansje til og med høyre.

Uenig. Vi har en potensiell klasseback i Insua og invistere viktige millioner i en verdensklasseback når vi muligens har en allerede i klubben ser jeg ingen poeng i. Høyrebacken er jeg enig i. Arbeloa har gjort sakene sine meget bra så langt i år, men vi trenger ny kraft på den posisjonen, Degen er jo bare et eneste skadehelvete. Rafinha ønsker jeg meg på høyrebacken og har gjort det en stund nå.

Lenke til kommentar

Sier ikke neitakk til store sterke Zaki forann store sterke HEskey!

Men uansett ønsker jeg egentlig ingen, vi har noen enorme spisstalenter på vei opp (Pacecho, Nemeth), og vi å begynne å starte å satse litt på talenter! Vi ser reglene skjerpes angående hjemmelagde spillere, og de vi har må få lov til å utvikle seg. Vi ser f.eks Danny Guthrie, god for Newcastle igår, samt han presterte klassekamper på rekke og rad ifjor.

Så fort spillere for lov til å vise hva de er god for vokser de. Etter min mening er dette tidspunktet for å la INsua vise hva han kan. Selvsagt ikke mot Chelsea / At. Madrid, men i de kommende kampene mot WBA, Fulham, Bolton.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Hahahah, ligger en fem minutters videosnutt med han impressionist-fyren på e-season ticket. Først tar han Rafa, Stevie, Carra, Crouch og så Alonso. Etter det så er det et lite intervju med han selv. Nå er alle fantastiske, til og med Alonso :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...