Liddell Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Skadet ellever Chelsea og Liverpool: ------------Cech------------ Bosingwa--Carvalho--Skrtel-- A. Cole Babel-----Deco-----Essien-----J.Cole ---------Drogba-----Torres-------------- Subs: Aurelio, Ballack, Degen. Endret 19. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg håper på hjelp fra vår *gode* nabo neste helg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Sterkt lag det der, tittelutfordrer! Blir noen spennende kamper fremover nå, da får vi se hvor sterk troppen egentlig er. Endret 19. oktober 2008 av OlaTK Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Herlig med seier i går! Og herlig at det går ann å se fotballkamp hos dama! Og herlig at biografiene til Gerrard og Carra lå og venta på meg når jeg kom hjem! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Herlig med seier i går! Og herlig at det går ann å se fotballkamp hos dama! Og herlig at biografiene til Gerrard og Carra lå og venta på meg når jeg kom hjem! Livet er herlig Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 En herlig dag Erlend rett og slett ^^ Igjen morsomt at vi viser at vi vinner uten Torres, selvom den satt langt inne. Uansett, vi scorer 3 mål uten at Gerrard og Torres netter. Huh.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mitt hete tips før kampen er for øvrig at Atletico Madrid kommer til å få en spiller utvist. Da bør vi helst ha Alonso med på laget Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mitt hete tips før kampen er for øvrig at Atletico Madrid kommer til å få en spiller utvist. Da bør vi helst ha Alonso med på laget Siden jeg var på tyrefekting i dag: Ja, Alonso er lagets matador, som bringer ut det aggressive i oksene (motstanderne) med sine røde kappe (drakt). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Skadet ellever Chelsea og Liverpool: ------------Cech------------ Bosingwa--Carvalho--Skrtel-- A. Cole Babel-----Deco-----Essien-----J.Cole ---------Drogba-----Torres-------------- Subs: Aurelio, Ballack, Degen. Deco er ikke skadet ihvertfall. Ser heller ikke at Bosingwa er skadet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Herlig med seier i går! Og herlig at det går ann å se fotballkamp hos dama! Og herlig at biografiene til Gerrard og Carra lå og venta på meg når jeg kom hjem! Livet er herlig Er det vettu, spesielt hvis man ser bort fra skolehelvette.. Også er det bare to uker til jeg er i Liverpool for Atleticokampen også! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 22.10 - At. Madrid - Liverpool 26.10 - Chelsea - Liverpool 29.10 - Liverpool - Portsmouth 01.11 - Tottenham - Liverpool 04.11 - Liverpool - At. Madrid 08.11 - Liverpool - West Brom 12.11 - Tottenham - Liverpool 15.11 - Bolton - Liverpool Hihi. Tett program fremover. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hahaha. :!: :!: Fy faen i svarte helvete så bra! Den der med Rafa var egentlig ikke så knall, men Gerrard, Owen og Crouch var absolutt fantastisk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Seriøst? Jeg syns Rafa faktisk var en av de beste! I tillegg til Gerrard og Crouch! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Den der med Rafa kunne til og med jeg gjort Den var litt mer morsom andre gangen jeg så den, siden det var vanskelig å forstå hva han egentlig snakket om. Gerrard og Crouch var så ekstremt bra at jeg har ikke ord. Edit: (måtte slenge på en smiley) Endret 20. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Haha, seriøst, Gerrard sin var ikke mulig en gang. Den var syk Og ja, Crouch sin fikk meg til å le som faen som han som filmet gjorde! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har sett den noen ganger til nå (Stevie-delen) og det er helt vanvittig. Han får utrolig nok til den der lille "klynkinga" Gerrard har foran hver setning og måten han sier "but" på. Sjukt. Stående applaus altså Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Haha, har sett videoen 5 ganger nå minst Gerrard delen er så bra at det er nesten ikke å le av en gang siden du må høre den skikkelig! Crouch sin er bare så jævlig tidig, fordi jeg har alltid stusset på måten han snakker på [/url] Hihi Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe, Ricky Gervais eier jo. Må seriøst legge meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå