Jefe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det spørs om Babel blir 100% til kampen da. Laget til Winy er bra det og skulle ikke forundre meg om Rafa stiller sånn (bare uten Insua desverre). Jeg håper på en vanlig 4-4-2. Fordi denne kampen burde og kan vi vinne. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Insua (Aurelio) Pennant - Gerrard © - Mascherano - Riera Kuyt - Keane Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg synes vel strengt tatt ikke nødvendigvis dette er en kamp vi burde vinne sånn sett. Ja, Liverpool går jo så klart for seier i hver kamp vi spiller, og vi er et bedre lag enn Atletico, men bortekamp mot Atletico på Vicente Calderon, der jeg kan garantere at stemningen kommer til å bli sjuk, er ekstremt vanskelig. Er litt det utgangspunktet lag har når de kommer til Anfield - de frykter arenaen vår og atmosfæren som er der. Og vi kommer nok til å merke at kampen blir spilt på Vicente, for å si det slik. Laget jeg håper på: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Babel/Pennant - Gerrard - Mascherano - Riera Kuyt - Keane Laget jeg tror det blir: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio Alonso - Masche Kuyt - Gerrard - Riera Keane Men egentlig er begge to lagoppstillingene veldig bra når det er bortekamp i Europa, når man legger til grunn at vi mangler Torres. Vi er fullt kapable til å slå Atletico borte. Tar vi poeng på Vicente tror jeg vi vinner gruppa, for vi kommer til å slå Atletico på Anfield, det er jeg rimelig sikker på. Mitt hete tips før kampen er for øvrig at Atletico Madrid kommer til å få en spiller utvist. Ellers, er i Madrid nå. Ser ut til å være en grei by, om enn litt svær. Men har ikke fått vært i sentrumsområdene helt enda, skal ned dit nå snart og i morgen. Gleder meg noe svartefaen til kampen på onsdag. Før den tid skal vi på tyrefekting og omvisning på Santiago Bernabeu, og shoppe masse. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Liverpool-spillerne er jo vant med ganske sjuk steming (hint Anfield) Det jeg er redd for, er sjansesløsingen til Keane om han spiller på topp alene. Hvis vi spiller i en 4-2-3-1 med han på topp så får han putte ballen i mål snart. Han er jo like ille som Kuyt var i fjor. Og ja, denne kampen burde vi vinne. Som sagt, vi er et bedre lag enn dem, og det hadde vært perfekt å ta 3 poeng mot dem på Vicente, før vi avgjør gruppa med seier hjemme også. Men, det er jo sjelden alt går perfekt, så vi får se Endret 19. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 fytttikatta, stoke 2-1 spurs ! fantastisk Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 fytttikatta, stoke 2-1 spurs ! fantastisk For en kamp det var! 2 røde kort, 2 straffer, flere skader.. helt villt jo Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bare jeg som får den normale følelsen av at Spurs sin rekke uten seier ender den 1. November? Ville vert så sinnsykt vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hull fortsetter og imponere da. Ny seier idag. Litt skremmende Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hull imponerer ja, men de har ikke stall nok til å fortsette slik sesongen ut. De ender kanskje opp på 5-7 plass. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 5-7? Tviler. Tror det blir 9-10. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hull fortsetter og imponere da. Ny seier idag. Litt skremmende Hull over United på tabellen! Det er ikke skremmende, mer moro spør du meg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Neh, de har guts nok til å kjempe seg til europacup denne sesongen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hull tre neste møter: WBA(b) der vinner de. Så hjemme mot Chelsea og borte mot United. Forhåpentligvis så stjeler de noen poeng mot de to sistnemte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dette ble jo ren Hull tråd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dette ble jo ren Hull tråd Hele 6 innlegg om Hull. Oi oi Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Helt fantastisk god til å mime han der. Sykt rått Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gleder meg vilt til kampen på søndag. kan vi bryte Chelseas rekke uten tap på Stamford Bridge? Cech, Bosingwa, Carvalho, Deco, J.Cole, Drogba, A.Cole, Essien og Ballack er usikre/ute til kampen, mens Babel, Degen, Skrtel, Aurelio og Torres er i samme situasjon for oss. Med tanke på skadene er det utvilsomt fordel oss, men å score på brua blir vanskelig. Håper at Keane kan gjøre som Torres gjorde i sin første kamp mot Ambramovitsj' menn, å score et nydelig mål Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, du kan jo sette opp et knallsterkt lag av skadelistene til Pool og Chelsea foran kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå