Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Skrtel er tilbake jeg.

Agger er bra fremover ,men ser litt trygg ut bakover.

Dossena han gjør så og si ingenting bra. Sett på Insua.

Kuyt er selfølgelig god:D som vanlig mener jeg

Pennant spiller veldig bra, kommer til mange innlegg.

Men vi må slutte å måtte komme under før vi våkner. kan ikke klage på tidligkamp i dag heller.

Digg med 3 poeng da.

Hvis du bruker flere mellomrom ser det enda bedre ut. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Denne setningen gav lite mening. Antar du mener "utrygg bakover", eller "lite trygg bakover".

Uansett, må vi huske at han ikke har spilt førstelagsfotball på veldig lenge, så å dømme ham etter denne kampen blir ikke riktig.

Danmark spiller vel førstelagsfotball?

Lenke til kommentar

Denne setningen gav lite mening. Antar du mener "utrygg bakover", eller "lite trygg bakover".

Uansett, må vi huske at han ikke har spilt førstelagsfotball på veldig lenge, så å dømme ham etter denne kampen blir ikke riktig.

Danmark spiller vel førstelagsfotball?

Absolutt. Danmark er jo gode for tiden. Men han har ikke spilt med lagkameratene i Liverpool på lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Neste helg blir skummel. På brua mot Chelsea(who else) mens United tar poeng mot Everton.(sannynligvis, Neville hjelper sikkert så godt han kan.)

Lenke til kommentar

Ser at Raste har ankommet Old Trafford ja ;)

EDIT:

- Og så var det taklingen på Alonso, hvor jeg mener at Valencia tok ballen. Jeg følte det andre gule kortet var strengt idømt.

:!: Steve Bruce, hold kjeft da mann, før du dummer deg noe mer ut.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Ser at Raste har ankommet Old Trafford ja ;)

EDIT:

- Og så var det taklingen på Alonso, hvor jeg mener at Valencia tok ballen. Jeg følte det andre gule kortet var strengt idømt.

:!: Steve Bruce, hold kjeft da mann, før du dummer deg noe mer ut.

Steve Bruce er da helt ute og kjører!

Lenke til kommentar

Ja mente utrygg bakover. sorry...

Lenke til kommentar
Morsomt hvor mange som plutselig digger Kuyt nå. På samme tid i fjor ville nesten alle her inne at han skulle dra

Bla igjennom tråden, jeg har ivertfall aldri kritisert mannen. Derimot har jeg sagt det er vansklig å kritisere han med tanke på arbeidsinnsatsen han legger ned. Som jeg sa tidligere, de 2 målene unner jeg ham noe så jævlig!

Edit: Sist kamp var det noen som ville ha strupen kappet, men det taler jo egentilg bare for IQ`en på han som skriver.

Det er vel omtrent første gang jeg må si meg fornøyd med byttene til Benitez. Har han satset så offensivt noen gang før?

Det samme slo meg, herregud for en satsning fremover. Itillegg gjorde innbytterene det meget bra!

Det er ikke uten grunn at det stod "Pennant" med sprittusj på ølglasset mitt sist jeg var på byen. Det ser jammen ut som om jeg må gjenta bedriften. Er det rart gutten er yndlingsspilleren min?

Så snart han legger fra seg de hodeløse taklingene, direkte en trussel for laget noen ganger. Han kan pådra seg et rødt kort, samtidig som ballen er på den andre siden av banen. Med andre ord, fullstendig unødvendig!

På tross av det, han var vår beste spiller i dag, fatter ikke hvordan han kan dra fram det spillet etter å ha vert så fullstendig satt ut av troppen.

In the end. Vi skal være sjele glade for at Dossena ikke får et rød kort, idiot takling!(ikke ulikt City spilleren som blir utvist)

På tide med nytt blod på venstre back!

Good Night, walk on!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Forstår ikke all hausinga av Pennant. Han gjør vell 3 gode innlegg i hele kampen?

Virker som han er livredd for å sette fart med ball i bena. Han gjør enormt mange feilvalg, vender opp alt for ofte når vi har spillere i boksen. Men for all del, han jobber hardt og gjør en god kamp. Men per dags dato ser jeg 10 av 10 ganger Dirk Kuyt på høyrevingen vår vist vi er skadefrie.

Vi gjør en sterk kamp, men vinne mye takket være Riera, Kuyt og offansive bidrag fra Daniel Agger. Agger gjør en helt fantastisk kamp offansivt! Vinner alle duellene han kommer i på cornere/Frispark, og skaper mange farlige situasjoner. Defansivt er det annledes, men det kommer seg etter hvert! HERLIG å ha vår spillende midstopper tilbake!

Håper på dette laget mot At. Madrid:

-------------- Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Insua

--------- Alonso - Masche ---------

Kuyt ------- Gerrard -------- Riera

-------------- Keane

Dette blir en sinnsykt vanskelig bortekamp, og vi må ha våre herlige argentiner på banen for å drepe kampen for Aguero. Og Dossena MÅ ut. for all del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...