Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Classy? Tror du misforstod meg LITT.. Er usaklig å komme med det som ble nevnt i de innleggene jeg kommenterte, men når jeg sier at man blir "sukk" når man hører Pool-publikum/supportere rope "Keano, Keano", så er ikke det særlig usaklig. Er da vel tydelig at jeg som Pool-supporter ikke er SÅ begeistret over at tilropet er ganske så lik Man Utds "Keano, Keano"-rop. Man skulle tro at det er noen Man Utd-supportere som har villet seg innad publikum på Anfield.. Er bare det. Men, la oss ikke ripe opp i det der. Begge Keane er/var klassespillere. Udiskutabelt det, vil jeg si.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Classy? Tror du misforstod meg LITT.. Er usaklig å komme med det som ble nevnt i de innleggene jeg kommenterte, men når jeg sier at man blir "sukk" når man hører Pool-publikum/supportere rope "Keano, Keano", så er ikke det særlig usaklig. Er da vel tydelig at jeg som Pool-supporter ikke er SÅ begeistret over at tilropet er ganske så lik Man Utds "Keano, Keano"-rop. Man skulle tro at det er noen Man Utd-supportere som har villet seg innad publikum på Anfield.. Er bare det. Men, la oss ikke ripe opp i det der. Begge Keane er klassespillere. Udiskutabelt det, vil jeg si.

Konsentrert deg om fotballsko du. :p

Lenke til kommentar

Giallorossi, hehe. Ja, er vel det beste. :thumbup:

tc47, ja. Er uansett lite vits å være uenig i noe vi begge er enig i.

HERLIG å se Kuyt være i så god form som det han er i.

Ser på Man Utd-kampen nå, som muligens ser ut til å bli en forferdelig dag/kveld for West Brom...

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si.

Savner Skrtel.

Agger driter seg fullstendig ut. Men er igjenn rå i utlikningen, klasse raid før han slår passningen til Kuyt.

Håpløst av forsvaret vårt når de får sitt andre, målet er flott og alt, ingenting å si på det. Vi har 2 man på han, alikevell får Valencia slått inn, klønete og håpløst.

Håper inderlig at Insua starter neste gang, det blir bare verre og verre. Kansje vi kan konvertere Agger til å spille back, hadde vert noe det.

Herlig spill av Pennant, imponerer meg stort med tanke på hvor lite han har spilt. Her vil jeg kritisere spissene våre litt. Pennant slo inn i 16 meteren utallige ganger, hver gang manglet vi folk i feltet. Pennant tar noe tankeløse taklinger av og til, jeg missliker det sterkt. Han har det for vane å få kort, enten det er gult eller rød.

Kuyt scorer 2, er fantastisk i dag, og jeg unner han det så jævlig.

Gerrard var dårlig(igjenn, skuffende)Carra var god bak i dag.

Bra bytter, hærlig finte av Zhar før passningen til Kuyt.

Har ikke tid å skrive mer, vi snur igjenn, bra jobbet. Men etter pulsen og nervene mine å dømme, bør vi avgjøre tidligere! Vi har forsatt mye å gå på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Shoo, det var ikke meningen å si Keano. Meget unnskyld. -.-

Kall han hva du vil du. ;)

Om du øsnker å kalle han Pink Fandango så er det lov til det.

Lenke til kommentar
Har ikke tid å skrive mer, vi snur igjenn, bra jobbet. Men etter pulsen og nervene mine å dømme, bør vi avgjøre tidligere! Vi har forsatt mye å gå på.
Skjønner hva du mener - hadde vært deilig med en kamp der man ikke har nervene i halsen i 90 minutter + overtid
Lenke til kommentar

Hihi, ja. Jeg liker ikke at Manchester United ikke skal hete ManU, og at man ikke får kalle Keane for Keano. ^^ Men men, history class awaits..

Dossena var elendig ja. Hver eneste kamp han spiller, driter han seg grundig på leggen. Gjør noen gode ting iløpet av kampen, men alt i alt er han altfor dårlig offensivt, og elendig defensivt.

Lenke til kommentar

Det er vel omtrent første gang jeg må si meg fornøyd med byttene til Benitez. Har han satset så offensivt noen gang før? Selv om vi ligger under på hjemmebane? Som regel bytter han bare en spiss med en annen, mens han i dag tok ut begge backene våre!

Morsomt hvor mange som plutselig digger Kuyt nå. På samme tid i fjor ville nesten alle her inne at han skulle dra. Morsomt at vi for femte gang denne sesongen snur en kamp vi ligger under til seier. "Morsomt" at det alltid er takling på Alonso som fører til rødt kort. Morsomt med tre nye poeng. :)

Lenke til kommentar

Mye morsomt idag ja. Morsomt at jeg er enig i alt med deg. Kuyt begynner å finne tilbake hva han var i Nederland. Såklart tilig å si det, men skuddene hans ligner på en angriper's skudd i det siste.

Likte absolutt også at Pennant var god++ idag, og lurer på hva Rafa gjør til neste kamp (eller når Torres er tilbake). Tror neppe han setter ut Kuyt til fordel for Pennant. Det eneste jeg kan tenke meg er at han setter ut Keane(o), og setter Kuyt på spiss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
og alle som er scum supportere kan kjøpe ei fin gave til ca. alle dommere i PL ..(minus en)[/quote]

Ber deg å se på denne kampen.

Sånn da?

:tease:

Lenke til kommentar

Gleder meg til Skrtel er tilbake jeg.

Agger er bra fremover ,men ser litt trygg ut bakover.

Dossena han gjør så og si ingenting bra. Sett på Insua.

Kuyt er selfølgelig god:D som vanlig mener jeg

Pennant spiller veldig bra, kommer til mange innlegg.

Men vi må slutte å måtte komme under før vi våkner. kan ikke klage på tidligkamp i dag heller.

Digg med 3 poeng da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...