Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk henta opp! Nå fikk jeg ikke sett kampen, satt på tog til Torp, men holdt meg oppdatert via WAP og meldinger fra Jefecito innimellom. Sjekka når jeg gikk av toget, da var det 1-2 til Wigan. Så kom jeg inn på Torp, gikk på dass og fikk opp PC-en og da var det jammen meg 3-2! :D

Har ikke ord, herlig og fantastisk viktig. Men selv om jeg er dritglad nå, så er jeg samtidig litt forbanna over at vi må gjøre det så hinsides spennende hele tiden om dagen ... Vi må avgjøre tidligere! Men så lenge vi vinner, så skal vel ikke jeg klage. Vi er fortsatt på toppen av tabellen sammen med Chelsea og vi er fortsatt ubeseiret i alle turneringer så langt i år, man kan jo nesten ikke klage på det. :D Men likevel, det må litt skjerpings til.

Men ja, er nå på Torp og venter på flyet til Madrid som går om et par timer. Gleder meg som en vill okse til kampen på onsdag. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke uten grunn at det stod "Pennant" med sprittusj på ølglasset mitt sist jeg var på byen. Det ser jammen ut som om jeg må gjenta bedriften. Er det rart gutten er yndlingsspilleren min?

Ja, det er litt rart. Men ja, hver har sin yndling, eller hva? :thumbup: Må forøvrig innrømme at Pennant fortjener å få flere sjanser.

Ellers må jeg innrømme at Benjanoon virket kvikk og god etter innhoppet.

HERLIG og DEILIG med nok en 1-måls seier!

Solomon Kalou: "And in the end, we have two points.."

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Det er ikke uten grunn at det stod "Pennant" med sprittusj på ølglasset mitt sist jeg var på byen. Det ser jammen ut som om jeg må gjenta bedriften. Er det rart gutten er yndlingsspilleren min?

Ellers må jeg innrømme at Benjanoon virket kvikk og god etter innhoppet.

Og hvis det hadde vært 2-2 til slutt, så hadde folk sagt at det var dårlig å bytte han inn som vanlig.

Lenke til kommentar
Alle på forumet som er Pool-supportere bør seriøst samle penger og kjøpe gave til Zabaleta og Valencia. Gjerne god gave og.

og alle som er scum supportere kan kjøpe ei fin gave til ca. alle dommere i PL ..

Ok. Tror du må ta en titt på våre kamper mot slutten av sesongen i fjor. :)

EDIT: Beklager, dobbelpost.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Keano spilte jo bra, hadde masse gode pasninger, og løp.

Keano.. Keano?! ... Blir like "sukk" hver gang jeg hører en Pool-supporter si det navnet. Resten er vel ganske selvforklart..

og alle som er scum supportere kan kjøpe ei fin gave til ca. alle dommere i PL ..

Utsagnet ditt passet meget godt til navnet ditt :tease:

Buuurn! Men ja, det utsagnet var nå vel så dårlig som det innlegget han svarte på..

Hva er det med usaklige og smålige Pool- og Man Utd-supportere som går i strupen på hverandre hver gang ett av lagene vinner/taper..? Jaja.. folk er nå...uh..folk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

3-2 da. Still undefeated, og alt er rett med fotballverden. :D

Så ikke hele kampen(fikk desverre ikke med meg wigans vakkre 2`mål får på tv2-sporten)

men jeg *kom inn* på 60. Kuyt begynner og ligne spiss igjen nå. 3mål på to kamper er meget bra. Og gratulere Reiera med first goal of the season.

Men El Zhar skulle nok ha fått gult ja. Litt dårlig av dommeren. Ellers en god dag å være rød.

Heia WBA!

Lenke til kommentar
Hva er det med usaklige og smålige Pool- og Man Utd-supportere som går i strupen på hverandre hver gang ett av lagene vinner/taper..? Jaja.. folk er nå...uh..folk..

"

Keano.. Keano?! ... Blir like "sukk" hver gang jeg hører en Pool-supporter si det navnet. Resten er vel ganske selvforklart.."

Fucking classy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...