Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Psv slo Arsenal, dere må ikke glemme det. Ganske overbevisende å.

8116059[/snapback]

Overbevisende? Tja ... PSV ble vel regelrett rundspilt i begge kampene, det eneste som reddet dem var Arsenals ineffektivitet og Alex i de bakre rekker.

Men ja, jeg tror vi skal klare dette greit, men før den tid er det mange andre kamper å tenke på.

Lenke til kommentar
Er det sånn at hvis man allerede har slått et lag, så slår man dem automatisk neste gang også? :ermm:

8116125[/snapback]

Nei, men Liverpool er blitt mye bedre siden den gang. Det har sikkert PSV også, men dette tror jeg vi skal klare. :)

8116197[/snapback]

Jepp, Liverpool kommer til finalen, men der møter de sine overmenn.

Lenke til kommentar

Bah, alltid er det noe leven ...

En sjokkerende video, som viser flere Liverpoolfans i det de nærmest knuses mot gjerdene, er blitt lagt inn på den populære internettsiden YouTube, skriver Liverpool Echo. Videoklippet, som er lagt inn av noen som hevder de er Manchester United-supportere, har skapt opprør på Merseyside.

Sekretær i Hillsborough Family Support Group, Phil Hammond, mistet sin 14 år gamle sønn i ulykken som resulterte i at 96 menneskeliv gikk tapt. Han sier i dag at det er både sjokkerende og kvalmende at slike videoklipp verserer på nettet. "Muppets on a fence" er den motbydelige overskriften som møter seerne på det sjikanerende videoklippet. Phil Hammond er også oppgitt over at det ikke finnes noen som overvåker eller kontrollerer det som blir lagt ut på internettsider som YouTube.

- Hvis det er Man Utd-supportere som står bak dette, bør de virkelig ta en titt på seg selv, spesielt etter det som skjedde mot Lille i Champions League kun et par uker tilbake, sier Phil Hammond.

Den grufulle sekvensen begynner ved at et grafitti-bilde som er sprayet på en mur rett i nærheten av Old Trafford, med påskriften: "Welcome, you murdering Scouse bastards". Deretter er man vitne til de grufulle scenene som hendte på Hillsborough. Videoklippet viser blant annet kaoset som oppstop utenfor stadionet i forkant av kampen, supportere som blir presset mot gjerdene i Leppings Lane og supportere som prøver å flykte fra blodbadet.

Videre vises også skadede supportere som blir båret bort på bårer, fans som blir forsøkt gjenopplivet ute på banen og den fornærmende forsiden av The Sun, hvor overskriften er "The Truth". Som kjent har Liverpoolfans boikottet denne avisen, i etterkant av dens løgner etter ulykken.

Det hele slutter med et grafisk bilde av at en rød djevel, altså Manchester Uniteds emblem, urinererer på Hillsbrough-memorialen på Anfield, etterfulgt av den vemmelige beskjeden "96 was not enough".

Anne Williams, som mistet hennes 15 år gamle sønn i ulykken, forlanger at YouTube nå fjerner dette videoklippet umiddelbart, og utestenger de ansvarlige.

- Dette er intet annet enn skrekkelig. Jeg finner det vanskelig å forestille meg hvem som kan gjøre noe slikt, og hvorfor. Det er svært sårende at noen kan ha det gøy på beskostning av, og gjøre narr av en ulykke som dette, hvor 96 helt uskyldige mennesker mistet livet sitt, fortviler Williams til Liverpool Echo.

- Jeg er klar over at det er spøking og sanger omkring dette under kampene, men dette overskrider alt som heter normal rivalisering mellom fotballklubber. Uansett hvem som har ansvaret, og ser etter disse nettsidene, er det viktig å gjøre tiltak. Det går ikke an å tillate at slikt krenkende materiale spres over internett, avslutter en opprørt Anne Williams.

Den ansvarlige for videoen, som går under navnet "Fenceater 96 Productions", hevder at videoklippet er en respons på et påstått klipp, der en Liverpool-supporter skal ha gjort narr av flyulykken i München i 1956, hvor 23 personer, inkludert åtte Manchester United-spillere, omkom.

Liverpool Echo prøvde å finne dette klippet på YouTube, men det viste seg å ikke eksistere.

Lenke til kommentar
Oi så slemme.

Liverpool Echo prøvde å finne dette klippet på YouTube, men det viste seg å ikke eksistere.

8116691[/snapback]

Håper virkelig for din skyld at du som Unitedsupporter tar avstand fra dette? Veit ikke helt om jeg tolka innlegget ditt riktig.

Lenke til kommentar

8116059[/snapback]

Overbevisende? Tja ... PSV ble vel regelrett rundspilt i begge kampene, det eneste som reddet dem var Arsenals ineffektivitet og Alex i de bakre rekker.

Men ja, jeg tror vi skal klare dette greit, men før den tid er det mange andre kamper å tenke på.

8116324[/snapback]

Å dominere en omgang hver kamp er vel knapt nok og rundspille. Uansett så tar enkelte litt lett på oppgaven.

@Klippet. Klart vi tar avstand fra slikt. Men er jo ikke og komme unna at mange scousere (og enkelte andre fans i England) leker kræsjende fly hver bidige kamp mot ManUtd, å da spesielt på the kop.

Lenke til kommentar

8116059[/snapback]

8116324[/snapback]

Arsenal hadde diverse skader også, men dette blir helt annet en lett...

Klippet er skam og det skal man ikke leke med, det som skjedde på the Kop...

The Sun er en gjeng løgnaktige idioter... Hele tiden selv etter disse årene...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
@Klippet. Klart vi tar avstand fra slikt. Men er jo ikke og komme unna at mange scousere (og enkelte andre fans i England) leker kræsjende fly hver bidige kamp mot ManUtd, å da spesielt på the kop.

8117071[/snapback]

Alltid noen som driver sånn, det ser vi jo med denne filmen også, men jeg vil tro de fleste tar avstand for slikt, noe annet er forkastelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Endelig er det kamp igjen.

Startoppstilling:

José Reina

Steve Finnan

Jamie Carragher

Daniel Agger

John Arne Riise

Steven Gerrard

Javier Mascherano

Momo Sissoko

Fabio Aurelio

Dirk Kuyt

Craig Bellamy

Inbyttere:

Jerzy Dudek

Sami Hyypiä

Xabi Alonso

Jermaine Pennant

Robbie Fowler

Ikke så veldig mye å si på laget egentlig. Mascherano starter, det kan jo bli spennende.

Lenke til kommentar

Nei, han har ikke det. Han er litt ustabil med ball, men det vi ser i dag er ikke hans standard. Rettelse: Det vi ser i dag er ikke standard for noen av våre 11 spillere. For dette var virkelig elendig. Jeg ville gitt Agger og Carra godkjent, samt heder til Bellamy som løper mye, og Reina er ikke tatt med i vurderingen siden han bare har kunnet lene seg til stolpen og kjede seg i 45 minutter. Midtbanen er katastrofe - ingen pasninger og lite ballvinning, bare masse feilpasninger.

Så ja, dette var skolegårdnivå. Men vi tar det i andre omgang. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...