Jefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Heskey ble skadet i landslagspausen. Han sitter vel på benken. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Oh, fuck! Hva faen var det for noe Agger?! Endret 18. oktober 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeeeeey, Agger is back! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dere vinner uansett, så jeg sparer meg for noe jubel. Gullhår i ræva på overtid tipper jeg. Slik som mot City. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Dere vinner uansett, så jeg sparer meg for noe jubel. Gullhår i ræva på overtid tipper jeg. Slik som mot City. Vel, forskjellen er, Torres er ikke på banen denne gangen. Endret 18. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dere vinner uansett, så jeg sparer meg for noe jubel. Gullhår i ræva på overtid tipper jeg. Slik som mot City. Håper du har rett, men slik som Wigan spiller nå sliter vi. Føler at de ikke gir seg før de scorer et par til... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dere vinner uansett, så jeg sparer meg for noe jubel. Gullhår i ræva på overtid tipper jeg. Slik som mot City. Håper du har rett, men slik som Wigan spiller nå sliter vi. Føler at de ikke gir seg før de scorer et par til... Slapp av, garanterer Liverpool-seier, som vanlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) KEEEPER! (på begge måter, i mål og Night) Endret 18. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Slapp av, garanterer Liverpool-seier, som vanlig. Haha, dette målet var flaks eller? Kuyt, og Agger! Bra spill av Agger... Kuyts første på Anfield siden april. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeeeeey, Agger is back! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) EKKEL takling av Dossena. Hva tenker han med? Endret 18. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Slapp av, garanterer Liverpool-seier, som vanlig. Haha, dette målet var flaks eller? Kuyt, og Agger! Bra spill av Agger... Kuyts første på Anfield siden april. Sa jeg noe om flaks i det innlegget der? Nei. Lær deg og lese. Men tipper det kommer et mål på overtid, dere har jo det med overtidsmål denne sesongen. Og det mot City var flaks. 1-1. Gud bedre, det kom virkelig som et sjokk altså, nei og nei.... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Sa jeg noe om flaks i det innlegget der? Nei. Lær deg og lese. Dere vinner uansett, så jeg sparer meg for noe jubel. Gullhår i ræva på overtid tipper jeg. Slik som mot City. Dårlig quoting, sorry da... Jesus Å FYTTI HELVETE, FOR ET MÅL! FAEN!!! Hva er det med forsvaret vårt i dag? Endret 18. oktober 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mangler Skrtel der bak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den lyden kommentatoren laget er vel en god oppsummering av målet. Sykt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Sa jeg noe om flaks i det innlegget der? Nei. Lær deg og lese. Dere vinner uansett, så jeg sparer meg for noe jubel. Gullhår i ræva på overtid tipper jeg. Slik som mot City. Dårlig quoting, sorry da... Jesus Å FYTTI HELVETE, FOR ET MÅL! FAEN!!! Hva er det med forsvaret vårt i dag? Ja, men les nå hva jeg skriver da. Jeg tippet dere vinner på overtid med et flaksemål ala 3-2 mot City. I det innlegget du quotet meg så var det ikke et ord flaks nevnt. 2-1 Zaki, jeg garanterer fortsatt Liverpoolseier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå