Hewitt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hewitt har som regel fasiten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hewitt har som regel fasiten. Men den er somregel så lang at ingen gidder lese den ;D Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Syns igrunnen jeg skrev akkurat det samme, men det var det ingen som såg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du er ikke en Hewitt vettu, guttorm. Neida. Jeg er egentlig ikke så "sjølgod". Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ingen fare Alvor med litt ironi må vi tillate oss i tråden her, hehe Ser .no skriver Benitez Avslører at han ikke kommer til å bruke Masche i morgen. Hadde vell ikke brukt han uansett? Eventuellt brukt Masche bare pga Zaki da eller? Var ikke helt med på den jeg. Er jo Wigan for svarte, må ivertfall stille et offansivt lag. Støttter forøvrig ikke Benitez helt i landslagsytingen. Hadde han vert Spanias landslagsjef, så hadde han gjort det samme. Rent personelig er jeg jo enig, landskamper suger, men en må jo se litt objektivt på det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så "Victory is upon us" filmen nettopp. Må si jeg savner fjorårets-Mascherano. Rett og slett en svak utgave av han vi har sett iår. GLeder meg også til å se Luis Garcia igjen. Herlig spiller. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Blir godt å komme igang igjen, gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hewitt har som regel fasiten. Men den er somregel så lang at ingen gidder lese den ;D Støttes Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hewitt har som regel fasiten. Men den er somregel så lang at ingen gidder lese den ;D Støttes Greit det da. Diskuterer du bare fotball med en kompis rett før du skriver stil. Så sitter du der å argumenterer å skriver i vei en hel stil som fasit Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så "Victory is upon us" filmen nettopp. Må si jeg savner fjorårets-Mascherano. Rett og slett en svak utgave av han vi har sett iår. Han har jo ikke spilt spesielt mye og jo, han spilte og var vår beste borte mot Villa. Han utmerket seg ikke så veldig bra mot City, men å si at han har vært direkte svak blir for enkelt. La han få noen kamper til så kommer han til å herje som før, siden han er som Torres. Verdensklasse i det han gjør. Håper heller vi får se Insua mot Wigan enn Pacheco. Insua er jeg stor fan av og en jeg forventer at Rafa begynner å matche i PL snarest mulig. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så "Victory is upon us" filmen nettopp. Må si jeg savner fjorårets-Mascherano. Rett og slett en svak utgave av han vi har sett iår. Han har jo ikke spilt spesielt mye og jo, han spilte og var vår beste borte mot Villa. Han utmerket seg ikke så veldig bra mot City, men å si at han har vært direkte svak blir for enkelt. La han få noen kamper til så kommer han til å herje som før, siden han er som Torres. Verdensklasse i det han gjør. Håper heller vi får se Insua mot Wigan enn Pacheco. Insua er jeg stor fan av og en jeg forventer at Rafa begynner å matche i PL snarest mulig. Personlig ser jeg det positivt visst Rafa starter med en av dem. Den andre kunne vært på benken. Og håper inderlig at Agger får spille!! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Han har jo ikke spilt spesielt mye og jo, han spilte og var vår beste borte mot Villa. Han utmerket seg ikke så veldig bra mot City, men å si at han har vært direkte svak blir for enkelt. La han få noen kamper til så kommer han til å herje som før, siden han er som Torres. Verdensklasse i det han gjør. Håper heller vi får se Insua mot Wigan enn Pacheco. Insua er jeg stor fan av og en jeg forventer at Rafa begynner å matche i PL snarest mulig. Mascherano var god mot Villa, og god mot Man Utd i 2. omgangen, men for all del. I forhold til den Mascherano vi så ifjor er han ingenting. Dømmer ikke Masche enda, men sier bare at jeg savner en Mascherano i form. Uten tvil en av de beste i form. ANgående INsua / Pacecho diskusjonen; Ønsker å se Insua forann Dossena på backen anyday med det de begge har vist meg så langt. Forventer at Insua er en ledende back i PL innen noen år, og en fast Liverpool spiller. Men Rafa har noe med å "presse" frem spillere han selv har kjøpt. Vi så det med Morientes f.eks. Er reddd Dossena har klippekort forann Insua. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Og håper inderlig at Agger får spille!! Agger må få spille, og jeg tror han gjør det. Siden Hyypia ikke er registrert for spill i CL ligger det naturlig at Agger kommer inn på laget nå og får spilt seg inn i Skrtels skadefravær. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er enig med flere her, håper inderlig Insua får starte i morgen. Viktig å matche unge spillere, tror Insua er klar for det. På høy tid med ny PL-runde også, venta lenge nå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Imorgen blir det overkjøring Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå er det faen på tide med kamp igjenn, kjenner jeg har helt abstinenser! Brake a leg, lykke til! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pennant og Agger fra start ja, blir kjekt å se dem spille igjen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 -----Reina----- Arbeloa-Carragher-Agger-Dossena Pennant-Gerrard-Alonso-Riera ---Kuyt--Keane--- Tatt i betraktning av skader osv. var det akkurat dette laget jeg håpet på, gleder meg spesielt til å se Pennant og Agger. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Kjempelag etter omstendighetene. Fint med Pennant og Agger. Satser på at Keane scorer i dag, men det viktigste er at vi tar 3 poeng seff. Edit: Insua på benk! Endret 18. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 HØ? Heskey på benken? AAH på VG står det han ikke er på benken en gang, whats up? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå