Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

ingen i Liverpool kan matche Heskey på kombinasjonen av fart og styrke.

Visst er Heskey sterk og rask, problemet er at han er lat og sjelden benytter seg av farta si. Dessuten er han en sutrekopp. Med unntak av Diouf, så er vel Heskey den spissen jeg har savnet minst.

At han er på landslaget igjen overrasker meg litt, men det sier kanskje mer om at det ikke akkurat florerer av gode spisser i England for tida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen i Liverpool kan matche Heskey på kombinasjonen av fart og styrke.

Visst er Heskey sterk og rask, problemet er at han er lat og sjelden benytter seg av farta si. Dessuten er han en sutrekopp. Med unntak av Diouf, så er vel Heskey den spissen jeg har savnet minst.

Jeg skjønner godt at en targetman er misfornøyd i en klubb der han må spille ving, og fansen kaller han Bruno. Heskey var helt fantastisk i Leicester før han gikk til Liverpool, synd at Houllier ikke skjønte hvordan man skulle utnytte han.

Lenke til kommentar
Om han kommer gratis, så er det greit ja. Vi har Nemeth, Pacheco, N'Gog, Keane og Torres som alle går foran en eventuell Heskey i mine øyne.

Babel?

Nemeth er en med nese for mål. Pacheco er den hengende spisstypen, med fantastisk teknikk (sløser litt med sjanser da). Førstnevnte er 19 år og Pacheco er født i 91. Altså 17 år. Gedigene talenter.

Lenke til kommentar
Om han kommer gratis, så er det greit ja. Vi har Nemeth, Pacheco, N'Gog, Keane og Torres som alle går foran en eventuell Heskey i mine øyne.

Babel?

Nja, Babel kan konkurrere med heskey på spissplass, men Benitez ser ut til å foretrekke nederlenderen på kanten.

Skjønner ikke hvorfor Rafa ikke gir talentene sine sjansen mer ofte. Både dere her inne og pool-folk på skolen min har skrytt Pacheco og Nemeth opp i skyene. Så jeg har faktisk litt lyst å se dem i action.

Ditto.

x3!

Lenke til kommentar

Det er jo det at så mye står på spill, når han velger ut folkene så vet han cirka hva han har i "det faste laget", mens velger han en av de unge så er det med et flere usikkerhetsmomenter med i bildet.

Benitez har meget stort press på seg når det gjelder ligaen, om han velger noen av de unge og de ikke innfrir, så er det flengende kritikk å få.

Det betyr ikke at jeg ikke er enig, hadde ivertfall sett at de ble brukt mye i Mikkemus cupen og FA cupen.

Lenke til kommentar

Mascherano spiller IKKE mot Wigan.

Spørsmålet da er om Kuyt blir skubbet opp.

Håper INDERLIG vi ser dette laget:

-------------- REina

Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera

---------- Keane - Pacecho

Forventer derimot en Benayoun på vingen, og Kuyt på topp.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke nødvendigvis unggutter burde spille i hytt og pine bare for å slippe til de unge, men hvis de er gode nok - noe jeg mener mange av våre er - burde de spille førstelagsfotball oftere. Da er det ikke nødvendigvis snakk om å slippe dem til i PL/CL med en gang, men i tidlig FAC og Carling Cup burde mange av dem spille, og jeg synes også for eksempel Insua burde få sjansen i PL når vi har det problemet vi har på venstreback. Det er også greit å ha en eller to unggutter på benken, som kan få spille litt i kamper vi leder trygt. Altså gradvis bygge dem opp. Det synes jeg definitivt Rafa kan bli flinkere til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...