Liddell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Synes vi kan drite i landskamper i midtuka, og heller kjøre noen uker med kvalifisering etter PL har sluttet. med kvalifisering. Så slipper klubbene å lide pga dette. EDIT: Feilformulering til tusen Endret 16. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Lykkelige nyheter om at kampen mot At. Madrid blir på Vicente Calderon! Så var det synd at Torres ble skadet. Men han vil nok bli sunget om uansett. Tid for å rette synet mot helgen, og ny Premier League kamp <3 Torres er vell garantert ute, ilag med Skrtel, ser også småstygt ut for Babel. Håper på dette laget: -------------- Reina Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio (?) ------- Mascherano - Alonso Kuyt -------- Gerrard -------- Riera -------------- Keane Keane kan prøve seg i "Torres" rollen fra ifjor. EDIT: Byttet ut Benayoun med Riera. Blir vell vår spanske mann på vingen. Endret 16. oktober 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Keane alene på topp? Greier ikke se det for meg. Håper i alle fall på mål fra Keane! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er helt enig i Winys lag. Tror likevel at Rafa starter med Dossena på backen, siden han gjorde det bra for Italia i landslagspausen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tenker Liverpool stiller med noe ligndene vi gjorde mot United. Kuyt og Keane på topp. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Keane alene på topp? Greier ikke se det for meg. Håper i alle fall på mål fra Keane! Hvorfor ikke? Wigan vil nok ligge sinnsykt dypt med laget, så en bakrommsspiss trengst ikke. Heller en plasseringssikker Keane, med gode ballferdigheter, som slost mot Titus Bramble og Paul Scharner, enn Dirk Kuyt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Trist at han er ute mot Chelsea Håper Babel spiller fra start den kampen, han kan være en joker som kan ta Terry og Carvalho på senga. EDIT: Dette kan jo være et taktisk spill, og vi får høre at "skaden ble leget mye fortere enn anntatt". Hadde vært en drøm om alle trodde han var ute, så starter han Men tør nesten ikke håpe på det engang. Endret 16. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ser på Liverpool.no at Torres kan være ute i hele 15 dager, isåfall misser han matchen mot Pompey også.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror at Torres er tilbake mot Chelsea. Viktige spillere har en sånn greie med å bli klar i 12 time. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nja, det trodde mange også ville skje mot Utd. Men på en måte var han jo det, fordi egentlig så skal man ikke sitte på benken hvis ikke man er klar for å spille (litt ihvertfall). Jeg håper han er tilbake jeg, har lyst at noen skal enda den jævla rekorden på brua. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror at Torres er tilbake mot Chelsea. Viktige spillere har en sånn greie med å bli klar i 12 time. Er vel heller managerene som har en sånn greie med å legge på litt ekstra skadetid på pressekonferansen foran en viktig kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538473 Eh, ok. Heskey vil vel tilbake til Anfield, og Rafa kan betale 20mil for kraftspissen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei takk sier jeg. Er det en spiller jeg ikke savner, så er det Heskey. Selv om vi kan få ham veldig billig, vil jeg heller lagt pengene i en kvalitetsspiller. Heskey er ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Må si meg enig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Heskey har vokst som spiller, vertfall den siste tiden på landslaget. Men kan ikke se hvordan han passer inn. Blir i bestefall bare en backup spiss som vi har, for å ha en mulighet til å forandre spillestil. Sier tja, spørst helt på beløpet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mannen er en sterk okse, men Keane har noe lingende i styrke. Så den type spiller er ikke noe vi trenger. Om han går gratis så cool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei, vi trenger ikke ham. Vi har nok av talenter og alternativer på spissplassen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Keane alene på topp? Greier ikke se det for meg. Håper i alle fall på mål fra Keane! Blir vell Kuyt og Gerrard som putter uansett. Mot Wigan regner jeg med Kuyt og Keane spiller spisser. Bønna, Gerrard, Alonso og Riera på midten. Bak blir det jo Arbeloa, Carra, Agger og Antakelig Aurelio. Selv om jeg hadde hatt lyst å gitt Insua sjangsen. Blir blir en prøvelse med bredden i stallen nå, veldig synd med Babel da. Heldivis har Bønna vist gode takter, samtidig så Riera har spilt godt. Da blir det egentlig opp til Kuyt og Keane og klare brasene på topp. Mange kamper fremover, skadene kunne ikke ha komet mer ubeleilig. Vi får se hva vi er laget av nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mannen er en sterk okse, men Keane har noe lingende i styrke. Så den type spiller er ikke noe vi trenger. Om han går gratis så cool. Keane har samme styrke som Heskey? Ikke på langt nær, ingen i Liverpool kan matche Heskey på kombinasjonen av fart og styrke. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Han skrev vell noe lignende, det er ikke nødvendigvis det samme som Hyrlen. Heskey er litt som Carew og Drogba ja, sterk men overaskende raske i forhold til størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå