Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykkelige nyheter om at kampen mot At. Madrid blir på Vicente Calderon!

Så var det synd at Torres ble skadet. Men han vil nok bli sunget om uansett.

Tid for å rette synet mot helgen, og ny Premier League kamp <3

Torres er vell garantert ute, ilag med Skrtel, ser også småstygt ut for Babel.

Håper på dette laget:

-------------- Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Aurelio (?)

------- Mascherano - Alonso

Kuyt -------- Gerrard -------- Riera

-------------- Keane

Keane kan prøve seg i "Torres" rollen fra ifjor.

EDIT: Byttet ut Benayoun med Riera. Blir vell vår spanske mann på vingen.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Keane alene på topp? Greier ikke se det for meg. Håper i alle fall på mål fra Keane!

Hvorfor ikke? Wigan vil nok ligge sinnsykt dypt med laget, så en bakrommsspiss trengst ikke. Heller en plasseringssikker Keane, med gode ballferdigheter, som slost mot Titus Bramble og Paul Scharner, enn Dirk Kuyt.

Lenke til kommentar

Trist at han er ute mot Chelsea :( Håper Babel spiller fra start den kampen, han kan være en joker som kan ta Terry og Carvalho på senga.

EDIT: Dette kan jo være et taktisk spill, og vi får høre at "skaden ble leget mye fortere enn anntatt". Hadde vært en drøm om alle trodde han var ute, så starter han :p Men tør nesten ikke håpe på det engang.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Nja, det trodde mange også ville skje mot Utd. Men på en måte var han jo det, fordi egentlig så skal man ikke sitte på benken hvis ikke man er klar for å spille (litt ihvertfall). Jeg håper han er tilbake jeg, har lyst at noen skal enda den jævla rekorden på brua. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mannen er en sterk okse, men Keane har noe lingende i styrke. Så den type spiller er ikke noe vi trenger.

Om han går gratis så cool.

Lenke til kommentar
Keane alene på topp? Greier ikke se det for meg. Håper i alle fall på mål fra Keane!

Blir vell Kuyt og Gerrard som putter uansett.

Mot Wigan regner jeg med Kuyt og Keane spiller spisser. Bønna, Gerrard, Alonso og Riera på midten. Bak blir det jo Arbeloa, Carra, Agger og Antakelig Aurelio. Selv om jeg hadde hatt lyst å gitt Insua sjangsen.

Blir blir en prøvelse med bredden i stallen nå, veldig synd med Babel da. Heldivis har Bønna vist gode takter, samtidig så Riera har spilt godt.

Da blir det egentlig opp til Kuyt og Keane og klare brasene på topp.

Mange kamper fremover, skadene kunne ikke ha komet mer ubeleilig.

Vi får se hva vi er laget av nå.

Lenke til kommentar
Mannen er en sterk okse, men Keane har noe lingende i styrke. Så den type spiller er ikke noe vi trenger.

Om han går gratis så cool.

Keane har samme styrke som Heskey? Ikke på langt nær, ingen i Liverpool kan matche Heskey på kombinasjonen av fart og styrke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...