Varmo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke fått med meg alt fra landskampene, men Babel gikk ut med skade mot Norge. Kuyt spilte hele kampen. Benayoun scorte for Israel og Gerrard har scort for England, kampen startet for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som vet hva som skjedde med Torres, han ble byttet ut etter 16 min elns... Dette ser ikke bra ut... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Bønna scorte vell i forige kamp også? Flott vi har gode alternativ til begge kanter, med både babel og bønna. Får håpe babel ikke skadet seg stygt, jeg tror ikke det, men det gjorde nok vondt med en gang. Edit: Torres skadet? Oh noes! Landskamper suger ja! Endret 15. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jævla forpulte landskamper. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Gamst ødelegger alt. Stjeler plassen til Fredrik, og skader Babel! EDIT: Skjer med Torres da? 16' Cesc Fábregas inn for Fernando Torres 7' 1-0 Wesley Sonck 0' Kampen er i gang. Forbanna landskamper. Sikkert ute mot Wigan, Atletico og Chelsea nå Endret 15. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal sies at Gerrard sin scoring var pen altså. Så den nettopp, skudd fra 31 meter i lengste hjørne. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Link? EDIT: TV2 Sporten Endret 15. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Så det på Setanta sports i pausen Edit: Torres måtte ut grunnet en lårskade i venstre lår. Endret 15. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da ser det ut til at jeg slipper å reise til Valencia eller andre byer likevel, UEFA ser ut til å gi etter for presset selv om det ikke blir 100% bekreftet før i morgen. Bra det, men herregud som UEFA skal rote det til for seg og uskyldige supportere med slikt dritt. Beslutningen om å iverksette det etter Liverpool-kampen burde det aldri vært tvil om engang. Og ja, jævla landskamper. Var på Norge - Nederland, og det var gøy å være på landskamp, men objektivt sett var det en kjedelig match som endte på verst mulige måte for oss med skade på Babel. Så dog ikke ut til at det var så ekstremt alvorlig så jeg regner med at han er med mot Atletico hvert fall. Torres derimot vet jeg ingenting om, ber til alle høyere makter jeg strengt tatt ikke tror på om at det bare er noe som går kjapt over, helst allerede til Wigan-kampen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Torres er ute i 10 dager. Mister både Wigan og Atletico. Da blir vi nok og spille med Keane på topp i en 4-2-3-1 eller med en spisspartner i 4-4-2 på lørdag. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Torres er ute i 10 dager. Mister både Wigan og Atletico. *#@!$%!! Når det endelig ser ut til at kampen mot Atletico allikevel blir spilt i Madrid, så mister Torres likevel oppgjøret pga skade! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Torres er ute i 10 dager. Mister både Wigan og Atletico. *#@!$%!! Når det endelig ser ut til at kampen mot Atletico allikevel blir spilt i Madrid, så mister Torres likevel oppgjøret pga skade! Første sjekken etter kamp, da spesielt etter landskamp er vel sjeldent helt korrekt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vi håper det så inderlig. Han mister helt sikkert Wigan. Er vel et bittelite håp at han kan rekke Atletico. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Håper ærlig talt for Hewitt sin skyld at Torres er å se for han på Vicente Calderon (Men bra for Wigan da ) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Torres er ute i 10 dager. Mister både Wigan og Atletico. *#@!$%!! Når det endelig ser ut til at kampen mot Atletico allikevel blir spilt i Madrid, så mister Torres likevel oppgjøret pga skade! Første sjekken etter kamp, da spesielt etter landskamp er vel sjeldent helt korrekt. Mulig det og jeg håper inderlig det ikke er så alvorlig, men når han blir byttet ut allerede etter 12 minutter i en VM kvalifiseringskamp, må det ha vært mer enn bare en bagatell. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Joda selvfølgelig. Tror ikke han mente at det ikke var "seriøst" på den måten at han ikke kunne fortsette. Men bare at man nesten aldri får vite om det er ille rett etter en landskamp. Heller når man er tilbake med klubben og blir testet på skikkelig måte. Altså, det kan hende han er på benken mot Wigan; men samtidig så kan det også hende han må stå over begge kampene sånn at han er "skikkelig" klar til Chelsea kampen (som må bli regnet som en av de største kampene i hele sesongen for dere). Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjipt med Torres hvis han ikke får spille på Vicente, men først og fremst kjipt for ham. Riktignok hadde det vært veldig gøy å se ham på sin gamle hjemmebane, og høre hvordan atletico-fansen tar i mot ham, men det er langt ifra det som betyr mest for meg når jeg skal se kampen. Jeg håper så klart han blir frisk og at han spiller, men hvis ikke så må han bare få den tiden han trenger på seg til å bli frisk. I min mening er Chelsea-kampen viktigere enn Atletico da vi så og si allerede er videre fra CL med minst en andreplass. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Surt med landskampsskader, kommer alltid ubelleilig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Torres mister Chelsea også? Rafa vi ha færre landskamper EDIT: Smiley feil vei Endret 16. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rafa vi ha færre landskamper Ser at de fleste som har stemt på liverpool.no er enig med Benitez om at de store lagene bør slippe å spille så mange landskamper. Jeg er imidlertid ikke enig i resonnementet hans her. Selvsagt irriterende med landskamper som fører til skader på sentrale spillere, men det vil jo ikke være rettferdig med en sånn todelt kvalifisering som han antyder. Det er virkelig ikke gitt på forhånd at de "store" lagene vinner sine kamper, selv mot dårligere motstand. Da burde vel f.eks. England vært i EM i sommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå