invalid_user Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Omfg, føler virkelig med Hewitt nå. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skjønner virkelig at du er frustrert, Hewitt. Men du klarer sikkert å komme deg på kampen, selv om det selvfølgelig må en ekstra innsats fra din side til. Dette er uansett utrolig unødvendig fra UEFA sin side. Får håpe de klarer å orde slik at flest mulig Liverpool supportere kommer seg på kampen. Bare legger ved et bilde fra en avstemning på VG.no Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Finfin poll det der. Ingen tvil er det ikke Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kampen er ikke noe problem for meg. Om den spilles i Valencia, slik det spekuleres i er det mest sannsynlige, så er det ingen problemer for meg å reise dit. Det tar 3 timer med tog og koster 800,- ekstra og jeg kommer selvfølgelig da til å gjøre det. Men det frustrerer meg så klart at jeg blir nødt til å betale ekstra for det og må stresse mer, men det er mange som har det verre enn meg. Tenk for eksempel på de supporterne som kommer til Madrid samme dagen, jeg vet at flere av de kommer til Madrid rundt 16-17, og de vil da ikke få tid til å reise videre til for eksempel Valencia. Det UEFA gjør er så inkompetent og idiotisk at det er latterlig, og det er en hån mot hederlige fotballsupportere som følger laget sitt. Atletico er ikke den største taperen her, det er Liverpool-supportere. Legg merke til at jeg ikke kritiserer UEFAs dom, den er grei nok om det som sies er riktig. Jeg har lest litt om episoden på Vicente Calderon mot Marseille i dag (en sak som ikke har fått noe særlig dekning i media), med et maktsykt politi som gikk inn blant bortesupporterne for ingenting og visstnok slo mange uskyldige, og hjemmefansen med rasistiske utsagn. Dette er forkastelig og brude så absolutt straffes. Så straffen er grei. Men å innføre straffen på en kamp som skal spilles om en uke, som er utsolgt og hvor flere tusen tilreisende fra et annet land allerede har kjøpt billetter og booket fly og hotell til, når episoden skjedde for to uker siden, er komplett idioti. Straffen burde gjelde fra og med kampen etter Liverpool, slik at man har tid til å planlegge mer. UEFA gir nå en lang faen i Liverpools supportere, og ender opp med å straffe oss hardere enn de straffer Atletico og deres fans. De skaper også en veldig farlig situasjon (det skal jo være av sikkerhetsgrunner de gjør dette), da mange supportere - fra begge sider - blir nødt til å ta tog fra Madrid til for eksempel Valencia, og man kan jo se for seg episoder når disse gruppene eventuelt skal reise sammen frem og tilbake. Og folk er nå i harnisk. UEFA gjør det faktisk farligere å dra på kamp med dette. Jeg får kjøre min egen protest mot UEFA med å gå på kampen med et stort anti-UEFA-banner. "UEFA - Fucking it up since 1954". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg får kjøre min egen protest mot UEFA med å gå på kampen med et stort anti-UEFA-banner. "UEFA - Fucking it up since 1954". Hahaha. Tror jeg ser på kampen da og venter på det Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare legger ved et bilde fra en avstemning på VG.no Tehe, fint bilde, John Carew :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror dere togene har kapasitet til dette da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Togene frakter da fans hver helg i større kvanta enn dette. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jess, da er det miniderbyet om en drøy time. Flere enn meg som skal se den? Ablett har gjort 5 endringer fra City tapet, blant annet er N'Gog ute grunnet skade. Gerardo Bruna og Jordy Brouwer er to av de som kommer inn. Gleder meg til å se på min "favoritt" av talentene Emilliano Insua Håper Rafa kjører han inn mye på førstelaget i kommende fremtid, selv om jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jau, ser da på. Iallefall så lenge jeg orker - er dårlig. Og er da flere jeg har ett godt øye for en bare Insua, men får nå se om det blir noe av de. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare legger ved et bilde fra en avstemning på VG.no Tehe, fint bilde, John Carew :!: Tja, han har vunnet 4 ligatitler med 3 forskjellige lag. Er ikke så verst det, han herjer fælt når han er på sitt beste. Uten at jeg skal gi han noen plassering på en toppliste. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare legger ved et bilde fra en avstemning på VG.no Tehe, fint bilde, John Carew :!: Tja, han har vunnet 4 ligatitler med 3 forskjellige lag. Er ikke så verst det, han herjer fælt når han er på sitt beste. Uten at jeg skal gi han noen plassering på en toppliste. Stort potensialet, men elendig på sitt dårligste også. Og titlene han vant i Lyon og Rosenborg var noe man egentlig forventer av slike lag, totalt overlegne. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, og overlegne lag har vell ofte de beste spissene også? Om du ser hva jeg vil frem til Om ikke de beste så ivertfall i blant de beste. Enig i at han er ustabil. Hewitt, har du noen form for forsikring som kan dekke dette for deg? Er jo forjækelig lite gjennomtenkt av UEFA, de må ha lukket øyne og øre fulstendig når de fattet dette vedtaket. De vil simpelten IKKE forstå hva dette medfører. Som du sier, straffen og alt det der er greit nok. De bør straffes, men på en annen måte en dette. Her er video av noen av Noen som vet hva det egenlig stod på bannerene som de ville fjerne? Stygg sak, slikt hører på ingen måte hjemme på fotballkamper. Ekstreme situasjoner leder til ekstreme handlinger, derfor får ofte slikt tragiske utfall. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, og overlegne lag har vell ofte de beste spissene også? Om du ser hva jeg vil frem til Om ikke de beste så ivertfall i blant de beste.Enig i at han er ustabil. Såvidt jeg vet har ikke Torres noen seriemesterskap på hylla. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er video av noen av Stygge bilder. Slike ting må selvsagt straffes, men som mange andre allerede har nevnt er det jo helt meningsløst å gjøre det på dette tidspunktet! Ikke skjønner jeg heller hvordan de har tenkt å løse dette. Jeg antar at det er solgt billetter til nummererte plasser, men de vil nesten garantert ikke stemme overens med hva som er på en annen arena. Forestiller meg at dette vil føre til kaotiske tilstander... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ja, og overlegne lag har vell ofte de beste spissene også? Om du ser hva jeg vil frem til Om ikke de beste så ivertfall i blant de beste.Enig i at han er ustabil. Såvidt jeg vet har ikke Torres noen seriemesterskap på hylla. Nå hadde ikke dette noe med Torres å gjøre sånn sett, jeg tok bare Carew`s Ligamesterskap som et eksempel på at han har fått gjort en del som spiller. I tillegg har han hatt mer tid å gjøre det på, og en betydelig lettere liga og gjøre det i. Torres rykket jo opp med Atletico. Spilte semi finale i CL i fjor, så er han Europamester og scoret forøvrig det avgjørende målet. Ser ikke helt hvorfor han trenger vinne et ligamesterskap for å bevise at han er en god spiss:) En annen ting er at jeg selvfølgelig håper han gjøre nettopp det Foresten trist for Torres også dette som skulle ha den spesielle hjemkomsten, scoring uten feiring osv. Endret 14. oktober 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hewitt, har du noen form for forsikring som kan dekke dette for deg? Er jo forjækelig lite gjennomtenkt av UEFA, de må ha lukket øyne og øre fulstendig når de fattet dette vedtaket. De vil simpelten IKKE forstå hva dette medfører. Som du sier, straffen og alt det der er greit nok. De bør straffes, men på en annen måte en dette. Her er video av noen av Noen som vet hva det egenlig stod på bannerene som de ville fjerne? Nei, jeg har ikke forsikring som dekker det (som jeg vet), men det er uansett ikke noe problem, vi kommer til å dra til Madrid uansett (om ikke annet for feriens skyld) og blir kampen spilt i for eksempel Valencia eller Barcelona - altså steder som kan nås fra Madrid på noen timer med tog - så kommer vi nesten sikkert til å dra på kampen uansett. Men ja, vedtaket er fullstendig idiotisk. Det logiske ville vært å innføre vedtaket med virkning fra neste kamp etter Liverpool, en kamp det ikke er startet billettsalg til enda. Går bare ikke an å flytte en kamp så kort tid før, hvor 50 000 har bestilt billetter, over 3000 av disse kommer fra England og har booket fly og hotell. Nå har jo Atletico gjort det klart at de vil anke, og en dom vil derfor ikke falle før på søndag. Det er TRE dager før kampen. Jeg tror og håper at til og med UEFA til slutt innser at det faktisk ikke er mulig å gjennomføre, og noe slikt vil skape enormt kaos og hysteri for alle som har billett til kampen. Kan faktisk skape veldig farlige situasjoner. Jeg tør aldri si aldri når det er UEFA som sitter i stolen, og på en måte tror jeg ikke de vil gjøre om på vedtaket sitt på søndag, men samtidig så synes jeg det er så ekstremt logisk at jeg nesten bare må tro at kampen blir spilt på Vicente Calderon som vanlig. Bannerne til Marseille som politiet ikke likte stod det "Ultras" på. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Trist for Torres dette ja. Jeg er rimelig sikker på at han hadde fått applaus av Atletico fansen når han hadde går inn på Calderon. Torres er vell så godt som en helt der nede vil jeg tro. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har en litt interessant diskusjon gående på KF, så tenkte å høre deres synspunkter: Er alle supportere like mye verdt/betyr like mye? Jeg personlig mener en som hopper, synger og viser kjærlighet til klubben er mer verdt som supporter (merk: ikke menneske) enn en som sitter og holder kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå