Superparanoid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvem hadde vel ikke valgt det tilbudet som er best økonomisk sett? Nå vet jo ikke vi fra hvem andre han hadde fått tilbud i fra (hvis det var andre), men det kan jo ha vært noen jallaklubber i Europa, hvor økonomien er helt på styr. Det at han valgte det tilbudet som er økonomisk best, betyr nødvendigvis ikke at han valgte den klubben som betaler mest i lønn heller. Liverpool er uansett ikke kjent for å være de som betaler de høyeste lønningene. Selv Torres måtte gå ned i lønn da han kom til Liverpool. Så sier han jo også videre; "Alt i England virket sikkert. Organiseringen virket best og klubbene virket mest solide der." Om han gikk til Liverpool pga "griskhet", blir det for tynt å basere det på denne uttalelsen i alle fall. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Rått Endret 14. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sett begge videoene før og jeg blir aldri lei. Får selvfølgelig frysninger jeg også Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Har ikke sett Torres-sangen på OT før, må si jeg ble imponert der EDIT: Dæven, skriver leifer hele tiden! Endret 14. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har ikke sett Torres-sangen på OT før, må si jeg ble imponert der Husker jeg så det klippet på .tv etter kampen. Er cirka en 3000 Liverpool supportere som står og bouncer der. Nydelig syn. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ingenting som slår en god CL på Anfield(med seier til hjemmelaget selvfølgelig). Det er her Russeren innser at han spilte pengene på feil hest, og at Muhrinio faktisk er litt satt ut av alle følselsene før han senere gikk "sur". Syns det forsåvidt viste godt i Barcelona kampen også når vi slo ut dem. Arsenal kampen fikk jeg bare sett delvis pga jobb. Uansett, store fotball kvelder! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Atletico-kampen er flyttet fra Vicente Calderon. Bråket mot Marseille mye av årsaken. Sannsynligvis blir den spilt 300 km fra Madrid. Dette er jo dumt å komme med ei uke i forveien, for både hjemme- og bortefansen. Hewitt, hva gjør du nå?? EDIT: Lette litt mer rundt, og det er visst ikke endelig bestemt. Det kan ende med at Liverpool-kampen spillles i Madrid, men at de tre siste gruppespillskampene flyttes. EDIT 2: Ser ut som det er avgjort likevel. Endret 14. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper virkelig at kampen spilles på Vicente Calderon, både for Hewitts del og kampens del. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Liverpool er uansett ikke kjent for å være de som betaler de høyeste lønningene. Selv Torres måtte gå ned i lønn da han kom til Liverpool. Så sier han jo også videre; "Alt i England virket sikkert. Organiseringen virket best og klubbene virket mest solide der." Om han gikk til Liverpool pga "griskhet", blir det for tynt å basere det på denne uttalelsen i alle fall. Det er mange som sier det, og jeg er litt usikker på riktigheten. Så for en stund siden en liste over topp 10 av verdens best betalte fotballspillere, Liverpool hadde 2 stk inne, United 1. Og det at Torres måtte ned i lønn: Han er vel best betalt i Liverpool? Her er forresten en link: http://bleacherreport.com/articles/11316-t...ropean-football Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nei, Gerrard tror jeg tjener mest. Hørt noe om at Keane tjener veldig mye også. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men for satan da. Her har jeg tusenvis av ting å tenke på med pakking og alt faenskap (ja, reiser i morgen), så kommer UEFA med dette forbanna skvipet her? Hvis det går igjennom skal jeg personlig ta flyet til hovedkvarteret deres og ordne opp i noen ting. Går da for faen ikke an å flytte en kamp noen få dager før avspark, en kamp billettene så og si er utsolgt til og som tusenvis av tilreisende Liverpool-fans har kjøpt reise og billetter til? Må da for helvete gå an å bruke det lille kjøtthue man har fått utdelt, til og med i UEFA sine lokaler. Straffen er jo nødt til å gjelde fra de to neste kampene igjen, ikke en kamp som skal spilles tre dager etter at ankedommen blir avgjort. Det er jo fullstendig, komplett forbanna idioti. Hva faen tenker denne hønsegjengen med?! Det går nok i orden, tror jeg. Blir jo opprør om UEFA skal holde på sånn. Men herregud, jeg blir bekymret og kan få hjerteinfarkt av mindre! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fik til Blatter mens du er innom, hils fra meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4330570,00.html Jeg må bare le av denne tuttifrutti orginisasjonen. kjipt Hewitt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal ikke være mulig, flytte en kamp ei uke før den skal spilles. Supporterne raser mot UEFA - Alt for sent å flytte kampen Håper du kommer deg på kampen velberget da, Hewitt! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hewitt - You Got Hustlah! Endret 14. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal ikke være mulig, flytte en kamp ei uke før den skal spilles. Supporterne raser mot UEFA - Alt for sent å flytte kampen Håper du kommer deg på kampen velberget da, Hewitt! Velberget og uten å måtte lide for ekstrautgifter, føler med deg her. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Detter er så SINNSYKT teit. UEFA er og blir håpløse! Kan ikke forestille meg hvordan Hewitt og de andre som skal eller allerede har dratt over til Spania har det nå.. Enig med Hyrlen. Jævla tuttifrutti forening! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kommer nok til å dra på kampen uansett. Jeg er uansett i Madrid på det tidspunktet, og det snakkes om at den muligens skal flyttes til Barcelona, Sevilla eller Valencia og jeg skal nok greie å reise dit regner jeg med. Men idiotien fra UEFA er bare helt ekstrem, de lager så ekstremt mye problemer for alle. Det går ikke an å komme med dette her en uke før kampen (og en ankedom vil ikke bli avgjort før søndag, tre dager før kampen, og uten mulighet for folk til å booke om reisene) når det allerede er omtrent utsolgt på Vicente og fans har kjøpt reiser. Det er to uker siden den aktuelle kampen, og UEFA kommer med dette nå? Det er helt fantastisk forbanna idioti. Jeg ser hvert fall at Liverpool er sterkt imot dette, og det er bra, jeg håper de virkelig står imot UEFA i denne saken. Kjøtthuer er det den gjengen er, de har ingen forutsetninger for å drive med fotball under noen som helst omstendigheter, hvor mange ganger skal de vise det før det blir konsekvenser? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Haha dette er så jævla latterlig. For en gjeng med kjøtthuer altså, tragisk at sånne folk skal ha så stor innvirkning på det som skjer i fotballeuropa. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Pleier nå å være ganske enig i hva uefa kommer med, men her har de da drete seg ut. Skulle de straffet de på den måten så burde de iallefall gjøre det med senere kamper, hvor det er enklere for folk å booke om fly/hotell osv. Er jo ikke bare atletico sine fans som blir straffet på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå