Attityd Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor bor du egentlig? Levanger? Av og til er det herlig å bo litt sentralt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kampen vises på C+ 1, hvis det var det folket lurte på. Tidligere i dag meldte de C+ 2. Herlig! Da kan man bare glede seg til helgen likevel! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er virkelig herlig. En helg uten PL er liksom aldri det samme, det blir et tomt hull i livet mitt på en måte. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor bor du egentlig? Levanger? Av og til er det herlig å bo litt sentralt. Jeg kommer fra Levanger. :o Men bor i Trondheim nå da, så Three Lions it is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Full english breakfast og Full speckled hen=Bra kamp meny! Endret 13. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er virkelig herlig. En helg uten PL er liksom aldri det samme, det blir et tomt hull i livet mitt på en måte. Second that, er forsatt i vakum etter helga. Måtte drikker 2 ganger så mye for å kompensere. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor bor du egentlig? Levanger? Av og til er det herlig å bo litt sentralt. Lensvik, 3 mil utenfor Orkanger.. Sier LITT Siste året på VGS nå, så blir det flytting Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg leser hva jeg vil lese fortiden. Hewitt la den ut først da. Jeg la den ut forrige gang også Senil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor bor du egentlig? Levanger? Av og til er det herlig å bo litt sentralt. Lensvik, 3 mil utenfor Orkanger.. Sier LITT Siste året på VGS nå, så blir det flytting Hahah, er i Orkanger nå jeg. Lensvik ja, sist jeg spilte mot de vant vi 3-1. kjetil: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Var Babel god mot Island egentlig? De sa akkurat på TV2 Sporten at Island ikke hadde det greit som møtte Ryan Babel Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hahah, er i Orkanger nå jeg. Lensvik ja, sist jeg spilte mot de vant vi 3-1. Da spillte du ikke mot meg kjetil: EID Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror at både Gerrard og Carra's bøker blir julegaveønske for min del siden jeg ikke har lest noen av dem. Lenge siden jeg har sett deg her inne OlaTK Ja, jeg går lei forum i ny å ne, så da må jeg ta meg ett års pause. Blir nok å se kampen på Three Lions som hver helg ja! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg leser hva jeg vil lese fortiden. Hewitt la den ut først da. Kjetil har nok rett, det er han som har lagt den ut begge gangene. Jeg har bare sett på videoen. Og for all del, en veldig bra video. Jeg leser hva jeg vil lese fortiden. Hewitt la den ut først da. Hewitt, du har en Fanboy av deg Ooohhh ... Slikt varmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan bortforklare meg med at jeg ikke har nesten sovet denne helgen pga alkohol\studieoppgave da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, du er tilgitt Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Valgte Liverpool får pengene: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=16991&zone=1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Han valgte da ikke Liverpool for pengene, fordi om han er bekymret for finanskrisen? Latterlig påstand. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Han valgte da ikke Liverpool for pengene, fordi om han er bekymret for finanskrisen? Latterlig påstand. "Jeg bestemte meg for å flytte utenlands fordi det beste økonomiske tilbudet kom derfra." Dette likte jeg ikke altså. Hjelper ikke akkurat på at han suger balle heller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Drit i Dossena, siden....Albert Riera har fått en datter Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Oi, rakk ikke lese alt i stad. Sorry Likte ikke det jeg heller. Dossena har vært en stor skuffelse så langt. EDIT: Når vi først var inne på filmer: Se i alle fall fra 1:05, da vil dere ikke stoppe Flere enn meg som får frysninger? Endret 14. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå